Anoppi ei ole vähään aikaan pakottanut meille ruokaa
Kirjoitin jossain vaiheessa, että anoppi pakottaa meidät aina ottamaan ruokaa mukaan, kun käymme hänen luonaan.
Nyt on muutaman kerran käynyt niin, että anoppi on tentannut, että olemmehan syöneet ne ruoat. Vastasimme totuudenmukaisesti, että kukaan ei halunnut syödä niitä, joten ne pilaantuivat jääkaappiin. Tätä toistui ehkä 3 kertaa.
Nyt olen huomannut, ettei hän enää tuputakaan ruokiaan. Vihdoin hän tajusi!
Halusin vain jakaa ilouutisen.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Ap kuvitteli saavansa runsaasti myötätuntoa ja kiitosta.
Mä taas luulen että sen oli tarkoitus saada kiukkua ja taistelua aikaiseksi palstalaisten välillä. Mutta kun se ei vieläkään osaa. Näkeehän sen jo siitäkin ettei ap:llä ole minkäänlaista kykyä lyödä bensaa liekkeihin, ei se kertakaikkiaan osaa kommentoida mitenkään ärsyttävästi. Nyt se tylsyyksissään sitten lopetti.
Mustakin on ärsyttävää se ruokien tuputtaminen.
Viimeisin anopintekele laittoi exälle aina yhden ihmisen annoksia mukaan. Se vasta ärsyttikin. 3 nakkia ja muusia tms.
Siskoni tekee tuota ruoan ostamista ja tuputtamista. Mulle kyllä kehtasi sanoa, että opettaa poikansa perhettä mitä pitää ostaa ja mitä kuuluu syödä. Ja saa soittaa, että pitää tulla nyt heti käymään, kun menee ruoat pahaksi, niin saa ainakin pojan tulemaan. Tiesi myös, että miniää tämä ärsyttää, niin se taisi paras asia koko ruokahommassa.
Itse tuen lapsia laittamalla rahaa tilille. Ja muistuttamalla, että saa pyytää lasten hoitoon, tulen jos sopii. En ymmärrä tuota siskon pelaamista. Jos ei aidosti halua auttaa, niin ei tarvi.
Ap kuvitteli saavansa runsaasti myötätuntoa ja kiitosta.