Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Jerppulin kanssa ollut, eivät lähtenee yhdessä, kun kaikki näkis ne kuhertelemassa.
Treffasivat jossain nurkan takana ja jatkoivat matkaa käsi kädessä <3
Eihän kukaan tiedä, onko ne yhdessä vai ei tossa 😂 Kärtsä nykyään taitaa melko lähtökohtaisesti kieltäytyä yhteiskuvista vapaalla.
Vierailija kirjoitti:
Kolmen sepän patsas vttuun ja tuolle yhteiskuvan pyytäneelle kultapatsas tilalle. Jumankekka!! :D
BOITSU ON SUOMESSA. POIKA ON TULLUT KOTIIN
Whaaaaaaaat. Oon sanaton. Möin eilen jo maani koska Jerppa sanoi jotkut luulee muuta. Nuolaisi kuulemma muuten siinä kohtaa huuliaan, tsekkasin, mitä se voi tarkoittaa kehonkielianalyysillä, niin, No, Ihastumista! Tietenkin *itkee huutaa nauraa*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jerppulin kanssa ollut, eivät lähtenee yhdessä, kun kaikki näkis ne kuhertelemassa.
Eihän kukaan tiedä, onko ne yhdessä vai ei tossa 😂 Kärtsä nykyään taitaa melko lähtökohtaisesti kieltäytyä yhteiskuvista vapaalla.
Itse käsitin puutarhalta, että facebookin kirjoittaja oli nähnyt Jeren ja joku toinen sitten törmännyt B:hen.
Tuosta ukkelista - yhdessä dokumenttisarjassa kaksi ilmeisesti sinkkua suht hiljattain tutustunutta mieskaverusta hengasi paljon kahdestaan, heitä näytettiin mm. saunomassa, paljuilemassa ja kalastamassa, ja kun toinen oli muuttamassa, niin hän sanoi kysyneensä "ukkelia" avuksi. Ilmeisesti olivat vain kavereita, mutta aika vastaavan oloinen ja monitulkintainen asetelma siinä oli. Se on ainoa kerta, kun olen aiemmin kuullut tämän ukkeli-termin mieheltä toiselle miehelle.
Siis miten tuo kuva nyt on ympäri nettiä. Iskikö tuo fani tosiaan kuvan heti johonkin julkiseen alustaan saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmen sepän patsas vttuun ja tuolle yhteiskuvan pyytäneelle kultapatsas tilalle. Jumankekka!! :D
BOITSU ON SUOMESSA. POIKA ON TULLUT KOTIIN
Whaaaaaaaat. Oon sanaton. Möin eilen jo maani koska Jerppa sanoi jotkut luulee muuta. Nuolaisi kuulemma muuten siinä kohtaa huuliaan, tsekkasin, mitä se voi tarkoittaa kehonkielianalyysillä, niin, No, Ihastumista! Tietenkin *itkee huutaa nauraa*
Mä en tajua, miksi jotkut on myynyt maansa sen takia. Sehän oli tiedossa, että ovat ystäviä, enkä mäkään ainakaan uskonut heillä mitään suhdetta olevan. Eipä se tosiaan mahdollisia tunteita kieltäisi niin sanomalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse käsitin puutarhalta, että facebookin kirjoittaja oli nähnyt Jeren ja joku toinen sitten törmännyt B:hen.
Sori mutta mikä facen kirjoittaja? 💚
Onkohan B myös lähtenyt Suomen kautta Kyprokselle? Millos se Kärpyn lento tapahtuikaan? Ljubljanasta ei tule Suomeen sunnuntaisin lentoa ollenkaan..
Vierailija kirjoitti:
Onkohan B myös lähtenyt Suomen kautta Kyprokselle? Millos se Kärpyn lento tapahtuikaan? Ljubljanasta ei tule Suomeen sunnuntaisin lentoa ollenkaan..
Tuskin. Kärtsän editoitu kuvakin varmaan juuri siksi, ettei Bojan ollut vielä paikalla.
Vaikka ei tässä selvästi enää pysty varmasti sanomaan mistään mitään. :D
Voisko tänne joku ihana ihminen ihan referoida noi facen kirjoitukset, en itse ole noissa naamakirjan faniryhmissä 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta mikä facen kirjoittaja? 💚
Minä haluaisin myös tietää jos joku jaksaa avata.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten tuo kuva nyt on ympäri nettiä. Iskikö tuo fani tosiaan kuvan heti johonkin julkiseen alustaan saman tien.
OG kuvassa ei ole tägättynä Boitsua tai hashtageja. Kommentoi JO faceryhmässä törmänneensä Bojaniin keikalla. Joku kai katsoi saman nimisen instatilin ja oho olikin kuva. Jotkut repi sen kuvat sit muille alustoille varmaan just puutarhan kautta.
Naurattaa kun kirjoitan aikamatkustusficciä, jossa on eri aikajanoja, mutta lähinnä tuntuu, että nautadom on kollektiivisesti teleportannut reilu viikko sitten jollekin varsin mystiselle aikajanalle. :D
https://www.tumblr.com/frikatilhi/763201839100461056/hi-finland-smile?s…
Tumpussakin kiertää rajattu versio. Leveähymyinen Bojan. On muuten takki ihan hyvä, ettei jäädy hyiseen Helsinkiin. Ljubljanassa kuitenkin kai tyyliin +15 😄
Miten tässä voi täihin lähteä kesken Mayhemin???!!
No pakkohan se on, mutta täytyy tänne kyllä kurkistella.
Jos linkkejä ym. tulee, niin voisko joku ihana niitä Tietotoimistoon laittaa, kiitos!
Hyvänen aika, hyvänen aika. Eihän tässä nyt tule töiden tekemisestä mitään. Ja minä kun jo melkein julistin, että en enää tällä paatilla souda. Että terve vaan. Ai että Bojan.
Tän takia en ikinä koskaan milloinkaan laita mihinkään kuvia joista en ole varma haluuko kaikki että julkaistaan.
Vierailija kirjoitti:
Bojan ollut Suomessa maanantaista alkaen ja UMK suunnittelu alkoi eilen Matin stoorin mukaan. Sattumaa tai sit ei. Pidän pellemeikit kunnes toisin todistetaan 🤡
Mukana!
Ehkä on vaan halunnut reissun jatkuvan vähän vielä broskin kanssa.