Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet ovat lojaalempia kavereilleen kuin kumppanilleen?

Vierailija
22.09.2023 |

Voisiko tämä olla myös syy siihen, miksi naiset haluavat olla mieluummin miehen kavereita kuin kumppaneita?

Kommentit (663)

Vierailija
181/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on lojaalimpi miehelle, kaverit vai kumppani?

Yli 50% parisuhteista päättyy eroon, 70-80% tapauksista naisen aloitteesta.

Kaverisuhteet kestävät paremmin, eikä kaveria hylätä niin helposti kun omat haaveet on toteutettu mahdollistajan avulla ja on aika siirtyä kohti uusia seikkailuja.

Niin olisikohan syynä juurikin se "rakkaus" miesten kesken. Muutenkin tällainen kavereissa roikkuminen on jotenkin lapsellista.

Naiselle tuo kavereissa roikkuminen on todiste vahvasta tukiverkostosta josta luopumisen ehdotuskin on naisvihaa.

Miehille se on lapsellista.

Näin se miesviha toimii.

Vierailija
182/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat unohtaneet vanhan viisauden, että jokaisen menestyneen miehen takana on nainen. Nainen on parhaimmillaan tukipilari, kannustaja, lohduttaja, lojaali liittolainen.

Emme tietenkään ole unohtaneet. Tuo on se mitä nainen parhaimmillaan on.

Harva nainen on tuollainen. Normaalin naisen käytöksen näkee tälläkin palstalla. Se haukkuu miestä, kirjoittaa siitä paskaa nettiin, vihaa sitä ja sen kavereita, pettää tilaisuuden tullen.

Hyviä naisia on todella vähän. Suomessa ei välttämättä yhtäkään.

Kyllä niitä Suomesta löytyy, paljonkin. Annan vinkin, älä valitse naista ulkonäön perusteella.

Mutta samanaikaisesti nainen todellakin valitsee miehen ulkonäön, rahan ja aseman perusteella.

No sitten se valitsee. Miten se on sulta pois? Jos se  sun kuvitteellinen nyt nainen valkkaa miehen noiden perusteella ja saa itselleen kusipään, se on hänen oma vikansa, kun keskittyi vaan pintaan.

Sä voit itse silti yrittää valita itsellesi sen mukavan ja hyvän naisen.

Ei se minulta olekkaan pois vaan se kaatuu minun niskaan siinä että minua tullaa hakkumaan naisen toimesta vain sen takia kun nainen on itse valinnut kusipään kun olemmehan me miehet kaikki yhtä harmaata massaa naisten mielestä jossa yhden tekojen perusteella haukutaan kaikki mies sukupuolen edustajat. En tähän muuten puuttuisikaan kun se ei ole minun asia mutta naiset tekevät tästä minun asia hakkumalla minua muiden miesten tekojen perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi valiset tuollaisia miehiä?

Oma mieheni laittaa AINA minut ja perheen etusijalle. Muunlaista miestä en ikinä huolisi. Perhe on ykkönen.

Vielö kun JOSKUS edes näkyisi tilanne että nainen laittaa miehen etusijalle kun tähän mennessä sitä ei ole näkynyt KOSKAAN.

Naisten arvostuksessa järjestys menee 1. lapset/itse 2. itse/lapset 3. perhe 4. lemmikki 5. mies

On luonnollista laittaa lapset etusijalle ja näin miestenkin tulisi tehdä. Lapset ovat avuttomia ja he ovat siksi ykkösiä. Toisena tulee lemmikit samasta syystä. Kummatkaan eivät osaa huolehtia itsestään, joten heistä on huolehdittava. Sitten molemmilla tulisi olla kumppanit ja sitten vasta sukulaiset/kaverit jne.

Vierailija
184/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bros before ho's.

Naisten kannattaa miettiä tätä ihan ajatuksella. Voiko sitä enempää itseään alistaa?

Ja miesten kannattaa miettiä tuota sinun kommenttia kun voiko enempää itseään alistaa kun naisen huomiointi pitäisi pistää oman hyvinvoinnin edelle

Vierailija
185/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat unohtaneet vanhan viisauden, että jokaisen menestyneen miehen takana on nainen. Nainen on parhaimmillaan tukipilari, kannustaja, lohduttaja, lojaali liittolainen.

Harva nainen on tuollainen. Normaalin naisen käytöksen näkee tälläkin palstalla. Se haukkuu miestä, kirjoittaa siitä paskaa nettiin, vihaa sitä ja sen kavereita, pettää tilaisuuden tullen.

Kyllä niitä Suomesta löytyy, paljonkin. Annan vinkin, älä valitse naista ulkonäön perusteella.

