Miksi miehet ovat lojaalempia kavereilleen kuin kumppanilleen?
Voisiko tämä olla myös syy siihen, miksi naiset haluavat olla mieluummin miehen kavereita kuin kumppaneita?
Kommentit (663)
Enpä olisi halunnut olla nainen sata vuotta sitten:
1920-luku
1922 nainen voi solmia työsuhteen ilman aviomiehen lupakirjaa
Nainen on ollut kautta historian miehen omaisuutta, vasta 1900-luku toi tähän poikkeuksen. Miehet näkevät naiset ensisijaisesti objekteina ja omaisuutena edelleen ja suurta osaa harmittaa kun naisia ei einää voikaan omistaa kuten ennen vanhaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi valiset tuollaisia miehiä?
Oma mieheni laittaa AINA minut ja perheen etusijalle. Muunlaista miestä en ikinä huolisi. Perhe on ykkönen.
Vielö kun JOSKUS edes näkyisi tilanne että nainen laittaa miehen etusijalle kun tähän mennessä sitä ei ole näkynyt KOSKAAN.
Naisten arvostuksessa järjestys menee 1. lapset/itse 2. itse/lapset 3. perhe 4. lemmikki 5. miesOn luonnollista laittaa lapset etusijalle ja näin miestenkin tulisi tehdä. Lapset ovat avuttomia ja he ovat siksi ykkösiä. Toisena tulee lemmikit samasta syystä. Kummatkaan eivät osaa huolehtia itsestään, joten heistä on huolehdittava. Sitten molemmilla tulisi olla kumppanit ja sitten vasta sukulaiset/kaverit jne.
Niin.
Harmi kyllä naiset vaativat että nainen on laitettava lasten mukana ykkössijalle.
Naisen järjestys on
1. lapset/itse 2. itse/lapset 3. perhe 4. lemmikki 5. miesMiehen järjestyksen tulee olla
1. lapset/nainen 2. nainen/lapset 3. perhe 4. lemmikki 5. itseTämä.
Perhemiehiltä ei sallita itsestään huolehtimista, pois lukien hyvätuloiset miehet.
Miehen itsestään huolehtiminen on turhanpäiväistä trimmaamista, rahan tuhlausta, itsekästä salikaverien kanssa punttiksella roikkumista, tyhmiä miesten harrastuksia, ynnä muuta mikä on pois naiselta.
Naisen itsestään huolehtiminen taas on tarpeellista ja koko perheen etu.
Kurjaa, jos olet tuollaiseen parisuhteeseen joskus joutunut. Älä kuitenkaan yleistä. Kyllä ihan normaaleissa parisuhteissa molemmat osapuolet otetaan huomioon ja saavat huolehtia hyvinvoinnistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat unohtaneet vanhan viisauden, että jokaisen menestyneen miehen takana on nainen. Nainen on parhaimmillaan tukipilari, kannustaja, lohduttaja, lojaali liittolainen.
Emme tietenkään ole unohtaneet. Tuo on se mitä nainen parhaimmillaan on.
Harva nainen on tuollainen. Normaalin naisen käytöksen näkee tälläkin palstalla. Se haukkuu miestä, kirjoittaa siitä paskaa nettiin, vihaa sitä ja sen kavereita, pettää tilaisuuden tullen.
Hyviä naisia on todella vähän. Suomessa ei välttämättä yhtäkään.
Kyllä niitä Suomesta löytyy, paljonkin. Annan vinkin, älä valitse naista ulkonäön perusteella.
Mutta samanaikaisesti nainen todellakin valitsee miehen ulkonäön, rahan ja aseman perusteella.
No sitten se valitsee. Miten se on sulta pois? Jos se sun kuvitteellinen nyt nainen valkkaa miehen noiden perusteella ja saa itselleen kusipään, se on hänen oma vikansa, kun keskittyi vaan pintaan.
Sä voit itse silti yrittää valita itsellesi sen mukavan ja hyvän naisen.
