Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa nyt ne kirjoitukset kun Boitsua oltiin työntämässä kotimatkalle jo tyyliin viime keskiviikosta alkaen ja se ei oo kotona vieläkään vaan SUOMESSA😂😂💙
Rakastan tätä palstaa.
Mutta eikö ole toisaalta vähän huolestuttavaa, että B vain lomailee, vaikka Bluza ja eikö ole mitään töitä, Kris tekee kaiken?
No eihän se välttämättä vaan lomaile, vaan voi tehdä töitä myös läppärillä tai järjestellä Independent Finnish Projectia tms.
Levy julkaistaan ensikuussa. JO promot varmaan alkavat sitå silmällä pitäen.
Vierailija kirjoitti:
Juontajat julkaistaan vasta joskus aikojen päästä.
Joulukuussa on viime vuonna ilmoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Joulukuussa, 12. Päivä oli viime vuonna julkistus. He juonsivat myös esim artistien julkasun joka oli oma lähetyksensä.
Olin varma että Kärtsä tuo Suomeen Bojanin uimahousut, mutta sitä en arvannut että toikin koko miehen.
Vierailija kirjoitti:
"Toisaalta vähän kurjaahan se olisi sanoa kun haastattelija hypettäisi ekaa reissua, että kuules olen täällä jo kymmenettä kertaa 🤣
Mikä haastattelija? Tuskin K sinne ikinä keikalle menee. "
Kannattaa lukea se mihin vastasin. Siinä mainittiin haastattelija ja miksi ei menisi.
Ei mainittu, siinä oli vaan että esim.
Someen asia varmastikin ilmestyy ja itsekin uskon, että K puhuu niin että käy kyllä ilmi, onko siellä ekaa kertaa vaiko ei.
"Veikkaan tämän kuitenkin selviävän joskus tulevaisuudessa, koska oletettavasti kun Kärtsä sinne menee, niin syntyy jotain narratiivia (esim. somessa tai haastiksissa), että hän on "vihdoin parin vuoden jälkeen" päässyt sinne. Tuskin Kärtsä alkaisi huijata, että on siellä ensimmäistä kertaa, jos ei ole. Siinä missä tuskin mistään selviää, että onko seuraava Bojanin Suomen-reissu kuudes vai yhdeksäs. :)"
Vierailija kirjoitti:
Olin varma että Kärtsä tuo Suomeen Bojanin uimahousut, mutta sitä en arvannut että toikin koko miehen.
Bojanin suunnitelma etenee kuin luotijuna..
Vierailija kirjoitti:
Kunnon plot twist😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon plot twist😂
No tämän saagan käänteet on aika useinkin olleet kuin jostain elokuvasta😄
Nyt on kyllä hyvä hinta tolle eurokiertuepassille, kiitos Kärtsä 💚
Eikö kukaan vaatetutkija ole vielä selvittänyt, onko ko. takki nähty aiemmin Bojanilla. Tai Jerellä. :P
Ketä siellä nauraa kärpyn stoorissa 😂
Vierailija kirjoitti:
Joo eli ei taida palkintoon kuulua bussikäyntiä, vaan tosiaan liittyi tähän Europass hommaan.
Jokereilta julkaisu heidän edelliseltä Cvetlicarnan konsertistaan. Saadaankohan mekin siis 3 vuoden kuluttua vihdoin jotain Jokereiden K&B crumbseja, joita ei ole vielä julkaistu 🥺
Vierailija kirjoitti:
Olisin ostanut heti jos sieltä näkisi kusista kiveä🙈
Vierailija kirjoitti:
Ketä siellä nauraa kärpyn stoorissa 😂
Joku ukkeli, mutta onko se the ukkeli?
Vierailija kirjoitti:
Naurahdin 🙈
https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/763206913474330624/thinking-abou…
Miksi niillä on marakassi sängyssä? 😂 Että pysyy oikea rytmi? Kärtsän tietäen sekin voisi olla mahdollista.
Hauska huomio, että Ruississa Bojan vilkuili lavan reunaan, ja nyt tuossa Käärijän mainosvideolla Kärtsä itse vilkuilee sinne altaalle päin 🤫