Miksi miehet ovat lojaalempia kavereilleen kuin kumppanilleen?
Voisiko tämä olla myös syy siihen, miksi naiset haluavat olla mieluummin miehen kavereita kuin kumppaneita?
Kommentit (663)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koska naiset pettää
Miksi valitset naisesi huonosti?
85% lapsistakin on käenpoikasa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi valiset tuollaisia miehiä?
Oma mieheni laittaa AINA minut ja perheen etusijalle. Muunlaista miestä en ikinä huolisi. Perhe on ykkönen.
Vielö kun JOSKUS edes näkyisi tilanne että nainen laittaa miehen etusijalle kun tähän mennessä sitä ei ole näkynyt KOSKAAN.
Naisten arvostuksessa järjestys menee 1. lapset/itse 2. itse/lapset 3. perhe 4. lemmikki 5. miesOn luonnollista laittaa lapset etusijalle ja näin miestenkin tulisi tehdä. Lapset ovat avuttomia ja he ovat siksi ykkösiä. Toisena tulee lemmikit samasta syystä. Kummatkaan eivät osaa huolehtia itsestään, joten heistä on huolehdittava. Sitten molemmilla tulisi olla kumppanit ja sitten vasta sukulaiset/kaverit jne.
Eli naisten mielestä naiset, lapset ja lemmikit menee miehen edelle ja samaiset naiset loukkaantuvat jos mies ei laita naisia, lapsia ja lemmikkejä itsensä edelle? Kuka tai mikä taho huolehtii miehen hyvinvoinnista kun naisten mielestä siittä ei edes miehet itse saisi huolehtia?
Ainakaan tilastojen mukaan miehet eivät huolehdi itsestään, vaikka laittaisivatkin itsensä kaikkien edelle. Mm. näkyy hyvin siinä, että yli 70 prosenttia on ylipainoisia ja miehillä esiintyy enemmän rikollista käytöstä.
Ja naisissa on niin paljon enemmän lihavia jonka tuloksena miesten ylipainon BMI-ero tasottuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koska naiset pettää
Jäs se nainen päätyy pettämään sinua niin se todennäköisesti johtuu siitä, että olet kohdellut sitä naista huonosti ja laittanut aina ne kaverit etusijalle ennen naista.
Mies pettää samasta syystä, ja asettaa kaverinsa naisen edelle juuri sen takia. Kohtelette miehiä huonosti jos tuo on teille ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koska naiset pettää
Eikös se edellisessä keskustelussa ollut vielä maltilliset 70%? Ja tilastoissa alle prosentin... 😀
Entä kun olemme mieheni kanssa toistemme parhaat ystävät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koska naiset pettää
Jäs se nainen päätyy pettämään sinua niin se todennäköisesti johtuu siitä, että olet kohdellut sitä naista huonosti ja laittanut aina ne kaverit etusijalle ennen naista.
Ei vaan se johtuu siittä että nainen pettää ei ne tekosyyt ja miesten syyttely poista sitä tosiasiaa että nainen petti ja nainen on itse vastuussa omista teoista eikä se ole miehen vastuulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kavereille kelvatakseen miehen ei tarvitse esittää karmeaa mielikuvaluomusta, jollainen nainen tahtoo miehen olevan.
Voisi se parisuhdekin toimia paremmin, jos mies lakkaisi teeskentelemästä jotain mitä ei ole?
Uskon vakaasti että teeskentelemätön mies ei pääse parisuhteeseen ollenkaan.
(siis tavismies)
Nyt olisi mielenkiintoista tietää miksi?
Onko mielestäsi mies niin paha tai itsekäs, ettei nainen voisi häntä haluta, jos tietäisi totuuden?
Kyse ei ole hyvyydestä tai epäitsekkyydestä. Ette te naiset noihin piirteisiin ihastu. Nuo ovat piirteitä joita te toivotte löytyvän kiinnostavasta miehestä.
Feikkaaminen tapahtuu siinä, miten olla kiinnostava mies. Pitää esittää todellista itsevarmempaa, sosiaalisempaa, hauskempaa, menevämpää, jne. Toki sitten pesänrakennusvaiheessa ei saakaan enää olla menevä.
Olen edelleen sitä mieltä, että miehen kannattaisi olla oma itsensä. Kuinka se juuri sinulle oikea nainen voisi rakastua sinuun, jos teeskentelet olevasi joku muu?
