Anoppi ei ole vähään aikaan pakottanut meille ruokaa
Kirjoitin jossain vaiheessa, että anoppi pakottaa meidät aina ottamaan ruokaa mukaan, kun käymme hänen luonaan.
Nyt on muutaman kerran käynyt niin, että anoppi on tentannut, että olemmehan syöneet ne ruoat. Vastasimme totuudenmukaisesti, että kukaan ei halunnut syödä niitä, joten ne pilaantuivat jääkaappiin. Tätä toistui ehkä 3 kertaa.
Nyt olen huomannut, ettei hän enää tuputakaan ruokiaan. Vihdoin hän tajusi!
Halusin vain jakaa ilouutisen.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei osaa vastata mitään muuta, kuin että ei halua ottaa lahjoja vastaan.
Haluaa vain loukata.Sehän on totuus. Mitä sitten pitäisi sanoa? Ap
Minkä ikäinen olet? Onko sinulla tarkoituksena kehittyä ihmisenä vai jäädä ikuiseksi raakileeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaa vain loukata.Trolli se on. Juoni ikivanha ja loppuunkaluttu anoppi, ruoka ja pakottaminen.
En ymmärrä, miksi toisia kiinnostaa kirjoittaa tuollaisia satuja. Mitä siitä saa?
Sitäpä tässä itsekukin varmaan miettii. Mä olen tullut siihen tulokseen että yksinkertainen ihminen, sellainen jonka ÄO on paljon keskivertoa matalampi. Nerokas ihminen keksisi oikeasti hyvän provon, mutta ei semmoisia enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus on että haluat loukata? No ei siinä mitään, huvinsa kullakin :D Ja mitä pitäisi sanoa, mihin?
Opettele trölläileen ensin ennenkuin vastailet outoja.
Eihän tästä ole kauan kun täällä vaadittiin että anoppi vie perjantaina viikonlopun ruuat ja ottaa lapset mukaansa jotta miniä saa levätä viikonloppuna.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tästä ole kauan kun täällä vaadittiin että anoppi vie perjantaina viikonlopun ruuat ja ottaa lapset mukaansa jotta miniä saa levätä viikonloppuna.
Jos se oli saman kirjoittajan avaus?
Meille on muuten isäni tuonut useamman ruuan viikossa nyt parin viikon ajan, ja vei lapsetkin viime viikonloppuna. Loukkaannuin joku aika sitten ja olen aika mitääntekemätön tällä hetkellä.
Ihan on oikeasti tapahtunut. Miksi keksisin? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille on muuten isäni tuonut useamman ruuan viikossa nyt parin viikon ajan, ja vei lapsetkin viime viikonloppuna. Loukkaannuin joku aika sitten ja olen aika mitääntekemätön tällä hetkellä.
Ei todellakaan ollut minun. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ollut minun. Ap
Ethän sä sitä tietenkään myönnä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa jonkun yritykseltä keksiä hankala ihminen. Mutta voithan sä toki oikeastikin olla sellainen. Harmillista läheistesi kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Onko sinulla tarkoituksena kehittyä ihmisenä vai jäädä ikuiseksi raakileeksi?
Et vastannut kysymykseen. Ap
Kaikenlaisia hulluja tänään liikenteessä
Ei kai tässä muuta kuin että kiva, kun ongelma ratkesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä sitä multa kysynyt. Mutta ethän itsekään vastaa kysymyksiin, miksi sulle pitäisi vastata?
Vierailija kirjoitti:
Kukaan normaalilla järjellä varustettu ihminen ei kirjoittaisi keskustelupalstalle oivaltaneensa että kenenkään ruokia ei ole pakko ottaa vastaan. Meille muille on itsestään selvää että oma valinta ottaako jotain vai ei. Joten jos sä olet ottanut vapaaehtoisesti sapuskat ja valitat siitä kun kun olet ne ottanut niin eihän sulla kaikki saranat ihan paikoillaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän säkään vastaa sulle sitettyihin kysymyksiin. Kuten että KUINKA anoppi pakotti ottamaan ne ruuat. Aseella uhaten? Jos se esitti marttyyriä niin miten se on pakottamista?
Nopiaa se ap kyllästyi. Ei nyt oikein lähtenyt käyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Jännä tyyppi, kun haluaisi saada kommentteja, mutta kiukuttelee sen sijaan, että keksisi lisää satua.
Sehän on kiva jos saan ruokaa mukaan. Kaikesta sitä ollaankin kiittämättömiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä tyyppi, kun haluaisi saada kommentteja, mutta kiukuttelee sen sijaan, että keksisi lisää satua.
Nämä on juuri näitä älyllisesti vajavaisia tyyppejä, aloittavat jonkun älyvapaan jutun mutta omat aivot ei enää keksi kommentoitavaa! Voi juku kun näkis jollain koneella kuka näiden nolouksien takana on, varmaan läheiset häpeis silmät päästään.
Sehän on totuus. Mitä sitten pitäisi sanoa? Ap