Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
18601/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tour Husband lähtee mukaan tulkitsi ja hoivaajaksi mark my words:)

Vierailija
18602/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina voi myös lainata Kärtsän vaatteita tai ostaa kaupasta takkia. 🙊🤩 Vaikka yhteistyökuviot olisikin ihania niin aika pörröinen ajatus myös että lomalla olisivat spontaanisti päättäneet, että yhteiselo jatkuukin vielä Helsingissä ja Boitsu pääsee lempibändinsä keikalle.

30 seconds to Mars liput oli loppuunmyyty. Ei siinä enää edellispäivänä päätetä että mentäiskö keikalle.

Tosin ei Kärpän tartte mihinkään lippuja ostella, koskaan. Tai lomiaan itse maksaa. Kyllä sillä on VIP-access ihan kaikkialle minne vaan haluaa, myös tämän naudan lompakolle (sanan kaikissa merkityksissä 😂😂). Takamatkalta kommentoin kädet täristen, joten sori jos tämä sama asia on jo sanottu sataan kertaan.

Eiköhän se maksa omat

No se ei nyt ollut se pointti tässä, eikä ankeutus. Varmaan maksaa ja pystyy maksamaan, vaikkakin tosi moni loma on ollut kaupallinen yhteistyö. Mulle se on ihan fine, en mä sitä paheksu!! Pointtini oli se, että Kärppä kyllä pystyy suhteillaan järkkäämään vaikka vuorokauden varoitusajalla konserttiliput niin halutessaan. Ja miksi ei haluaisi omalle Bojkelleen niin tehdä... 💙💚

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18603/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulkiksi 

Vierailija
18604/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä toivon ettei liity mihinkään UMK tai muihin isompiin työasioihin koska silloin tänne tulo olisi tavallaan merkityksellisempää. Toisaalta jos B pääsee räällå juontajana hommiin saattaa olla mahdollisuus jatkossakin töihin myös täällä halutessaan. Vaan ura toki on muualla. 

Mä toivon samaa 🤡 Toivon, että ainoa syy pyörähtää täällä ois ljubav.

Vierailija
18605/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toivon ettei liity mihinkään UMK tai muihin isompiin työasioihin koska silloin tänne tulo olisi tavallaan merkityksellisempää. Toisaalta jos B pääsee räällå juontajana hommiin saattaa olla mahdollisuus jatkossakin töihin myös täällä halutessaan. Vaan ura toki on muualla. 

Ei todnäk ole.

Vierailija
18606/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18607/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö tää L, että hänen kuvansa on nyt jaettu tägättynä? Kun hän itse fiksusti ei tägännyt, eikä edes maininnut Bojanin nimeä kuvan yhteydessä. Niin aika törkeää, että joku random fanitili sen nyt jakaa tolleen tägättynä ja vielä kaiken infon kera, päivämäärä ja sijainti. L voisi vaatia tuota fanitiliä poistamaan tuon. Hän kuitenkin omistaa kaikki oikeudet itse ottamaansa kuvaan.

Niin omistaa, mutta hänet on kreditoitu tuohon kuvaan ja koska se on avoimessa instassa sen voi ottaa. Tätä tekevät myös Seiska yms. tahot. En sano että se on oikein, mutta näin se menee.

Vierailija
18608/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todnäk ole.

Uskon että on. 

Vierailija
18609/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Jessee, mul ois sulle pikku pyyntö, Bojan lähtis kans mukaan tourille. Kai sille joku paikka järjestyy?

- Jere, ei saatana sun kanssas.

Vierailija
18610/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vaan että yhteinen työprojekti (ja sen myötä yhdessä vietetty aika) ei mitenkään sulje pois sitä Ljubavia, sen olemassoloa, kehittymistä ja kasvamista. Päinvastoin!!! 

Vierailija
18611/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyllä tavalla olisi kyllä vähän mautonta jos UMK päättäisi repiä vieläkin hyötyä tästä K.n toissakeväisestä. Ja joku Bojanin sinne roudaaminen olisi vain lähinnä shippi ja sateeniaarilansalle. Suurin osa katsojista voisi olla hiukan huuli pyöreänä että mikä ja kuka ja miksi.

Vierailija
18612/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulkiksi 

Ei taida K enää tarvita tulkkia juurikaan. Ihan hyvinhän se englanti soljuu eilisessä stoorissakin. Intensiivikurssilainen kun on ollut viikon ja se vaan jatkuu. 😄

Vierailija
18613/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloin kyllä miettiä nyt sitä, että ymmärtääkseni joitain Bojan-bongauksia poistettiin Jodelista trolleina ennen kuin todettiin oikeiksi? Ja sitä eilistä lentsikkaraportoijaa pidettiin alkuun myös trollina. Niin entä jos tosiaan Bojan on käynyt aiemminkin Helsingissä ei-julkisesti ja siitä on vaikka joku yksittäinen ihminen raportoinutkin, mutta se on tulkittu trollaukseksi kun ei ole vahvistusta.