Mutta samanaikaisesti nainen todellakin valitsee miehen ulkonäön, rahan ja aseman perusteella.

No sitten se valitsee. Miten se on sulta pois? Jos se  sun kuvitteellinen nyt nainen valkkaa miehen noiden perusteella ja saa itselleen kusipään, se on hänen oma vikansa, kun keskittyi vaan pintaan.

Ei se minulta olekkaan pois vaan se kaatuu minun niskaan siinä että minua tullaa hakkumaan naisen toimesta vain sen takia kun nainen on itse valinnut kusipään kun olemmehan me miehet kaikki yhtä harmaata massaa naisten mielestä jossa yhden tekojen perusteella haukutaan kaikki mies sukupuolen edustajat. En tähän muuten puuttuisikaan kun se ei ole minun asia mutta naiset tekevät tästä minun asia hakkumalla minua muiden miesten tekojen perusteella.

Et enää yhtään suurempaa uhriviittaa yllesi löytänyt? Voi nyyh näitä nykyajan miehiä.

Vierailija
186/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaverit ovat lojaalimpia miehelle kuin puoliso.

Vierailija
187/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni laittaa AINA minut ja perheen etusijalle. Muunlaista miestä en ikinä huolisi. Perhe on ykkönen.

Vielö kun JOSKUS edes näkyisi tilanne että nainen laittaa miehen etusijalle kun tähän mennessä sitä ei ole näkynyt KOSKAAN.

Naisten arvostuksessa järjestys menee 1. lapset/itse 2. itse/lapset 3. perhe 4. lemmikki 5. mies

On luonnollista laittaa lapset etusijalle ja näin miestenkin tulisi tehdä. Lapset ovat avuttomia ja he ovat siksi ykkösiä. Toisena tulee lemmikit samasta syystä. Kummatkaan eivät osaa huolehtia itsestään, joten heistä on huolehdittava. Sitten molemmilla tulisi olla kumppanit ja sitten vasta sukulaiset/kaverit jne.

On sekopäistä ottaa avuton lemmikki.

Se jos mikä on ihmisen narsismin ruokkimista.

Vierailija
188/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kaverit ovat lojaalimpia miehelle kuin puoliso.

Miehet ovat äärimmäisen sinisilmäisiä kun kyse on kavereista.

Montako kertaa olen kuullut tai lukenut kuinka miehen kaveri vokottelee miehen naista. Tai jätetään kaveri yllättäen pulaan vaikka joskus aiemmin ehkä autettu.

Tämmöinen kaverisoopa juontaa juurensa jostain päiväkodista.

Vierailija
189/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sekopäistä ottaa avuton lemmikki.

Se jos mikä on ihmisen narsismin ruokkimista.

Aivan sama miehille, jotka tekevät avuttomia vauvoja ja jättävät heidän hoitonsa äidin vastuulle ja eron jälkeen heitteille ja yhteiskunnan maksettaviksi.

Vierailija
190/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto mikä naisen osa. Onneksi en halunnut miestä.

Hyi hitto, mikä kommentti. Eiköhän onnellisessa suhteessa tukeminen, kannustaminen, lohduttaminen ja lojaalius ole aina molemminpuolista. Kuten kunnioitus ja arvostuskin. Kestävä, onnellinen suhde perustuu kaikkiin edellä mainittuihin.

Vierailija
191/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin. Eikö nyt mieskin toivo puolison huolehtivan kaikista parhaiten juuri (yhteisistä) lapsista, jotka ovat varmasti myös miehelle tärkeintä elämässä. Lapset ovat ikuisesti myös isänsä lapsia, vaikka parisuhde lasten äitiin ehkä päättyisi.

Vierailija
192/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tapauksesta. Ovat joko lojaalimpia kumppanilleen tai ystävilleen. Ei ole sen ihmeempää.

Vierailija
193/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto mikä naisen osa. Onneksi en halunnut miestä.

Hyi hitto, mikä kommentti. Eiköhän onnellisessa suhteessa tukeminen, kannustaminen, lohduttaminen ja lojaalius ole aina molemminpuolista. Kuten kunnioitus ja arvostuskin. Kestävä, onnellinen suhde perustuu kaikkiin edellä mainittuihin.

Olet väärässä. Perinteisellä "menestyneen miehen takana on nainen" tarkoitetaan, että naisella ei ole omaa uraa, eikä omaa elämää, vaan hänen elämäntehtävänsä on tukea miestä menestymään.

Vierailija
194/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli naisten mielestä naiset, lapset ja lemmikit menee miehen edelle ja samaiset naiset loukkaantuvat jos mies ei laita naisia, lapsia ja lemmikkejä itsensä edelle? Kuka tai mikä taho huolehtii miehen hyvinvoinnista kun naisten mielestä siittä ei edes miehet itse saisi huolehtia?