Ei se minulta olekkaan pois vaan se kaatuu minun niskaan siinä että minua tullaa hakkumaan naisen toimesta vain sen takia kun nainen on itse valinnut kusipään kun olemmehan me miehet kaikki yhtä harmaata massaa naisten mielestä jossa yhden tekojen perusteella haukutaan kaikki mies sukupuolen edustajat. En tähän muuten puuttuisikaan kun se ei ole minun asia mutta naiset tekevät tästä minun asia hakkumalla minua muiden miesten tekojen perusteella.
Et enää yhtään suurempaa uhriviittaa yllesi löytänyt? Voi nyyh näitä nykyajan miehiä.
Kovia on naiset haukkumaan, uhkailemaan ja uhoamaan miehiä kohtaan aina siihen asti kun tulee uhka että saa takaisin samalla mitalla niin naiset alkaa itkemaan viranomaisia omaksi suojaksi omien tekojen ja puheiden takia. Eihpn yksikäön nainen näe mitään ongelmaa edes siinä että nainen hakkaa ja lyö miestä ongelma tulee siinä jos on uhka että mies maksaa takaisin samalla mitalla
Tunnista kommentistasi väkivaltaisen käytöksesi malli. SINÄ oikeutat itse väkivallan käyttämisen. SINÄ. Ei kukaan muu. On vielä kyse tuikitavallisesta keskustelupalstasta ja olet jo lyömässä naisia. Mene terapiaan hoitamaan ajattelumallisi kuntoon.
En ole kyllä lyömässä ketään kun ei ole tämän elämän aikana kertaakaan tarvinut turvautua väkivaltaan. Kannattaisiko sinun mennä sinne terapiaan kun noin näet väkivaltaa ja väkivallan uhkaa tilanteessa jossa sitä ei ole.
Ja alkuperaiseen kommenttiini perustuen mutään ongelmaa ei ole jos väkivalta kohdistuu naiselta miehelle kun siittä et sanallakaan maininnut mutta välittömästi takerruit ja aloit uhriutumaan jo ajatuksesta että mies käyttää väkivaltaa naista kohtaan. Ihanaa perinteistä suomalaista tasa-arvoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat unohtaneet vanhan viisauden, että jokaisen menestyneen miehen takana on nainen. Nainen on parhaimmillaan tukipilari, kannustaja, lohduttaja, lojaali liittolainen.
Väärin.
Näin on ainoastaan menestyvän miehen tapauksessa. Silloin nainen haluaa olla kaikkea tuota, miehen tuodessa läjäpäin massia jastatusta pöytään.
Muussa tapauksessa se menee niin että mies on rakentaja, nainen matkustaja. Mies haluaa rakentaa jotain pysyvää, nainen elää matkaa jossa on erilaisia vaiheita, lähtöjä ja kurssinvaihdoksia.
Siksi sama mies harvoin käy naiselle koko elämän ajaksi. Tyypillinen kulku on parikymppisenä menevä pelimies, kolmekymppisenä jämerä rakentajamies, nelikymppisenä keskustelutaitoinen filosofimies.
Piti kirjoittaa * Aivan, näin on ainoastaan menestyvän miehen tapauksessa.
Suurin osa miehistä ei ole menestyviä, vaan taviksia. Kuten naisetkin. Tavismiestä ei nykypäivänä arvosteta paskan vertaa.
Arvostus pitää ansaita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi valiset tuollaisia miehiä?
Oma mieheni laittaa AINA minut ja perheen etusijalle. Muunlaista miestä en ikinä huolisi. Perhe on ykkönen.
Vielö kun JOSKUS edes näkyisi tilanne että nainen laittaa miehen etusijalle kun tähän mennessä sitä ei ole näkynyt KOSKAAN.
Naisten arvostuksessa järjestys menee 1. lapset/itse 2. itse/lapset 3. perhe 4. lemmikki 5. miesOn luonnollista laittaa lapset etusijalle ja näin miestenkin tulisi tehdä. Lapset ovat avuttomia ja he ovat siksi ykkösiä. Toisena tulee lemmikit samasta syystä. Kummatkaan eivät osaa huolehtia itsestään, joten heistä on huolehdittava. Sitten molemmilla tulisi olla kumppanit ja sitten vasta sukulaiset/kaverit jne.
