Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Kolmen sepän patsas vttuun ja tuolle yhteiskuvan pyytäneelle kultapatsas tilalle. Jumankekka!! :D
BOITSU ON SUOMESSA. POIKA ON TULLUT KOTIIN
Sori muuten eilen. Mä sekoitin Norjalaisen Tanskalaiseen. Se oli Tanskalainen joka sanoi mulle siitä lennosta 🤣 hyvää Bojere päivää kaikille 💚
Mun mielestä K yritti liikaa tossa mainoksessa ettei paljastaisi, mutta koska kehonkieli kertoo ihan muuta kuin pitäisi.
https://www.tumblr.com/frikatilhi/763163807100043264/could-we-please-ge…
Tuo ukkeli on best thing that ever happened to me
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä K yritti liikaa tossa mainoksessa ettei paljastaisi, mutta koska kehonkieli kertoo ihan muuta kuin pitäisi.
https://www.tumblr.com/frikatilhi/763163807100043264/could-we-please-ge…
Friends with benefits 👀
Ihanaa pieni rakas vävypoikamme Suomen-lomalla. 🥹 Tule pian koko bändin kanssa takaisin.
No ilmeisesti loman syy oli kuitenkin jonkin yhteistyökuvion kehittely. Se on loogisinta.
Aikamoinen mummo muuten joka ei osannut pitää kuvaa yksityisenä. On tää jännä ilmiö nää vanhat naiset näiden nuorten miesten faneina.
Anteeksi kiroilu mutta heräsin juuri ja huusin mitä vittua!!! kun luin että B Suomessa, sori naapurit😂😂 Tuntuu joltain unelta
Bojan ollut Suomessa maanantaista alkaen ja UMK suunnittelu alkoi eilen Matin stoorin mukaan. Sattumaa tai sit ei. Pidän pellemeikit kunnes toisin todistetaan 🤡
Vierailija kirjoitti:
Yksinkö se siellä oli mummon kuvattavana.
Mietin ihan samaa. Kenenköhän kanssa B ollut siellä keikalla? Tuo yksi tyyppi siellä taustalla vois olla Jukka. Jossais spekuiltiin että myös Sonny olis ollut messissä. Sekä Bojan että Jukka tykänneet instassa Sonnyn uudesta keikkapostauksesta 👀
Vierailija kirjoitti:
No vessaan oli Jerppa malttanut Ukkelin laskea yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin ihan samaa. Kenenköhän kanssa B ollut siellä keikalla? Tuo yksi tyyppi siellä taustalla vois olla Jukka. Jossais spekuiltiin että myös Sonny olis ollut messissä. Sekä Bojan että Jukka tykänneet instassa Sonnyn uudesta keikkapostauksesta 👀
No ei todellakaan ole Jukka. Joku random pönäkkä klanipää.
Mä myöhästyn kohta töistä-
Ihanaa K&B päivää kaikille 💚
Voitaisko please sopia, ettei arvosteltaisi muita faneja.
Ei helvetti. Ne on yhdessä kahdestaan yli viikon ja sit Bojan tulee vielä Suomeen. En mä pysty.
Ihme että antoi kuvata itseään jos on ollut joku keissi Suomessa esim tulevaa yhteistyötä varten jota ei haluttas vielä julkistaa. Varmaan ajatteli että no toi vanhempi naishenkilö tuskin sitä someen laittaa.
Seuraava suora lento Ljubjanaan on torstaina aamulla, olisko broski siihen asti Vantaalla vierashuoneessa bunkkaamassa 😊
Jerppulin kanssa ollut, eivät lähtenee yhdessä, kun kaikki näkis ne kuhertelemassa.
Treffasivat jossain nurkan takana ja jatkoivat matkaa käsi kädessä <3
Heräsin ja en edes tiedä mitä sanoa. :D
Kiehtovaa et jos eivät postaa mitään niin miksi ja oltaisiko sitten ees saatu tietää Bojanin käynnistä täällä? Tuleeko Härtsältä viimeinen osa jossa Jere löytyy Bojanin kainalosta? 😂🤡