Miksi ihmiset kerää koirankakan kakkapussiin mutta sitten heittää pussin tienreunaan? Eikö se ole pahempi
kuin jättää se kakka vaan maatumaan siihen? Mikä logiikka tossa on? Kuka sen pussin käy keräämässä?
Kommentit (10)
Tampereella koirat on erityisen taitavia paskoon pussinsa puun oksalle. Harrasteporukan kanssa oltiin siivoilemassa yhtenä keväänä Nekalassa. Siellä ne pussit koristivat kuusenoksia.
Luonnon kannalta pahempi. Mutta mä itse mieluummin astun vahingossa sen pussin päälle kun pelkän kakan.
Vierailija kirjoitti:
Luonnon kannalta pahempi. Mutta mä itse mieluummin astun vahingossa sen pussin päälle kun pelkän kakan.
Eihän ne koirat keskelle tietä pasko, joten tuskin edes astut koiran kakkaan. Sitäpaitsi ne muovipussit hapertuu ulkona sateessa ja jos astut sen päälle, niin paska tulee kuitenkin läpi.
Olisi hyvä jos on roskikset joista ei haju karkaa, pussukoille. Nykyään kaikki roskikset haisevat kävelyteiden varrella ja talojen vieressä kuin kaatopaikka. Ns. tuulettuva malli tai pelkät laatikot. Ahtaasti rakennettu vielä vieri viereen.
Kerran löysin muovipussin johon oli kerätty tyhjiä nuuskapurkkeja. Hassua että viitsitty ne pussiin kerätä ja sitten vaan heitetty se luontoon.
En ole nähnyt kertaakaan moista. Kakkaa kyllä on pientareet pullollaan.
Heitän mihin heitän ja te luuserit voitte haistaa paskan!
Afrikassa jossain maassa heittävät auton ikkunasta ihmisten jätökset teiden varteen.
Vierailija kirjoitti:
Afrikassa jossain maassa heittävät auton ikkunasta ihmisten jätökset teiden varteen.
Mitä sitten? Nekke nyt ei tajua mistään mitään.
On pahempi. Hirvittää laittaa se pussi roskiinkin. Parempi olisi vähän kaivaa ja haudata maahan niin kuin kissat tekee.