Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
18361/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme että antoi kuvata itseään jos on ollut joku keissi Suomessa esim tulevaa yhteistyötä varten jota ei haluttas vielä julkistaa. Varmaan ajatteli että no toi vanhempi naishenkilö tuskin sitä someen laittaa.

Ehkä on vaan halunnut reissun jatkuvan vähän vielä broskin kanssa. 

Vierailija
18362/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jerppulin kanssa ollut, eivät lähtenee yhdessä, kun kaikki näkis ne kuhertelemassa.

Treffasivat jossain nurkan takana ja jatkoivat matkaa käsi kädessä <3

Eihän kukaan tiedä, onko ne yhdessä vai ei tossa 😂 Kärtsä nykyään taitaa melko lähtökohtaisesti kieltäytyä yhteiskuvista vapaalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18363/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmen sepän patsas vttuun ja tuolle yhteiskuvan pyytäneelle kultapatsas tilalle. Jumankekka!! :D

BOITSU ON SUOMESSA. POIKA ON TULLUT KOTIIN

Whaaaaaaaat. Oon sanaton. Möin eilen jo maani koska Jerppa sanoi jotkut luulee muuta. Nuolaisi kuulemma muuten siinä kohtaa huuliaan, tsekkasin, mitä se voi tarkoittaa kehonkielianalyysillä, niin, No, Ihastumista! Tietenkin *itkee huutaa nauraa*

Vierailija
18364/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jerppulin kanssa ollut, eivät lähtenee yhdessä, kun kaikki näkis ne kuhertelemassa.

Eihän kukaan tiedä, onko ne yhdessä vai ei tossa 😂 Kärtsä nykyään taitaa melko lähtökohtaisesti kieltäytyä yhteiskuvista vapaalla. 

Itse käsitin puutarhalta, että facebookin kirjoittaja oli nähnyt Jeren ja joku toinen sitten törmännyt B:hen.

Vierailija
18365/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta ukkelista - yhdessä dokumenttisarjassa kaksi ilmeisesti sinkkua suht hiljattain tutustunutta mieskaverusta hengasi paljon kahdestaan, heitä näytettiin mm. saunomassa, paljuilemassa ja kalastamassa, ja kun toinen oli muuttamassa, niin hän sanoi kysyneensä "ukkelia" avuksi. Ilmeisesti olivat vain kavereita, mutta aika vastaavan oloinen ja monitulkintainen asetelma siinä oli. Se on ainoa kerta, kun olen aiemmin kuullut tämän ukkeli-termin mieheltä toiselle miehelle. 

Vierailija
18366/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten tuo kuva nyt on ympäri nettiä. Iskikö tuo fani tosiaan kuvan heti johonkin julkiseen alustaan saman tien.

Vierailija
18367/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmen sepän patsas vttuun ja tuolle yhteiskuvan pyytäneelle kultapatsas tilalle. Jumankekka!! :D

BOITSU ON SUOMESSA. POIKA ON TULLUT KOTIIN

Whaaaaaaaat. Oon sanaton. Möin eilen jo maani koska Jerppa sanoi jotkut luulee muuta. Nuolaisi kuulemma muuten siinä kohtaa huuliaan, tsekkasin, mitä se voi tarkoittaa kehonkielianalyysillä, niin, No, Ihastumista! Tietenkin *itkee huutaa nauraa*

Mä en tajua, miksi jotkut on myynyt maansa sen takia. Sehän oli tiedossa, että ovat ystäviä, enkä mäkään ainakaan uskonut heillä mitään suhdetta olevan. Eipä se tosiaan mahdollisia tunteita kieltäisi niin sanomalla. 

Vierailija
18368/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

VÄVYPOIKA💚💙

Vierailija
18369/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse käsitin puutarhalta, että facebookin kirjoittaja oli nähnyt Jeren ja joku toinen sitten törmännyt B:hen.

Sori mutta mikä facen kirjoittaja? 💚

Vierailija
18370/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan B myös lähtenyt Suomen kautta Kyprokselle? Millos se Kärpyn lento tapahtuikaan? Ljubljanasta ei tule Suomeen sunnuntaisin lentoa ollenkaan..

Vierailija
18371/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan B myös lähtenyt Suomen kautta Kyprokselle? Millos se Kärpyn lento tapahtuikaan? Ljubljanasta ei tule Suomeen sunnuntaisin lentoa ollenkaan..

Tuskin. Kärtsän editoitu kuvakin varmaan juuri siksi, ettei Bojan ollut vielä paikalla.

Vaikka ei tässä selvästi enää pysty varmasti sanomaan mistään mitään. :D

Vierailija
18372/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko tänne joku ihana ihminen ihan referoida noi facen kirjoitukset, en itse ole noissa naamakirjan faniryhmissä 😊

Vierailija
18373/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta mikä facen kirjoittaja? 💚

Minä haluaisin myös tietää jos joku jaksaa avata. 

Vierailija
18374/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten tuo kuva nyt on ympäri nettiä. Iskikö tuo fani tosiaan kuvan heti johonkin julkiseen alustaan saman tien.

OG kuvassa ei ole tägättynä Boitsua tai hashtageja. Kommentoi JO faceryhmässä törmänneensä Bojaniin keikalla. Joku kai katsoi saman nimisen instatilin ja oho olikin kuva. Jotkut repi sen kuvat sit muille alustoille varmaan just puutarhan kautta. 

Vierailija
18375/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa kun kirjoitan aikamatkustusficciä, jossa on eri aikajanoja, mutta lähinnä tuntuu, että nautadom on kollektiivisesti teleportannut reilu viikko sitten jollekin varsin mystiselle aikajanalle. :D

Vierailija
18376/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.tumblr.com/frikatilhi/763201839100461056/hi-finland-smile?s…

Tumpussakin kiertää rajattu versio. Leveähymyinen Bojan. On muuten takki ihan hyvä, ettei jäädy hyiseen Helsinkiin. Ljubljanassa kuitenkin kai tyyliin +15 😄

Vierailija
18377/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tässä voi täihin lähteä kesken Mayhemin???!!

No pakkohan se on, mutta täytyy tänne kyllä kurkistella.

Jos linkkejä ym. tulee, niin voisko joku ihana niitä Tietotoimistoon laittaa, kiitos!

Vierailija
18378/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika, hyvänen aika. Eihän tässä nyt tule töiden tekemisestä mitään. Ja minä kun jo melkein julistin, että en enää tällä paatilla souda. Että terve vaan. Ai että Bojan.

Vierailija
18379/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän takia en ikinä koskaan milloinkaan laita mihinkään kuvia joista en ole varma haluuko kaikki että julkaistaan.

Vierailija
18380/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan ollut Suomessa maanantaista alkaen ja UMK suunnittelu alkoi eilen Matin stoorin mukaan. Sattumaa tai sit ei. Pidän pellemeikit kunnes toisin todistetaan 🤡

Mukana!

Ketju on lukittu.