Ja mistä me todella tiedetään onko K käynyt Sloveniassa joskus vaikka vkl. 

Veikkaan tämän kuitenkin selviävän joskus tulevaisuudessa, koska oletettavasti kun Kärtsä sinne menee, niin syntyy jotain narratiivia (esim. somessa tai haastiksissa), että hän on "vihdoin parin vuoden jälkeen" päässyt sinne. Tuskin Kärtsä alkaisi huijata, että on siellä ensimmäistä kertaa, jos ei ole. Siinä missä tuskin mistään selviää, että onko seuraava Bojanin Suomen-reissu kuudes vai yhdeksäs. :)

Vierailija
18614/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietyllä tavalla olisi kyllä vähän mautonta jos UMK päättäisi repiä vieläkin hyötyä tästä K.n toissakeväisestä. Ja joku Bojanin sinne roudaaminen olisi vain lähinnä shippi ja sateeniaarilansalle. Suurin osa katsojista voisi olla hiukan huuli pyöreänä että mikä ja kuka ja miksi.

Suurin osa UMKn seuraajista kyllä tietää edes jollain tasolla, mikä ja kuka. 

Vierailija
18615/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö tää L, että hänen kuvansa on nyt jaettu tägättynä? Kun hän itse fiksusti ei tägännyt, eikä edes maininnut Bojanin nimeä kuvan yhteydessä. Niin aika törkeää, että joku random fanitili sen nyt jakaa tolleen tägättynä ja vielä kaiken infon kera, päivämäärä ja sijainti. L voisi vaatia tuota fanitiliä poistamaan tuon. Hän kuitenkin omistaa kaikki oikeudet itse ottamaansa kuvaan.

Niin omistaa, mutta hänet on kreditoitu tuohon kuvaan ja koska se on avoimessa instassa sen voi ottaa. Tätä tekevät myös Seiska yms. tahot. En sano että se on oikein, mutta näin se menee.

Joku vois vinkata et hei sun kuva leviää pitkin nettiä.

Vierailija
18616/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi ottaaa!!!!!!! Jos et ole taukki tajunnut, niin ei lehdetkään noita kuvia koskaan ota, vaan linkkaavat henkilön instaan. Että pistää sylettämään sinun kaltaisesi lakia ymmärtämättömät pöntöt. Ei sillä toisella fanilla ole tuohon kuvaan mitään screenshotin jako-oikeuksia!!!! 😤😤😤😤😤

Vierailija
18617/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän voi silti pyytää poistamaan, ja tuon fanitilin ylläpitäjä voi kunnioittaa pyyntöä, jos on fiksu. Tai vaikka poistaa tägäyksen.

Vierailija
18618/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vaan että yhteinen työprojekti (ja sen myötä yhdessä vietetty aika) ei mitenkään sulje pois sitä Ljubavia, sen olemassoloa, kehittymistä ja kasvamista. Päinvastoin!!! 

Joo, mut silloin sen ljubavin, mitä mä tässä kalastelen, todennäköisyys heidän välillään pienenee. 

Vierailija
18619/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloin kyllä miettiä nyt sitä, että ymmärtääkseni joitain Bojan-bongauksia poistettiin Jodelista trolleina ennen kuin todettiin oikeiksi? Ja sitä eilistä lentsikkaraportoijaa pidettiin alkuun myös trollina. Niin entä jos tosiaan Bojan on käynyt aiemminkin Helsingissä ei-julkisesti ja siitä on vaikka joku yksittäinen ihminen raportoinutkin, mutta se on tulkittu trollaukseksi kun ei ole vahvistusta.

Ja mistä me todella tiedetään onko K käynyt Sloveniassa joskus vaikka vkl. 

Veikkaan tämän kuitenkin selviävän joskus tulevaisuudessa, koska oletettavasti kun Kärtsä sinne menee, niin syntyy jotain narratiivia (esim. somessa tai haastiksissa), että hän on "vihdoin parin vuoden jälkeen" päässyt sinne. Tuskin Kärtsä alkaisi huijata, että on siellä ensimmäistä kertaa, jos ei ole. Siinä missä tuskin m

Toisaalta vähän kurjaahan se olisi sanoa kun haastattelija hypettäisi ekaa reissua, että kuules olen täällä jo kymmenettä kertaa 🤣

Vierailija
18620/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Itse en todellakaan usko tuohon UMK juttuun mutta menishän se jo liian pitkälle. Mautonta on just oikee sana. 

Ketju on lukittu.