Niin.
Harmi kyllä naiset vaativat että nainen on laitettava lasten mukana ykkössijalle.
Naisen järjestys on
1. lapset/itse 2. itse/lapset 3. perhe 4. lemmikki 5. miesMiehen järjestyksen tulee olla
1. lapset/nainen 2. nainen/lapset 3. perhe 4. lemmikki 5. itseMiksi edelleen jankkaat? Oletko asperger vai autisti? Ajatusvinoumasi osoitettiin jo vääräksi.
Viimesin ei ole minun kommentti. Vaikka me kaikki miehet olemme yhtä massaa missä kaikki on vastuussa toisten sanoista ainakin naisten mielestä mutta minä en ole vastuussa muiden kommenteista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koska naiset pettää
Miksi valitset naisesi huonosti?
85% lapsistakin on käenpoikasa.
.
No just 😆 Muutama hassu prosentti, jos nyt totta puhutaan. Älä yleistä oman lähipiirisi juttuja koskemaan koko maailmaa.
https://kotiliesi.fi/ihmiset-ja-ilmiot/nostalgia/1930-ja-1994-olivat-hy…
1919 naimisissa oleville naisille oikeus ansiotyöhön ilman aviomiehen suostumusta
Miehet ovat kautta historian olleet lojaaleja vain toisille miehille, "pojat on poikia" ym. Harva mies on lojaali puolisolleen, koska historia on opettanut, että miesten kuuluu olla lojaaleja toisilleen, ei vaimoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koska naiset pettää
Terve taas Käenpoikashullu! Sama levy edelleen jatkuu...Äitisi taisi olla melkoinen h u o r a kun sinusta tuli tuollainen naisvihaaja?
Totuus ei poistu vaikka naiset ei totuutta hyväksy kun se tuo naisten epärehellisyyden näkyväksi ja epätoivoisesti yrittää peitellä sitä hakkumalla kaikki miehet jotka sanoo tämän totuuden ääneen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koska naiset pettää
Jäs se nainen päätyy pettämään sinua niin se todennäköisesti johtuu siitä, että olet kohdellut sitä naista huonosti ja laittanut aina ne kaverit etusijalle ennen naista. [/quote
Tietyt pettäjätyypit (sukupuolesta riippumatta) pettää kaikkia, vika ei ole välttämättä puolisossa lainkaan. Hälytyskellot ei aina nuoremmilla soita etukäteen valitettavasti, kun tuommoinen osuu kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
No meillä miehen tarve laittaa kaverit etusijalle johti lopulta eroon, koska tunsin seurustelevani teinin kanssa. Mitään ei voinut sopia ja aina piti jännittää sinkaiseeko kaverin kanssa baariin heti kun puhelin kilahtaa. Ja kyse siis melkein 40 v. tyypistä. Että hyvää loppuelämää vaan niiden kavereiden kanssa, olit oikeassa - miehet on lojaalimpia toisilleen kuin kumppanilleen.
Mulle ex mies sanoi, että helpommin saa uuden naisen kuin hyvän ystävän. Minä ymmärsin sen täysin vasta, kun erottiin. Ensiksi näin hänen ystävien erot ja uudet naiset, mutta ystävät säilyi ja kaljalla kävivät niinku aina ja kävivät reissuillaan. Sitten tämä tuli omalle kohdalle, niin miehen ystävät säilyi ja he veivät exäni heti reissulle katsomaan jalkapalloa ja ei mennyt kauaa, kun oli uusi nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin.
Näin on ainoastaan menestyvän miehen tapauksessa. Silloin nainen haluaa olla kaikkea tuota, miehen tuodessa läjäpäin massia jastatusta pöytään.
Muussa tapauksessa se menee niin että mies on rakentaja, nainen matkustaja. Mies haluaa rakentaa jotain pysyvää, nainen elää matkaa jossa on erilaisia vaiheita, lähtöjä ja kurssinvaihdoksia.
