Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
18701/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kellään ole mitään analyysia siitä Bojanin takista? :)

Ei ole mun tietääkseni näkynyt tuota takkia aiemmin, ainakaan viime syksynä/talvena ei käyttänyt tuota.

Vierailija
18702/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selkeästi Mikke siinä videolla räkättää, mun mielestä. Tietenkin on kuvannut videon niin tottahan hänen naurunsakin kameran talaa parhaiten kuuluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18703/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eikö Bojan joskus alkanut erikoiseen aikaan seurata jotain Kärtsän kavereita? Toisin päin ei taida olla ollut näin."

Henri taisi olla yksi ja oliko joskus loppukeväällä tai ainakin selvästi SYS:n jälkeen. Olisi kiinnostavaa jos joku muistaa ajankohdan, onko mitään mahdollisuutta, että silloin olisi tavattu jossain, vai oliko sattumaa.

Vierailija
18704/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mun tietääkseni näkynyt tuota takkia aiemmin, ainakaan viime syksynä/talvena ei käyttänyt tuota.

Musta toi takki nimenomaan on tuttu jostain, oisko ollu sit Jerellä joskus et voisko olla Jereltä lainattu takki. 

Vierailija
18705/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eikö Bojan joskus alkanut erikoiseen aikaan seurata jotain Kärtsän kavereita? Toisin päin ei taida olla ollut näin."

Henri taisi olla yksi ja oliko joskus loppukeväällä tai ainakin selvästi SYS:n jälkeen. Olisi kiinnostavaa jos joku muistaa ajankohdan, onko mitään mahdollisuutta, että silloin olisi tavattu jossain, vai oliko sattumaa.

Ja Jesseä taisi alkaa seurata Eurotourin aikaan. Mutta insta on saattanut vaan tarjota noita hänelle seurattavaksi eikä sen kummempaa.

Vierailija
18706/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetin miehelle heti aamulla viestiä et bojan on suomessa nii hän siihe et mitää miks se täällä ja sit sanoin et ehkä jotain umkhon liittyvää ja annoin perustelut niin mies siihen et no sitte se on saatava ne umk liput😂 ihanaa et on supportive bf

Mä tuun hulluks kun mies on just tänään muualla, enkä voi paapattaa sille nyt tätä 🤣

Vierailija
18707/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta toi takki nimenomaan on tuttu jostain, oisko ollu sit Jerellä joskus et voisko olla Jereltä lainattu takki. 

Mä muistan että viime talvena Jerellä näkyi sitä mustaa toppista joka hänellä oli myös viisuissa mukana. Pitääpä tutkia vielä vanhempia kuvia. :D

Vierailija
18708/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan selkeästi Mikke siinä videolla räkättää, mun mielestä. Tietenkin on kuvannut videon niin tottahan hänen naurunsakin kameran talaa parhaiten kuuluu.

MIkke ei ole ainakaan ennen kuulostanut siltä miltä se lopuksi nauru kuulostaa ja minusta tulee kauempaa kuin Kameran takaa

Vierailija
18709/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottiko joku jo sen Europassin, ilmeisesti chatiin pääsee jo keskustelemaan?

Vierailija
18710/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Icepeakin malli? Heitän ihan hatusta. Eikös se ole joku Luhdan merkki Suomesta? 👀

Vierailija
18711/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua kun ois vaatekaupan myyjä ja Bojan ilmestyisi sinne takkiostoksille 😭😭

Saisin slaagin.

Vierailija
18712/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIkke ei ole ainakaan ennen kuulostanut siltä miltä se lopuksi nauru kuulostaa ja minusta tulee kauempaa kuin Kameran takaa

Ei kuulostanut kummaltakaan B tai Mikke?

Vierailija
18713/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minustakaan ei, vaikka ehkä Mikken arvaisin ennemmin noista vaihtoehdoista. En tiedä kuka se sitten olisi.

Vierailija
18714/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on selvä nauruefekti, ei kummankaan M tai B naurua.

Vierailija
18715/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Icepeakin malli? Heitän ihan hatusta. Eikös se ole joku Luhdan merkki Suomesta? 👀

Miksi olisi Icepeak?

Vierailija
18716/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irtonauru.

Vierailija
18717/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi Icepeak?

Meinasin ekana sanoa, että Prisman markettimalli, mutta toi ois astetta hianompi. 

Vierailija
18718/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härtsä siellä hekottaa.

Vierailija
18719/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua kun ois vaatekaupan myyjä ja Bojan ilmestyisi sinne takkiostoksille 😭😭

Saisin slaagin.

Sepä se oiskin, kun myyjäpolo lukittautuu takahuoneeseen potemaan slaagiaan ja B huhuilee kassalla kun tarttis maksaa. 🤭

Vierailija
18720/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irtonauru.

Mä en kestä tätä irto-saagaa! 😂

Irtonauru se oli.

Ketju on lukittu.