Miksi muuten oletat, että naiset haluavat itsevarman, sosiaalisen ja menevän miehen? Tokihan tuo miestyyppi tutustuu useampaan naiseen kuin se hiljaisempi, juuri sen sosiaalisuuden ansiosta, mutta moni nainen ei toivo noita ominaisuuksia siltä tulevalta puolisolta.
Noita ominaisuuksia vaaditaan jo pelköstään siihen että mies pääsee tekemään aloituksen naiselle. Miehen pitää luoda mielikuva täydellisyydestä naiselle että nainen edes sallii miehen lähestyvän. Vai kumman mukaan itse lähtisit alkutietojen perusteella kun toinen mies lupaa ummet ja lammet naiselle ja toinen puhuu rehellisesti että rahaa ei ole juurikaan ja minä olen mikä minä olen?
No, 8 vuotta nyt takana sen miehen janssa, joka kertoi suoraan olevansa pennitön ja kohta työkyvytönkin.
Ei ole itsevarma, sosiaalinen eikä menevä, ei rikas eikä komea. Mutta on hiljainen, ystävällinen ja luotettava. Viihtyy luonnossa. Siis sopiva minulle. 🙂Valitsisitko uudestaan saman miehen vai etsisitkö parempaa jos tulisi tilaisuus?
En tunne tarvetta vaihtaa. Meillä on ihan hyvä olla näin. 🙂
En sitä kysynytkään vaan kysyin että tekisitko saman valinnan uudestaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kavereille kelvatakseen miehen ei tarvitse esittää karmeaa mielikuvaluomusta, jollainen nainen tahtoo miehen olevan.
Voisi se parisuhdekin toimia paremmin, jos mies lakkaisi teeskentelemästä jotain mitä ei ole?
Uskon vakaasti että teeskentelemätön mies ei pääse parisuhteeseen ollenkaan.
(siis tavismies)
Nyt olisi mielenkiintoista tietää miksi?
Onko mielestäsi mies niin paha tai itsekäs, ettei nainen voisi häntä haluta, jos tietäisi totuuden?
Kyse ei ole hyvyydestä tai epäitsekkyydestä. Ette te naiset noihin piirteisiin ihastu. Nuo ovat piirteitä joita te toivotte löytyvän kiinnostavasta miehestä.
Feikkaaminen tapahtuu siinä, miten olla kiinnostava mies. Pitää esittää todellista itsevarmempaa, sosiaalisempaa, hauskempaa, menevämpää, jne. Toki sitten pesänrakennusvaiheessa ei saakaan enää olla menevä.
Olen edelleen sitä mieltä, että miehen kannattaisi olla oma itsensä. Kuinka se juuri sinulle oikea nainen voisi rakastua sinuun, jos teeskentelet olevasi joku muu?
Miksi muuten oletat, että naiset haluavat itsevarman, sosiaalisen ja menevän miehen? Tokihan tuo miestyyppi tutustuu useampaan naiseen kuin se hiljaisempi, juuri sen sosiaalisuuden ansiosta, mutta moni nainen ei toivo noita ominaisuuksia siltä tulevalta puolisolta.
Noita ominaisuuksia vaaditaan jo pelköstään siihen että mies pääsee tekemään aloituksen naiselle. Miehen pitää luoda mielikuva täydellisyydestä naiselle että nainen edes sallii miehen lähestyvän. Vai kumman mukaan itse lähtisit alkutietojen perusteella kun toinen mies lupaa ummet ja lammet naiselle ja toinen puhuu rehellisesti että rahaa ei ole juurikaan ja minä olen mikä minä olen?
No, 8 vuotta nyt takana sen miehen janssa, joka kertoi suoraan olevansa pennitön ja kohta työkyvytönkin.
Ei ole itsevarma, sosiaalinen eikä menevä, ei rikas eikä komea. Mutta on hiljainen, ystävällinen ja luotettava. Viihtyy luonnossa. Siis sopiva minulle. 🙂Valitsisitko uudestaan saman miehen vai etsisitkö parempaa jos tulisi tilaisuus?
En tunne tarvetta vaihtaa. Meillä on ihan hyvä olla näin. 🙂
En sitä kysynytkään vaan kysyin että tekisitko saman valinnan uudestaan
Tekisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koska naiset pettää
Voiko samalla periaatteella ajatella että jos mies päätyy pettämään on se naisen vika kun nainen ei ole antanut riittävästi tai riittävän laadukasta seksiä kotona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni laittaa AINA minut ja perheen etusijalle. Muunlaista miestä en ikinä huolisi. Perhe on ykkönen.
