Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
18741/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ihminen on kirjoittanut molemmat kommentit. Ei tarkoita Kta missään.

Actually he is in Helsinki. I bumped into him today after the 30 seconds to Mars gig.

Leena Lehtola Was he with Bojan or alone?

Silvana Dolenec I just run into Bojan

Eli molemmat on nähty.

Vierailija
18742/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottiko joku jo sen Europassin, ilmeisesti chatiin pääsee jo keskustelemaan?

Ei vielä, mutta harkitsen vahvasti. Hinta kohdillaan ja matsku sellaista, mikä kiinnostaisi. (OF ei kiinnostanut) Olisi mukavaa ajanvietettä välillä selailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18743/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta nauru kuulosti ihan Bojanin naurulla. Vaikea toki tietää varmaksi 

Sama, just siltä mikä siltä pääsee kun se odottamatta hajoo jollekin. 

Harmi pilata tämä juttu mutta pakko sen olla Mikke ja video kuvattu jo ennen lomaa. Kyrpoksen bruna puuttuu, samoin se on Miken räkätys mikä sieltä kuuluu. Ja vielä kun video on tekstitetty suomeksi, ei sitä ihan nopeasti tee. 

Ihan päivänselvä Miken räkätyshän toi on.

Musta tuntuu että täällä puhutaan nyt kahdesta eri naurusta. Se pilalle menneen otoksen yhteydessä kuuluva räkätys on niin selvästi Mikke, että en tiedä miten joku ajattelee että ei Mikke ennen ole kuulostanut siltä. Mutta ehkä toiset puhuvatkin siitä ihan videon lopussa olevasta vähän pehmeämmästä naurusta? Siitä en kyllä osaa sanoa kenelle kuuluu.

Vierailija
18744/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Actually he is in Helsinki. I bumped into him today after the 30 seconds to Mars gig.

Eli molemmat on nähty.

Toka kommentti on vähän epäselvästi kirjoitettu mutta mun mielestä hän tarkoittaa että törmäsit ainoastaan Bojaniin kun ottaa huomioon kysymyksen.

Vierailija
18745/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leena saanut varmaan viestejä tänään.

Vierailija
18746/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan nauruista ei.ole kyllä Bojanin . Todellakaan. 

Vierailija
18747/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne kun avaat Helsingin Sanomat nettisivut ja ovat unohtaneet uutisoida päivän tärkeimmästä uutisesta, eli siitä että Bojan on Suomessa!

Vierailija
18748/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voit olla noin varma? Onko sulla tallessa Bojanin naurut -kokoelma?

Vierailija
18749/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta nauru kuulosti ihan Bojanin naurulla. Vaikea toki tietää varmaksi 

Sama, just siltä mikä siltä pääsee kun se odottamatta hajoo jollekin. 

Harmi pilata tämä juttu mutta pakko sen olla Mikke ja video kuvattu jo ennen lomaa. Kyrpoksen bruna puuttuu, samoin se on Miken räkätys mikä sieltä kuuluu. Ja vielä kun video on tekstitetty suomeksi, ei sitä ihan nopeasti tee. 

Ihan päivänselvä Miken räkätyshän toi on.

Musta tuntuu että täällä puhutaan nyt kahdesta eri naurusta. Se pilalle menneen otoksen yhteydessä kuuluva räkätys on niin selvästi Mikke, että en tiedä miten joku ajattelee että ei Mikke ennen ole kuulostanut siltä. Mutta eh

Juuri se lopun nauru on mielestäni mahdollisesti Bojanin 

Vierailija
18750/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli molemmat on nähty.

Toka kommentti on vähän epäselvästi kirjoitettu mutta mun mielestä hän tarkoittaa että törmäsit ainoastaan Bojaniin kun ottaa huomioon kysymyksen.

Voi olla, että molemmat kirjoittajat ovat törmänneet vain Bojaniin, mutta eiköhän se Kärtsäkin ole kuitenkin myös mukana ollut, kun aikaisemminkin on niiden keikalla käynyt. Joka tapauksessa taitaa olla suhteellisen varmaa, että Suomeen on matkannut Kyprokselta ihan Bojan itse eikä pelkästään irtoraajoja tai vaatekappaleita! :)

Vierailija
18751/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Bojan viipyy pidempään kuin huomiseen, niin sitten hän on ollut tänä vuonna Suomessa enemmän kuin minä. :D Tietysti jos on ollut salaa niin silloin muutenkin.

Vierailija
18752/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojanin nauruunrepeämistä ennen kuuluu aina sellainen söpö tuhahdus, jota ei kuulu tuolla videolla. 

T. Nauruexpertti

Vierailija
18753/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsilakka kulahtanut musta, eikös Klla ollut Bojanin vuoksi täydellisesti lakatut kynnet siellä Kyrpoksella, ainakin ekoina päivinä.

Vierailija
18754/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli molemmat on nähty.

Voi olla, että molemmat kirjoittajat ovat törmänneet vain Bojaniin, mutta eiköhän se Kärtsäkin ole kuitenkin myös mukana ollut, kun aikaisemminkin on niiden keikalla käynyt. Joka tapauksessa taitaa olla suhteellisen varmaa, että Suomeen on matkannut Kyprokselta ihan Bojan itse eikä pelkästään

On vain yksi kirjoittaja, molemmat kommentit ovat hänen kirjoittamiaan.

Vierailija
18755/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli molemmat on nähty.

Voi olla, että molemmat kirjoittajat ovat törmänneet vain Bojaniin, mutta eiköhän se Kärtsäkin ole kuitenkin myös mukana ollut, kun aikaisemminkin on niiden keikalla käynyt. Joka tapauksessa taitaa olla suhteellisen varmaa, että Suomeen on matkannut Kyprokselta ihan Bojan itse eikä pelkästään

Joku sanoi, että Bojan tosiaan diggailee ko. bändiä ja Kärtsäkin siis tykkää? Itse olen missannut molemmat aikaisemmin. Onko tämä nyt se mikä yhdistää heidän muuten varmaan aika erilaiset musiikkimakunsa. :)

Vierailija
18756/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis toi viimeinen nauruhan on K:n omaa hinkumista. Ja ensimmäinen räkätys  maailman selvin Mikke. Siten voi  olla varma, kun mulla on pelittävä kuulo. 

Vierailija
18757/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis toi viimeinen nauruhan on K:n omaa hinkumista. Ja ensimmäinen räkätys  maailman selvin Mikke. Siten voi  olla varma, kun mulla on pelittävä kuulo. 

Joo ymmärrän kyllä. Mutta mä en yhtään ees muista millanen nauru Mikellä on. :D Joten yritän vaan jotenkin saada kiinni tästä että miten jengi voi noin hyvin tietää/muistaa? Onko Miken naurusta joku klippi jossain?

Vierailija
18758/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa kun ihmiset x:ssä ja Jodelissa aloittivat taas paskamyrskyn niistä NFT asioista 😅

Vierailija
18759/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain yksi kirjoittaja, molemmat kommentit ovat hänen kirjoittamiaan.

Tarkoitin kirjoittajilla siis Leenaa ja Silvanaa, ja että molemmat ilmeisesti ovat törmänneet vain Bojaniin.

Vierailija
18760/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa kun ihmiset x:ssä ja Jodelissa aloittivat taas paskamyrskyn niistä NFT asioista 😅

Juu ja Mikke saa kyytiä. 😬

Ketju on lukittu.