Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varma merkki siitä, että mies on kiinnostunut:

Vierailija
21.07.2026 |

Hän kysyy naiselta: "harrastatko jotakin liikuntaa/ pidätkö liikunnasta?"

Koskaan ei ole mies kysynyt tuota kysymystä, jos ei ole kiinnostunut.

Ulkonäöllisesti olen geneettisesti hoikka, mutta en atleettinen, eli ei ole mitään vittuilua tuo kysymys.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta.

Vierailija
2/59 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen varma merkki, mies tuijottaa tissivakoa. Kukaan mies ei ole tuijottanut minun tissivakoa, jos ei ole ollut kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se että mies juttelee jotain kertoo että hän on kiinnostunut.

Vierailija
4/59 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kuola valuu suupielistä

- housun etumus pullottaa

Vierailija
5/59 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen varma merkki, mies tuijottaa tissivakoa. Kukaan mies ei ole tuijottanut minun tissivakoa, jos ei ole ollut kiinnostunut.

Tuo voi tarkoittaa myös ja yleensä tarkoittaakin sitä, että mies haluaa vaan seksiä.

Vierailija
6/59 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta kun joku mies polvistuu eteeni kihlasormuksen kanssa niin voin olla varma hänen kiinnostuksesta minuun. 

Ei ole kiinnostuneita vielä näkynyt.

Vierailija
7/59 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kysyy mitä tahansa töiden ulkopuolista

Vierailija
8/59 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä seisoo eli sitä panettaa. Normibiologiaa.

Vierailija
9/59 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on alkanut sukuelin heti paisumaan sellaisten naisten lähellä, joista olen ollut todella kiinnostunut. Ei toki näkyvästi, koska se olisi häiritsevää.

Vierailija
10/59 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on alkanut sukuelin heti paisumaan sellaisten naisten lähellä, joista olen ollut todella kiinnostunut. Ei toki näkyvästi, koska se olisi häiritsevää.

Kiitos tiedosta. 

Vierailija
11/59 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kysyvät! Varmaan sen takia, että haluavat tietää, kuinka pysyvä on nykyinen ulkonäöllinen tilasi ja miltä mahdat näyttää ilman vaatteita.

Vierailija
12/59 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo minulta tuota kysyisi niin suosittelisin miehelle näöntarkastusta 

Vierailija
13/59 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Vierailija
14/59 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Koska sen nyt näkee etten ole liikunnallinen, joten kysymys on turha. Ulkoilmasta pidän kyllä.

Vierailija
15/59 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan esitellyt tissivakoa, kun sellaista ei edes tule. En esittele kyllä paljaiden rintojen ihoakaan sellaisilla yliantavilla paidoilla.

Vierailija
16/59 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, itsekin rankkaan miehet heti ensinäkemältä sillä perusteella, sykähtääkö pimpassa.

Sen jälkeen katotaan sitten se kaikki muu, mutta tuo on alkuraakaus. Muuten ei ole edes kiinnostusta alkaa millekään.

Vierailija
17/59 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Koska sen nyt näkee etten ole liikunnallinen, joten kysymys on turha. Ulkoilmasta pidän kyllä.

Tiedän monia aika pyöreitä henkilöitä, jotka pyöräilevät työmatkat ja käyvät salilla useamman kerran viikossa. Heille vain maistuu ruoka, joten ulkonäöstä ei arvaa, että liikkuvat kyllä.

Vierailija
18/59 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä siinä vaiheessa, kun miehen spermat ovat naamallani, alan arvelemaan, että saattaa olla kiinnostunut minusta. N18

Vierailija
19/59 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo voi tarkoittaa myös ja yleensä tarkoittaakin sitä, että mies haluaa vaan seksiä.

Niin, huoh, kun sanotaan että "mies on kiinnostunut naisesta", niin se tarkalleen tarkoittaa että mies on kiinnostunut lempimisestä/rakastelemisesta naisen kanssa. Mitä ihmettä muuta se voisi tarkoittaa, me emme edes osaa virkata tai kutoa.

Vierailija
20/59 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä siinä vaiheessa, kun miehen spermat ovat naamallani, alan arvelemaan, että saattaa olla kiinnostunut minusta. N18

Minä taas ajattelisin, että jos mies kovin alkuvaiheessa edes ehdottaa tuollaista, niin se ei halua ainakaan sen kummempaa kuin seksiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan