Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
18581/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin kyllä miettiä nyt sitä, että ymmärtääkseni joitain Bojan-bongauksia poistettiin Jodelista trolleina ennen kuin todettiin oikeiksi? Ja sitä eilistä lentsikkaraportoijaa pidettiin alkuun myös trollina. Niin entä jos tosiaan Bojan on käynyt aiemminkin Helsingissä ei-julkisesti ja siitä on vaikka joku yksittäinen ihminen raportoinutkin, mutta se on tulkittu trollaukseksi kun ei ole vahvistusta.

Vierailija
18582/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

UMK lentävä teoria: mitä jos (eli kun) Matti on huomannut kaksikon kemian viisuissa ja sen jälkeen ja tarpeen saada nähdä, ja uudessa roolissa UMK:ssa ehdottanut heitä johonkin rooliin, sillä heillähän on todella iso huomioarvo ja viihdearvo. Ja samalla Matti rakkauden arvostajana edistää poikien näkemistä. Ja he ovat innoissaan suostuneet siihen keväällä tms, ja silloin ei ehkä ole ollut vielä tiedossa välien tiivistymistä ja lämpenemistä näin tiiviin yhteisen matkan myötä, tai sitten on ollut, mutta tietty he ovat innoissaan suostuneet. Shippiteoria vaan:P

Mun ajatukset kulkee ihan samaan suuntaan, hyvä huomio siellä eturivissä! 😍💚💙

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18583/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin älytöntä, että taas joku onnekas nauta voi törmätä Bojaniin ainakin vielä tänään. Ja tämä ei siis ollut stalkkauskehotus vaan ihan vain kommentti siitä, että tänään on aika erilaista olla nauta ja pk-seudulla. :) Itse en siis ole, mutta kahdesti olen ollut Bojanin kanssa samaan aikaan Helsingissä ja onhan se tuntunut mukavalta, vaikken koskaan häneen olekaan törmännyt tai yrittänytkään törmätä.

Mä vietin kans ihan sattumalta Tavastia 1.0 -viikonlopun Helsingissä kesäkuussa 2023, vaikka en asu siellä (enkä ollut keikalla). Se tuntui niin erityiseltä 💗💗💗 Majoituin vielä Vallilan suunnalla 🥹

Etkö ollut siellä jossain koulutuksessa vielä tms, muistan nimittäin tämän. :)

Vierailija
18584/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on niin, että on pakko ostaa lippu UMKn. Ihan vaan varmuuden vuoksi.

Vierailija
18585/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pää ihan pyörällä. 

Olen B/K -fiilistelijä mutta shippaajamyönteinen eli viihdyn shippauspalstalla, koska siellä asioihin suhtaudutaan positiivisesti, osataan nauraa ja vitsailla itselle eikä kaikkea oteta niin haudanvakavasti mutta silti osataan kunnioittaa päähenkilöiden oikeutta yksityisyyteen pääasiassa (aika moni kiertelee kaikissa ketjuissa, joten toki on näitäkin, jotka eivät sitä osaa). 

Koko viikko on ollut mukava mutta K:n eilinen viesti oli aivan extraihana. Itse näin siinä vain positiivisia sävyjä. Minun ukkelini Bojan,  rakas ystävä, meidän rakas huone, mekin saatiin Bojanin kaa oikein rauhassa köllötellä siellä. 

Ja sitten B onkin Suomessa. On tämä nyt oikeasti aika ainutlaatuista. Oli kyse minkälaisesta suhteesta tahansa, niin ainakin se on hyvin ainutlaatuinen eikä sitä voi verrata mihinkään muuhun. K:n kaverit toki ovat sitä ainutlaatuisuutta tuoneet esiin, mutta silti tähän asti olen aina pitänyt avoinna sitä mahdollisuutta, että kyse on vain kahdesta hyvin avoimesta ja sosiaalisesta persoonasta. Mutta nyt kyllä olen täysin varma, että tuo suhde on täysin ainutlaatuinen. Ja korostan siis vielä, etten tiedä enkä yritä väittää, minkälainen suhde on kyseessä, mutta ainutlaatuinen se on. 

Vierailija
18586/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin onnellinen 🥺🌈💚💙🥰😃

Vierailija
18587/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko viime aikojen saaga onkin ollut mainostemppu, ei Bluzalle tai Kärtsälle vaan UMK:lle. :D

Vierailija
18588/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan lipun myös kenraaliharjoituksiin. Ihan vaan varmuuden vuoksi.

Vierailija
18589/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina voi myös lainata Kärtsän vaatteita tai ostaa kaupasta takkia. 🙊🤩 Vaikka yhteistyökuviot olisikin ihania niin aika pörröinen ajatus myös että lomalla olisivat spontaanisti päättäneet, että yhteiselo jatkuukin vielä Helsingissä ja Boitsu pääsee lempibändinsä keikalle.

30 seconds to Mars liput oli loppuunmyyty. Ei siinä enää edellispäivänä päätetä että mentäiskö keikalle.

Tosin ei Kärpän tartte mihinkään lippuja ostella, koskaan. Tai lomiaan itse maksaa. Kyllä sillä on VIP-access ihan kaikkialle minne vaan haluaa, myös tämän naudan lompakolle (sanan kaikissa merkityksissä 😂😂). Takamatkalta kommentoin kädet täristen, joten sori jos tämä sama asia on jo sanottu sataan kertaan.

