Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Ihan selkeästi Mikke siinä videolla räkättää, mun mielestä. Tietenkin on kuvannut videon niin tottahan hänen naurunsakin kameran talaa parhaiten kuuluu.
"Eikö Bojan joskus alkanut erikoiseen aikaan seurata jotain Kärtsän kavereita? Toisin päin ei taida olla ollut näin."
Henri taisi olla yksi ja oliko joskus loppukeväällä tai ainakin selvästi SYS:n jälkeen. Olisi kiinnostavaa jos joku muistaa ajankohdan, onko mitään mahdollisuutta, että silloin olisi tavattu jossain, vai oliko sattumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kellään ole mitään analyysia siitä Bojanin takista? :)
Ei ole mun tietääkseni näkynyt tuota takkia aiemmin, ainakaan viime syksynä/talvena ei käyttänyt tuota.
Musta toi takki nimenomaan on tuttu jostain, oisko ollu sit Jerellä joskus et voisko olla Jereltä lainattu takki.
Vierailija kirjoitti:
"Eikö Bojan joskus alkanut erikoiseen aikaan seurata jotain Kärtsän kavereita? Toisin päin ei taida olla ollut näin."
Henri taisi olla yksi ja oliko joskus loppukeväällä tai ainakin selvästi SYS:n jälkeen. Olisi kiinnostavaa jos joku muistaa ajankohdan, onko mitään mahdollisuutta, että silloin olisi tavattu jossain, vai oliko sattumaa.
Ja Jesseä taisi alkaa seurata Eurotourin aikaan. Mutta insta on saattanut vaan tarjota noita hänelle seurattavaksi eikä sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Lähetin miehelle heti aamulla viestiä et bojan on suomessa nii hän siihe et mitää miks se täällä ja sit sanoin et ehkä jotain umkhon liittyvää ja annoin perustelut niin mies siihen et no sitte se on saatava ne umk liput😂 ihanaa et on supportive bf
Mä tuun hulluks kun mies on just tänään muualla, enkä voi paapattaa sille nyt tätä 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mun tietääkseni näkynyt tuota takkia aiemmin, ainakaan viime syksynä/talvena ei käyttänyt tuota.
Musta toi takki nimenomaan on tuttu jostain, oisko ollu sit Jerellä joskus et voisko olla Jereltä lainattu takki.
Mä muistan että viime talvena Jerellä näkyi sitä mustaa toppista joka hänellä oli myös viisuissa mukana. Pitääpä tutkia vielä vanhempia kuvia. :D
Vierailija kirjoitti:
Ihan selkeästi Mikke siinä videolla räkättää, mun mielestä. Tietenkin on kuvannut videon niin tottahan hänen naurunsakin kameran talaa parhaiten kuuluu.
MIkke ei ole ainakaan ennen kuulostanut siltä miltä se lopuksi nauru kuulostaa ja minusta tulee kauempaa kuin Kameran takaa
Ottiko joku jo sen Europassin, ilmeisesti chatiin pääsee jo keskustelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Icepeakin malli? Heitän ihan hatusta. Eikös se ole joku Luhdan merkki Suomesta? 👀
Apua kun ois vaatekaupan myyjä ja Bojan ilmestyisi sinne takkiostoksille 😭😭
Saisin slaagin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIkke ei ole ainakaan ennen kuulostanut siltä miltä se lopuksi nauru kuulostaa ja minusta tulee kauempaa kuin Kameran takaa
Ei kuulostanut kummaltakaan B tai Mikke?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minustakaan ei, vaikka ehkä Mikken arvaisin ennemmin noista vaihtoehdoista. En tiedä kuka se sitten olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on selvä nauruefekti, ei kummankaan M tai B naurua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Icepeakin malli? Heitän ihan hatusta. Eikös se ole joku Luhdan merkki Suomesta? 👀
Miksi olisi Icepeak?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irtonauru.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi Icepeak?
Meinasin ekana sanoa, että Prisman markettimalli, mutta toi ois astetta hianompi.
Vierailija kirjoitti:
Apua kun ois vaatekaupan myyjä ja Bojan ilmestyisi sinne takkiostoksille 😭😭
Saisin slaagin.
Sepä se oiskin, kun myyjäpolo lukittautuu takahuoneeseen potemaan slaagiaan ja B huhuilee kassalla kun tarttis maksaa. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irtonauru.
Mä en kestä tätä irto-saagaa! 😂
Irtonauru se oli.