Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
18561/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukkua tohon "hän on yksi meistä" -viestiin. Ihana kuva oli ja olisin luultavasti itse julkaissut kuvan myös heti. Onnekas sattuma et tapasi Bojanin. 

Vierailija
18562/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha Kärppyä on lentokentällä stalkata se meni Sloveniaan Boitsun kanssa käymään vielä ennen Eurotouria.

Vai tuliko Boitsu Suomeen Kärtsän kanssa ja poistuiva VIP tilojen kautta. Sit huomenna tulee UMK ilmotus, että juontavat kisan yhdessä. 🤡

Takamatkalta totean, että paatissamme taitaa olla meedio 🔮

Se olin minä.

Uusi ennustus: UMK Väliaika-showssa yhteisbiisin ensiesitys, myös muut Jokerit mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18563/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän takia en postaa mitään someen omalla naamalla, ihmiset on outoja.

Vierailija
18564/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkatkaa nyt se kuva. Onko se vaan tuo missä näkyy Bojanin kasvot vai onko jotain "kokokuvaa"?

On kokokuva mutta ei siinä näy kuin random henkilön kasvot etualalla Bojanin vieressä. Selfie. 

Millälailla kokokuva?

Vierailija
18565/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan on Suomessa. Bojan on Suomessa. Bojan on Suomessa. Bojan on Jeren kanssa Suomessa. 

Vierailija
18566/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukkua tohon "hän on yksi meistä" -viestiin. Ihana kuva oli ja olisin luultavasti itse julkaissut kuvan myös heti. Onnekas sattuma et tapasi Bojanin. 

Koska sait sen kuulostamaan siltä, että hän ois joku palstailijoista ja sellaista ei ole lukenut missään. 

Vierailija
18567/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkos kukaan deluillut vielä noilla lentoaikatauluilla? Kävin uteliaisuuttani katsomassa nettisivuilla saapuvia lentoja ja ilmeisesti Larnakan lento on ollut pahasti myöhässä ja laskeutunut vasta vähän seitsemän jälkeen. Ja B:n tuorein stoori tuli 5-10 minuutin sisällä tuon koneen laskeutumisesta. 😉

No ei se nyt suomeen tulisi kun Kärpyllä alkaa kova duuni eurokiertueen eteen ja uus biisikin on julkaistava ja ties mitä.

Ma klo 20.20 tämän viestin kirjoittaneelle vaan tiedoksi, että tää viesti ei vanhentunut kovin hyvin 😅

Vierailija
18568/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkatkaa nyt se kuva. Onko se vaan tuo missä näkyy Bojanin kasvot vai onko jotain "kokokuvaa"?

On kokokuva mutta ei siinä näy kuin random henkilön kasvot etualalla Bojanin vieressä. Selfie. 

Millälailla kokokuva?

Tägätyistä löysin itse jo, kiitos. Koko kuva=koko ihminen eikä vain kasvot, miten tän voi nyt muuten ymmärtää edes ... Mutta. Tarkoitin et Tumblrissa oli kasvokuva Bojanista ja Jerestä (eri kuvat siis) ja Bojanin takinkaulus näkyi niin tiesin et tästä kuvasta puhe mut et mitä muuta näkyy, näkyykö herraa enemmän. 

Vierailija
18569/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas huone -aiheesta ja huone-sanavalinnasta: musta on aika mielenkiintoista, että kutsui parin huoneen huoneistoa huoneeksi. Varmastihan voi olla vaan siitä, että hotellissa ovat ja jos K yleensä tai joskus aiemmin ollut normihotellissa huoneistohotellin sijaan.

Mulla tuli vaan heti mieleen, että "meidän rakas huone" viittais heidän huoneiston yhteen tiettyyn huoneeseen, jossa on voitu viettää yhden tai toisenlaisia mieleenpainuvia yhteisiä hetkiä.

Niin ehkä K ei ees muistanu, että olihan heillä olohuone-keittökin makkarin lisäksi:P

Vierailija
18570/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sait sen kuulostamaan siltä, että hän ois joku palstailijoista ja sellaista ei ole lukenut missään. 

Luultavasti on ja mitä sitten? 

Vierailija
18571/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millälailla kokokuva?

Tägätyistä löysin itse jo, kiitos. Koko kuva=koko ihminen eikä vain kasvot, miten tän voi nyt muuten ymmärtää edes ... Mutta. Tarkoitin et Tumblrissa oli kasvokuva Bojanista ja Jerestä (eri kuvat siis) ja Bojanin takinkaulus näkyi niin tiesin et tästä kuvasta puhe mut et mitä muuta näkyy, näkyykö herraa enemmän. 

No ei ollut kokokuva, vaan lähinnä kasvot molemmista. 

Vierailija
18572/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin älytöntä, että taas joku onnekas nauta voi törmätä Bojaniin ainakin vielä tänään. Ja tämä ei siis ollut stalkkauskehotus vaan ihan vain kommentti siitä, että tänään on aika erilaista olla nauta ja pk-seudulla. :) Itse en siis ole, mutta kahdesti olen ollut Bojanin kanssa samaan aikaan Helsingissä ja onhan se tuntunut mukavalta, vaikken koskaan häneen olekaan törmännyt tai yrittänytkään törmätä.