Vielö kun JOSKUS edes näkyisi tilanne että nainen laittaa miehen etusijalle kun tähän mennessä sitä ei ole näkynyt KOSKAAN.
Naisten arvostuksessa järjestys menee 1. lapset/itse 2. itse/lapset 3. perhe 4. lemmikki 5. miesOn luonnollista laittaa lapset etusijalle ja näin miestenkin tulisi tehdä. Lapset ovat avuttomia ja he ovat siksi ykkösiä. Toisena tulee lemmikit samasta syystä. Kummatkaan eivät osaa huolehtia itsestään, joten heistä on huolehdittava. Sitten molemmilla tulisi olla kumppanit ja sitten vasta sukulaiset/kaverit jne.
Niin.
Harmi kyllä naiset vaativat että nainen on laitettava lasten mukana ykkössijalle.
Naisen järjestys on
1. lapset/itse 2. itse/lapset 3. perhe 4. lemmikki 5. mies
Miehen järjestyksen tulee olla
1. lapset/nainen 2. nainen/lapset 3. perhe 4. lemmikki 5. itse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat unohtaneet vanhan viisauden, että jokaisen menestyneen miehen takana on nainen. Nainen on parhaimmillaan tukipilari, kannustaja, lohduttaja, lojaali liittolainen.
Emme tietenkään ole unohtaneet. Tuo on se mitä nainen parhaimmillaan on.
Harva nainen on tuollainen. Normaalin naisen käytöksen näkee tälläkin palstalla. Se haukkuu miestä, kirjoittaa siitä paskaa nettiin, vihaa sitä ja sen kavereita, pettää tilaisuuden tullen.
Hyviä naisia on todella vähän. Suomessa ei välttämättä yhtäkään.
Kyllä niitä Suomesta löytyy, paljonkin. Annan vinkin, älä valitse naista ulkonäön perusteella.
Mutta samanaikaisesti nainen todellakin valitsee miehen ulkonäön, rahan ja aseman perusteella.
No sitten se valitsee. Miten se on sulta pois? Jos se sun kuvitteellinen nyt nainen valkkaa miehen noiden perusteella ja saa itselleen kusipään, se on hänen oma vikansa, kun keskittyi vaan pintaan.
Sä voit itse silti yrittää valita itsellesi sen mukavan ja hyvän naisen.
Ei se minulta olekkaan pois vaan se kaatuu minun niskaan siinä että minua tullaa hakkumaan naisen toimesta vain sen takia kun nainen on itse valinnut kusipään kun olemmehan me miehet kaikki yhtä harmaata massaa naisten mielestä jossa yhden tekojen perusteella haukutaan kaikki mies sukupuolen edustajat. En tähän muuten puuttuisikaan kun se ei ole minun asia mutta naiset tekevät tästä minun asia hakkumalla minua muiden miesten tekojen perusteella.
Et enää yhtään suurempaa uhriviittaa yllesi löytänyt? Voi nyyh näitä nykyajan miehiä.
Kovia on naiset haukkumaan, uhkailemaan ja uhoamaan miehiä kohtaan aina siihen asti kun tulee uhka että saa takaisin samalla mitalla niin naiset alkaa itkemaan viranomaisia omaksi suojaksi omien tekojen ja puheiden takia. Eihpn yksikäön nainen näe mitään ongelmaa edes siinä että nainen hakkaa ja lyö miestä ongelma tulee siinä jos on uhka että mies maksaa takaisin samalla mitalla
Tunnista kommentistasi väkivaltaisen käytöksesi malli. SINÄ oikeutat itse väkivallan käyttämisen. SINÄ. Ei kukaan muu. On vielä kyse tuikitavallisesta keskustelupalstasta ja olet jo lyömässä naisia. Mene terapiaan hoitamaan ajattelumallisi kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus luin sellaista että miehet ovat emotionaalisesti viehättyneitä vain toisista miehistä ja fyysisesti viehättyneitä vain naisista.
Ei tietenkään jokainen mies.
Tulee se fiilis että näkeekö nämä miehet naisia ihmisinä vain pelkästään objekteina?
