Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan B myös lähtenyt Suomen kautta Kyprokselle? Millos se Kärpyn lento tapahtuikaan? Ljubljanasta ei tule Suomeen sunnuntaisin lentoa ollenkaan..
Tuskin. Kärtsän editoitu kuvakin varmaan juuri siksi, ettei Bojan ollut vielä paikalla.
Vaikka ei tässä selvästi enää pysty varmasti sanomaan mistään mitään. :D
Niinpä, ja K oli yksin siinä taksissa. Ei oo järkevää lentää Suomen kautta ellei oo tarkoitus viettää täällä aikaa niin kuin nyt paluumatkalla.
Mä jaoin sen kuvan Puutarhaan. Päädyin profiiliin vaan, koska halusin selvittää ettei oo varmastikaan trollausta. Julkinen Insta joten ok jakaa. Tosin olen samaa mieltä, ettei itse pitäisi Instaani julkisena ja postaisi näistä sankareista, kun tuppaavat lähtemään heti kiertoon.
Jerpalla oli eilen niitä kuvauksia (kai) 🤔
Ehkä B halus koukata Suomen kautta, kun pakettimatka kyseessä ja varmaan oli sit ilmaiset liput ja siten suunniteltu reissu, niin miksi sitä ei hyödynnettäisiin? Varsinkin, kun Joksujen levy on hyvällä mallilla eikä muita kiireitä taida olla. Ei varmaan muuten ole edes Bluza promoja, varmaan tekevät haastattelut levyn julkaisun aikana. Joten miksi ei hyödyntäisi pakettimatkan mukana tullutta lentoa Suomeen ja mene sitten vasta Sloveniaan. Ihan järkeen käyvää näin jälkikäteen, kun aattelee 😁
Naurattaa nyt ne kirjoitukset kun Boitsua oltiin työntämässä kotimatkalle jo tyyliin viime keskiviikosta alkaen ja se ei oo kotona vieläkään vaan SUOMESSA😂😂💙
Vierailija kirjoitti:
Onkohan B myös lähtenyt Suomen kautta Kyprokselle? Millos se Kärpyn lento tapahtuikaan? Ljubljanasta ei tule Suomeen sunnuntaisin lentoa ollenkaan..
Kaikki on mahdollista, mutta luulen, että B vain paluulennolla. Tosin pakettimatkalla kuuluis varmaan lennot molempiin suuntiin ja taksistoori olis voitu ottaa niin, että B:n oloa ei paljasteta?
Vierailija kirjoitti:
Mä jaoin sen kuvan Puutarhaan. Päädyin profiiliin vaan, koska halusin selvittää ettei oo varmastikaan trollausta. Julkinen Insta joten ok jakaa. Tosin olen samaa mieltä, ettei itse pitäisi Instaani julkisena ja postaisi näistä sankareista, kun tuppaavat lähtemään heti kiertoon.
Pakko lisätä, että kukaan ei ois kuitenkaan uskonut mua jos olisin vain sanonut lähteeksi Instagramin, mutta en voisi jakaa mistä todisteet löytyy 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin. Kärtsän editoitu kuvakin varmaan juuri siksi, ettei Bojan ollut vielä paikalla.
Niinpä, ja K oli yksin siinä taksissa. Ei oo järkevää lentää Suomen kautta ellei oo tarkoitus viettää täällä aikaa niin kuin nyt paluumatkalla.
K ei yksin sitä videota kuvannut, sen takia ajattelin että B ois ollut siellä myös.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten levität puutarhaan ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K ei yksin sitä videota kuvannut, sen takia ajattelin että B ois ollut siellä myös.
Nimenomaan kuvasi.
Entä jos tää on vanha kuva ja joku hullu nyt kehittelee stooreja 😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten levität puutarhaan ?
Miksi sitä ei saisi jakaa? Jaetaanhan tänne joka päivä ihmisten insta linkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Joku tässä nyt kusee.
Niin missä? Vai onko uusi trollaus koittaa kääntää tämäkin keksityksi ja syyttää jotain fania.
Ei tosiaan oo B:llä kiirettä Sloveniaan Bluzaa promoamaan 😅 Antaa Krisin hoitaa työt siellä. Onhan se sentään itsekin jo pari stooria ehtinyt jakaa, vaikka hengailu something more broskin kanssa vielä jatkuu. Ai että Bojan.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta ukkelista - yhdessä dokumenttisarjassa kaksi ilmeisesti sinkkua suht hiljattain tutustunutta mieskaverusta hengasi paljon kahdestaan, heitä näytettiin mm. saunomassa, paljuilemassa ja kalastamassa, ja kun toinen oli muuttamassa, niin hän sanoi kysyneensä "ukkelia" avuksi. Ilmeisesti olivat vain kavereita, mutta aika vastaavan oloinen ja monitulkintainen asetelma siinä oli. Se on ainoa kerta, kun olen aiemmin kuullut tämän ukkeli-termin mieheltä toiselle miehelle.
Tuo on nyt vaan tuota Jeren humoristista kielenkäyttöä, sanoo itseäänkin ukkeliksi. Bojan varmaan onkin sellainen hänen oma ukkeli kun on niin läheinen ystävä. Ihanasti sanottu mut ei tosta mitään romanttista saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta ukkelista - yhdessä dokumenttisarjassa kaksi ilmeisesti sinkkua suht hiljattain tutustunutta mieskaverusta hengasi paljon kahdestaan, heitä näytettiin mm. saunomassa, paljuilemassa ja kalastamassa, ja kun toinen oli muuttamassa, niin hän sanoi kysyneensä "ukkelia" avuksi. Ilmeisesti olivat vain kavereita, mutta aika vastaavan oloinen ja monitulkintainen asetelma siinä oli. Se on ainoa kerta, kun olen aiemmin kuullut tämän ukkeli-termin mieheltä toiselle miehelle.
Tuo on nyt vaan tuota Jeren humoristista kielenkäyttöä, sanoo itseäänkin ukkeliksi. Bojan varmaan onkin sellainen hänen oma ukkeli kun on niin läheinen ystävä. Ihanasti sanottu mut ei tosta mitään romanttista saa.
Varmaan sanoo itseään myös mieheksi, eikä silti sanoisi kovin montaa ihmistä "mun mieheksi".
Mikä yllätys että tämäkin puskista tullut käänne yritetään ankeuttaa 🤣
Vierailija kirjoitti:
Mikä yllätys että tämäkin puskista tullut käänne yritetään ankeuttaa 🤣
Ja yritykseksi jää, mun hyvää fiilistä tästä ei pilaa kukaan.
Independent Finnish project🤡🤡