Siksi sama mies harvoin käy naiselle koko elämän ajaksi. Tyypillinen kulku on parikymppisenä menevä pelimies, kolmekymppisenä jämerä rakentajamies, nelikymppisenä keskustelutaitoinen filosofimies.
Piti kirjoittaa * Aivan, näin on ainoastaan menestyvän miehen tapauksessa.
Suurin osa miehistä ei ole menestyviä, vaan taviksia. Kuten naisetkin. Tavismiestä ei nykypäivänä arvosteta paskan vertaa.
Arvostus pitää ansaita!
Kumpa muutkin naiset ymmärtäisivät tämän eikä oleta lähtökohtaisesti että kaikki arvostavat naista. Onko tämä tyypillisiä kaksoisstandardeja jossa miehen pitää ansaita arvostun mutta naiselle se kuuluu lähtökohtaisesti ilman että sitä pitää ansaita?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koska naiset pettää
Terve taas Käenpoikashullu! Sama levy edelleen jatkuu...Äitisi taisi olla melkoinen h u o r a kun sinusta tuli tuollainen naisvihaaja?
Totuus ei poistu vaikka naiset ei totuutta hyväksy kun se tuo naisten epärehellisyyden näkyväksi ja epätoivoisesti yrittää peitellä sitä hakkumalla kaikki miehet jotka sanoo tämän totuuden ääneen
Tuon "totuutesi" ovat sinulle syöttäneet toiset i n k k e l i t jotka hekin vihaavat naisia ja pitävät kaikkia naisia jo lähtökohtaisesti h u o r i n a.
Jokaisella on toki oikeus omaan maailmankatsomukseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koska naiset pettää
Tuon "totuutesi" ovat sinulle syöttäneet toiset i n k k e l i t jotka hekin vihaavat naisia ja pitävät kaikkia naisia jo lähtökohtaisesti h u o r i n a.
Tuossa kommentissasi ei ollut yhtää rehellistä asiaa vaan kaikki valheet on sinun omassa mielessä minkä takia minua syytät ja haukut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koska naiset pettää
Voi sinua. Edes tilastot eivät saa sinua oivaltamaan totuutta? Mahtaa olla raskasta kantaa tuollaista ajatusvääristymää.
1990-luku
1994 avioliitossa tapahtuva raiskaus kriminalisoidaan
Vielä 90-luvulla mies sai laillisesti raiskata vaimonsa täällä Suomessa. Luuletteko että miehet olisivat koskaan olleet naisten puolella? Mies on naiselle susi joten naisten kannattaa pitää toistensa puolia, miehet nimittäin ovat ja tulevat olemaan ikuisesti lojaaleja vain toisille miehille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koska naiset pettää
Tuossa kommentissasi ei ollut yhtää rehellistä asiaa vaan kaikki valheet on sinun omassa mielessä minkä takia minua syytät ja haukut
Sinähän se tässä haukut naisia, koska toitotat av:lla jatkuvasti kuinka yli puolet lapsista on (mielestäsi) käenpoikasia. Mutta onnea valitsemallasi tiellä, mahtaa olla kiva ja onnellinen elämä kun kantaa tuollaista kaunaa kaikkia naisia kohtaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koska naiset pettää
Jäs se nainen päätyy pettämään sinua niin se todennäköisesti johtuu siitä, että olet kohdellut sitä naista huonosti ja laittanut aina ne kaverit etusijalle ennen naista.
Mutta jos miehet taas pettävät aina naista niin sehän ei suinkaan naisesta johdu eihän?
Vierailija kirjoitti:
bros before hoes man.
Naisia tulee ja menee, ystävät pysyvät.
Tämä kommentti kertookin miehistä kaiken. Onneksi yhä suurempi osa naisista on ymmärtänyt olla hankkimatta puolisoa ja lapsia niin ovat onnellisempia kuin miehen kanssa, jonka lojaalius kohdistuu ensisijaisesti kavereihin.
Win-win-tilanne? Miehet saa rauhassa keskittyä kavereihinsa ja nainen omaan elämäänsä
Tarkastelemalla kirjoittamaasi kommenttia huomaat, että niin olet itsekin.