Miehet ovat kautta jpstoroan nähneet naiset lähinnä objekteina. Naisen asema oli surkea Suomessakin vielä 1900-luvulla:
https://kotiliesi.fi/ihmiset-ja-ilmiot/nostalgia/1930-ja-1994-olivat-hy…
1930-luku
1930 uusi avioliittolaki voimaan: aviovaimo vapautuu miehensä holhouksesta ja hänellä on oikeus omaan omaisuuteen
Vierailija kirjoitti:
Minun kohta 60 v mies on myös lojaali kavereilleen ja suvaitsee heiltä käytöstä jota minulta ei koskaan suvaitsisi. Kuvaavaa on kun miehen kaveri täytti 60v niin mies oikein järkkäsi tälle illallisen ravintolassa jne. Minun syntymäpäivää tuskin muistaa tai jos muistaa niin ei hirveästi vaivaa sen eteen näe. Jos kaveri pyytää esim. viemään lentokentälle niin on heti valmis vaikka kaveri voisi yhtä hyvin ottaa taksin niin kuin minä joudun tekemään jos lähden ilman miestä reissuun. Ärsyttää suunnattomasti.
Ystävät ovat olleet mukana koko elämän ja heiltä on saanut apua ja sinä et ole ollut läheskään niin pitkää aikaa kuvioissa ja et kuitenkaan koskaan anna samanlaista apua ja tukea mitä mies ystäviltään saa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koska naiset pettää
Terve taas Käenpoikashullu! Sama levy edelleen jatkuu...Äitisi taisi olla melkoinen h u o r a kun sinusta tuli tuollainen naisvihaaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Harmi kyllä naiset vaativat että nainen on laitettava lasten mukana ykkössijalle.
Naisen järjestys on
1. lapset/itse 2. itse/lapset 3. perhe 4. lemmikki 5. miesMiehen järjestyksen tulee olla
Miksi edelleen jankkaat? Oletko asperger vai autisti? Ajatusvinoumasi osoitettiin jo vääräksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Naisen järjestys on
1. lapset/itse 2. itse/lapset 3. perhe 4. lemmikki 5. miesMiehen järjestyksen tulee olla
Tämä.
Perhemiehiltä ei sallita itsestään huolehtimista, pois lukien hyvätuloiset miehet.
Miehen itsestään huolehtiminen on turhanpäiväistä trimmaamista, rahan tuhlausta, itsekästä salikaverien kanssa punttiksella roikkumista, tyhmiä miesten harrastuksia, ynnä muuta mikä on pois naiselta.
Naisen itsestään huolehtiminen taas on tarpeellista ja koko perheen etu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus luin sellaista että miehet ovat emotionaalisesti viehättyneitä vain toisista miehistä ja fyysisesti viehättyneitä vain naisista.
Ei tietenkään jokainen mies.
Tulee se fiilis että näkeekö nämä miehet naisia ihmisinä vain pelkästään objekteina?
Miehet ovat kautta jpstoroan nähneet naiset lähinnä objekteina. Naisen asema oli surkea Suomessakin vielä 1900-luvulla:
https://kotiliesi.fi/ihmiset-ja-ilmiot/nostalgia/1930-ja-1994-olivat-hy…
1930-luku
1930 uusi avioliittolaki voimaan: aviovaimo vapautuu miehensä holhouksesta ja hänellä on oikeus omaan omaisuuteen
Minkä ikäinen olit tuolloin 1930 luvulla kun noin voimalla siittä ajasta uhriudut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koska naiset pettää
Terve taas Käenpoikashullu! Sama levy edelleen jatkuu...Äitisi taisi olla melkoinen h u o r a kun sinusta tuli tuollainen naisvihaaja?
Olet väärässä. Isäni oli pelimies ja sutaisi aina kun pystyi.
T. Käenpoikashullu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Naisen järjestys on
1. lapset/nainen 2. nainen/lapset 3. perhe 4. lemmikki 5. itseMiksi edelleen jankkaat? Oletko asperger vai autisti? Ajatusvinoumasi osoitettiin jo vääräksi.
Paitsi ettei kukaan osoittanut tuota vääräksi.
Minun kohta 60 v mies on myös lojaali kavereilleen ja suvaitsee heiltä käytöstä jota minulta ei koskaan suvaitsisi. Kuvaavaa on kun miehen kaveri täytti 60v niin mies oikein järkkäsi tälle illallisen ravintolassa jne. Minun syntymäpäivää tuskin muistaa tai jos muistaa niin ei hirveästi vaivaa sen eteen näe. Jos kaveri pyytää esim. viemään lentokentälle niin on heti valmis vaikka kaveri voisi yhtä hyvin ottaa taksin niin kuin minä joudun tekemään jos lähden ilman miestä reissuun. Ärsyttää suunnattomasti.