Vierailija
18573/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä miten tää juttu sakenee vaan 😳

Vierailija
18574/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä agendasi on, mutta aika suoraan sanottuna törkeetä väittää näin asiasta tietämättä. Ei tosiaan ole mikään luultavasti juttu, kun ihan yhtä hyvin voi olla olematta. 

Vierailija
18575/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millälailla kokokuva?

No ei ollut kokokuva, vaan lähinnä kasvot molemmista. 

Joo mulla on myös silmät päässä. Pitääkö kaikki olla niin pilkuntarkkaa. Huoh vissiin. 

Löysin itse tägätyistä kiitos Bojanin kuvan joka ei ollut ihan kokokuva kuitenkaan vaan lähinnä samalla tavalla kasvot vain näkyivät kuin mitä toisessakin eli Tumblrissa olleessa kuvassa, jossa näkyi vain Bojanin kasvot ja takinkaulus, mutta tavallaan oli kokokuva kun oli tämän kyseisen fanin ottama selfie Bojanin kanssa kokonaisuudessaan siinä. 

Vierailija
18576/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin älytöntä, että taas joku onnekas nauta voi törmätä Bojaniin ainakin vielä tänään. Ja tämä ei siis ollut stalkkauskehotus vaan ihan vain kommentti siitä, että tänään on aika erilaista olla nauta ja pk-seudulla. :) Itse en siis ole, mutta kahdesti olen ollut Bojanin kanssa samaan aikaan Helsingissä ja onhan se tuntunut mukavalta, vaikken koskaan häneen olekaan törmännyt tai yrittänytkään törmätä.

Mä vietin kans ihan sattumalta Tavastia 1.0 -viikonlopun Helsingissä kesäkuussa 2023, vaikka en asu siellä (enkä ollut keikalla). Se tuntui niin erityiseltä 💗💗💗 Majoituin vielä Vallilan suunnalla 🥹

Vierailija
18577/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivittäkää mut nyt jos haluatte, mutta en vaan voi olla miettimättä tätä kuviota enkä enää ihmettelisi, jos tässä nyt on asiat jotenkin liikahtaneet. K muutti juuri hetki sitten uuteen kotiin ja lähti melkein välittömästi B:n kanssa yhteiselle viikon matkalle, kahdestaan. Sieltä tulivat yhdessä Suomeen ja kai se Boitsu nyt Jerpan luona täällä majoittuu, kun rakas ystävä kyseessä ja tilaakin nyt varmasti on uudessa kämpässä huomattavasti enemmän kuin aiemmin tai tuolla lomamatkan rakkaassa huoneessa. B luultavasti lähtee kotiin aikaisintaan huomenna, jolloin suora lento Ljubljanaan. Ja varmaan viimeistään lauantaina K lähtee itse kolmeksi viikoksi reissaamaan. On varmaan ihan mahdollista, että silti ovat "vain" rakkaita ystäviä haluavat nyt panostaa siihen ystävyyteen, kun ei aikaisemmin ole ollut kunnolla aikaa, mutta kyllä tää nyt vähän erikoiselta vaikuttaa, vaikka ihan realistisestikin yrittää tätä ajatella.

En kyllä ymmärrä miten tästä voi tehdä mitään erikoisia johtopäätöksiä... Jos on enemmän ystävän seurassa niin se on jotenkin epäilyttävää? 

Vierailija
18578/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa selvitä miksi Joksujen Balkanin kiertue on vaan kolme keikkaa. Jollakin on Pohjolassa tärkeämpää tekemistä. 🤣

Vierailija
18579/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

UMK lentävä teoria: mitä jos (eli kun) Matti on huomannut kaksikon kemian viisuissa ja sen jälkeen ja tarpeen saada nähdä, ja uudessa roolissa UMK:ssa ehdottanut heitä johonkin rooliin, sillä heillähän on todella iso huomioarvo ja viihdearvo. Ja samalla Matti rakkauden arvostajana edistää poikien näkemistä. Ja he ovat innoissaan suostuneet siihen keväällä tms, ja silloin ei ehkä ole ollut vielä tiedossa välien tiivistymistä ja lämpenemistä näin tiiviin yhteisen matkan myötä, tai sitten on ollut, mutta tietty he ovat innoissaan suostuneet. Shippiteoria vaan:P

Vierailija
18580/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä agendasi on, mutta aika suoraan sanottuna törkeetä väittää näin asiasta tietämättä. Ei tosiaan ole mikään luultavasti juttu, kun ihan yhtä hyvin voi olla olematta. 

Mitä helvettiä sinua tämä asia kaivelee? Agenda? Anteeksi oletus asiassa, jos olet itse hän tai jos joku muu täällä on hän. Muutenhan hän tuskin saa tietää edes koskaan et häntä on "epäilty" yhdeksi meistä, mikä ymmärrettävästi on noloa. Oletko nyt tyytyväinen, kun julkisesti pyydetty lausuntoa anteeksi ja vedetty "virheellinen" tieto pois? Voinko tehdä vielä jotain? 

Ketju on lukittu.