Vierailija
18590/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivon ettei liity mihinkään UMK tai muihin isompiin työasioihin koska silloin tänne tulo olisi tavallaan merkityksellisempää. Toisaalta jos B pääsee räällå juontajana hommiin saattaa olla mahdollisuus jatkossakin töihin myös täällä halutessaan. Vaan ura toki on muualla. 

Vierailija
18591/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina voi myös lainata Kärtsän vaatteita tai ostaa kaupasta takkia. 🙊🤩 Vaikka yhteistyökuviot olisikin ihania niin aika pörröinen ajatus myös että lomalla olisivat spontaanisti päättäneet, että yhteiselo jatkuukin vielä Helsingissä ja Boitsu pääsee lempibändinsä keikalle.

30 seconds to Mars liput oli loppuunmyyty. Ei siinä enää edellispäivänä päätetä että mentäiskö keikalle.

Tosin ei Kärpän tartte mihinkään lippuja ostella, koskaan. Tai lomiaan itse maksaa. Kyllä sillä on VIP-access ihan kaikkialle minne vaan haluaa, myös tämän naudan lompakolle (sanan kaikissa merkityksissä 😂😂). Takamatkalta kommentoin kädet täristen, joten sori jos tämä sama asia on jo sanottu sataan kertaan.

Eiköhän se maksa omat lomansa, jotka ei oo yhteistyönä tehtyjä. 

Vierailija
18592/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt vetäkö sitä Umk:tai tähän...sillä tuskin on mitään tekemistä näiden jätkien kanssa. 

Vierailija
18593/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin älytöntä, että taas joku onnekas nauta voi törmätä Bojaniin ainakin vielä tänään. Ja tämä ei siis ollut stalkkauskehotus vaan ihan vain kommentti siitä, että tänään on aika erilaista olla nauta ja pk-seudulla. :) Itse en siis ole, mutta kahdesti olen ollut Bojanin kanssa samaan aikaan Helsingissä ja onhan se tuntunut mukavalta, vaikken koskaan häneen olekaan törmännyt tai yrittänytkään törmätä.

Mä vietin kans ihan sattumalta Tavastia 1.0 -viikonlopun Helsingissä kesäkuussa 2023, vaikka en asu siellä (enkä ollut keikalla). Se tuntui niin erityiseltä 💗💗💗 Majoituin vielä Vallilan suunnalla 🥹

Etkö ollut siellä jossain koulutuksessa vielä tms, muistan nimittäin tämän. :)

Juu, olin! Vieläkin naurattaa kun muistelen sitä nukutusoloa siellä power pointteja seuraamassa. Ja se hämää vieläkin, että siellä raportoi pari muutakin olevansa erityisen väsyneitä 🤪 😄

Vierailija
18594/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa nyt joku Jodeliin et oliko se K siellä pliis.

Vierailija
18595/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama! 😂 Mietin tän jo eilen. Ajatuksella "senhän voi sit aina myydä, mutta carpe nyt some f*cking diem, jos vaikka..." 

Vierailija
18596/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tää ainakin kolmas kerta, kun K hakee, mitä termiä käyttää Bstä?

-  Bojan, my my my... my man (jossain IG livessä)

- Boyfriend-video bussissa: here's my .. my best friend, Jokerman

- minun, minun ukkelin...

Voihan olla sattumaa, mutta niitä on ollut jo tässä aika paljon:P

Vierailija
18597/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö tää L, että hänen kuvansa on nyt jaettu tägättynä? Kun hän itse fiksusti ei tägännyt, eikä edes maininnut Bojanin nimeä kuvan yhteydessä. Niin aika törkeää, että joku random fanitili sen nyt jakaa tolleen tägättynä ja vielä kaiken infon kera, päivämäärä ja sijainti. L voisi vaatia tuota fanitiliä poistamaan tuon. Hän kuitenkin omistaa kaikki oikeudet itse ottamaansa kuvaan.

Vierailija
18598/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin kyllä miettiä nyt sitä, että ymmärtääkseni joitain Bojan-bongauksia poistettiin Jodelista trolleina ennen kuin todettiin oikeiksi? Ja sitä eilistä lentsikkaraportoijaa pidettiin alkuun myös trollina. Niin entä jos tosiaan Bojan on käynyt aiemminkin Helsingissä ei-julkisesti ja siitä on vaikka joku yksittäinen ihminen raportoinutkin, mutta se on tulkittu trollaukseksi kun ei ole vahvistusta.

Ja mistä me todella tiedetään onko K käynyt Sloveniassa joskus vaikka vkl. 

Vierailija
18599/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko viime aikojen saaga onkin ollut mainostemppu, ei Bluzalle tai Kärtsälle vaan UMK:lle. :D

Se on kyllä mahdollista.

Vierailija
18600/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostan lipun myös kenraaliharjoituksiin. Ihan vaan varmuuden vuoksi.

Mä ajattelin ostaa vain siihen. Ei kai ne varsinaisesti eroa toisistaan mitenkään? Olin tämän vuotisessa siinä kenraalissa. Sen aika on inhimillisempi. Myykö ne aina lippuja myös kenraaliin? Tuleeko ne samana päivänä myyntiin? 

Ketju on lukittu.