Vierailija
195/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti noinkin, ihan historiasta riippuen. Jos on takana vaikka useampi ero, niin eihän se ole ihme, että herkemmin on lojaali niitä kohtaan, jotka sut on auttaneet yli niistä eroista.

Vierailija
196/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska naiset pettää

Miksi valitset naisesi huonosti?

Vierailija
197/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et enää yhtään suurempaa uhriviittaa yllesi löytänyt? Voi nyyh näitä nykyajan miehiä.

Kovia on naiset haukkumaan, uhkailemaan ja uhoamaan miehiä kohtaan aina siihen asti kun tulee uhka että saa takaisin samalla mitalla niin naiset alkaa itkemaan viranomaisia omaksi suojaksi omien tekojen ja puheiden takia. Eihpn yksikäön nainen näe mitään ongelmaa edes siinä että nainen hakkaa ja lyö miestä ongelma tulee siinä jos on uhka että mies maksaa takaisin samalla mitalla

Vierailija
198/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska naiset pettää

Jäs se nainen päätyy pettämään sinua niin se todennäköisesti johtuu siitä, että olet kohdellut sitä naista huonosti ja laittanut aina ne kaverit etusijalle ennen naista. 

Vierailija
199/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli naisten mielestä naiset, lapset ja lemmikit menee miehen edelle ja samaiset naiset loukkaantuvat jos mies ei laita naisia, lapsia ja lemmikkejä itsensä edelle? Kuka tai mikä taho huolehtii miehen hyvinvoinnista kun naisten mielestä siittä ei edes miehet itse saisi huolehtia?

Ainakaan tilastojen mukaan miehet eivät huolehdi itsestään, vaikka laittaisivatkin itsensä kaikkien edelle. Mm. näkyy hyvin siinä, että yli 70 prosenttia on ylipainoisia ja miehillä esiintyy enemmän rikollista käytöstä. 

Vierailija
200/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kavereille kelvatakseen miehen ei tarvitse esittää karmeaa mielikuvaluomusta, jollainen nainen tahtoo miehen olevan.

Voisi se parisuhdekin toimia paremmin, jos mies lakkaisi teeskentelemästä jotain mitä ei ole?

Uskon vakaasti että teeskentelemätön mies ei pääse parisuhteeseen ollenkaan.

(siis tavismies)

Nyt olisi mielenkiintoista tietää miksi?

Onko mielestäsi mies niin paha tai itsekäs, ettei nainen voisi häntä haluta, jos tietäisi totuuden?

Kyse ei ole hyvyydestä tai epäitsekkyydestä. Ette te naiset noihin piirteisiin ihastu. Nuo ovat piirteitä joita te toivotte löytyvän kiinnostavasta miehestä.

Feikkaaminen tapahtuu siinä, miten olla kiinnostava mies. Pitää esittää todellista itsevarmempaa, sosiaalisempaa, hauskempaa, menevämpää, jne. Toki sitten pesänrakennusvaiheessa ei saakaan enää olla menevä.

Olen edelleen sitä mieltä, että miehen kannattaisi olla oma itsensä. Kuinka se juuri sinulle oikea nainen voisi rakastua sinuun, jos teeskentelet olevasi joku muu?

Miksi muuten oletat, että naiset haluavat itsevarman, sosiaalisen ja menevän miehen? Tokihan tuo miestyyppi tutustuu useampaan naiseen kuin se hiljaisempi, juuri sen sosiaalisuuden ansiosta, mutta moni nainen ei toivo noita ominaisuuksia siltä tulevalta puolisolta.

Noita ominaisuuksia vaaditaan jo pelköstään siihen että mies pääsee tekemään aloituksen naiselle. Miehen pitää luoda mielikuva täydellisyydestä naiselle että nainen edes sallii miehen lähestyvän. Vai kumman mukaan itse lähtisit alkutietojen perusteella kun toinen mies lupaa ummet ja lammet naiselle ja toinen puhuu rehellisesti että rahaa ei ole juurikaan ja minä olen mikä minä olen?

No, 8 vuotta nyt takana sen miehen janssa, joka kertoi suoraan olevansa pennitön ja kohta työkyvytönkin.

Ei ole itsevarma, sosiaalinen eikä menevä, ei rikas eikä komea. Mutta on hiljainen, ystävällinen ja luotettava. Viihtyy luonnossa. Siis sopiva minulle. 🙂

Valitsisitko uudestaan saman miehen vai etsisitkö parempaa jos tulisi tilaisuus?

En tunne tarvetta vaihtaa. Meillä on ihan hyvä olla näin. 🙂