Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhutko miehesi kanssa menkoista?

Vierailija
23.09.2023 |

Tietääkö mies jos sulla on kuukautiset?

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin seurustelemaan miehen kanssa joka oli kiinnostunut menkoista tosi paljon. Mielelläni kerroin miltä ne tuntuu yms, mutta jotenkin pidin sitten rajan siinä kun halusi nähdä miten laitan siteen/tamponin/kuukupin. Jotain yksityisyyttä pitää olla, parisuhteessakin.

Naurahdin :D vaikka en tuon avokkini kanssa menkoista puhu, niin on tapauksen kanssa oisin kyllä jo kysynyt, että haluaako se käytetyn tamponin teekuppiinsa vai miten noin paljon kiinnostaa.

Vierailija
122/126 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään! Hyi kamala, ei mieheni tiedä että naisilla on kuukautiset.

Kerran kuussa minulla on esimerkiksi "pääkipu", jonka vuoksi makaan kippurassa sängyllä mahaani pidellen. Saman pääkivun vuoksi seksihommat ei maistu.

Kuukautissiteet kuljetan housuihini ompeleman salataskun avulla suoraan ulkoroskikseen, kun käyn "viemässä roskia" tai "röökillä". Kylppärin yhden laatan taakse olen kaivertanut salaisen kolon, jossa säilytän sidepakettia.

Onko lisää vinkkejä siitä miten en jäisi kiinni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin ja kyllähän mies niistä tietää ihan puhumattakin, kun on seksissä taukoa, kauppalistassa tamponeja ja minä makaan pari päivää kipeänä ja käyn välillä oksentamassa.

Miksi on seksissä taukoja?

Miten se nyt siihen liittyy??

Keli ku keli.

Vierailija
124/126 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt puhumalla puhuta, mutta ihan normaalisti mainitsen menkoista jo ihan vatsakivun takia. Mulla on melko tarkka kierto joten mies on jo oppinut itsekin että kuun puolivälin aikoihin mulla yleensä menkat ovat. Luulisi muutenkin tuollaisten asioiden olevan suhteellisen normaali aihe? Etenkin jos aletaan lasta ihan yrittämällä yrittämään ja otetaan huomioon ovulaatio ja kierto. Ei menkoista kannata tehdä mörköä miehelle.

Vierailija
125/126 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin ja kyllähän mies niistä tietää ihan puhumattakin, kun on seksissä taukoa, kauppalistassa tamponeja ja minä makaan pari päivää kipeänä ja käyn välillä oksentamassa.

Miksi on seksissä taukoja?

Miten se nyt siihen liittyy??

Keli ku keli.

No tottakai seksisä on taukoa, kun toisella on kipeä olo ja pitää käydä oksentamassa!

Vierailija
126/126 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mulla olis mies, niin tottakai voisin mainita asiasta, jos kokisin sen tarpeelliseksi. Ei siis ole mitään huomionhakua, vaan kyllä ne nyt vaan vaikuttaa elämään ja tietty kk-kierto muutenkin. Miksi pitäisi noin olennaista ja luonnollista asiaa peitellä, en ymmärrä. Ei kaikki miehet oo mitään luolassa kasvaneita ja hyvä niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan