Stubilla voi olla monia hyviä ajatuksia, mutta hänen olemuksensa ja elekielensä ovat minulle vieraita
Elekieli tuo mieleen lähinnä jonkun kuninkaallisen, joka kuningaskunnassa jakelee norsunluutornista käskyjä alamaisilleen.
Kommentit (38)
Haavistoa äänestin, koska mielestäni hän olisi parempi roolimalli suomalaisille. Nyt vaan toivon että kovin moni suomalainen ei ottaisi mallia Stubista.
Sinulle sopii varmaan parempi sellainen Mestarin elekieli sitten.
Me ollaan kaikki erilaisia.
No tietysti se tuntuu oudolta kun ihminen esittää ja vetää presidentin roolia. Näinhän häntä oli neuvottu että pitää olla hillitympi ja presidentillisempi. Selkeästi näki tuon ylikorostuneen ylihillityn roolinvedon tenteissä. Näköjään se iski suurimpaan osaan suomalaisia. No totuus paljastuu ihan pian. Ei hän kuutta vuotta jaksa esittää.
Me ollaan niin junttikansaa. Vierastamme kansainvälisen oloista ihmistä, joka on ulospäinsuuntautunut, eloisa... Oisko aika tulla nykyaikaan.
Stubbin on lopetettava tuo liiallinen kehuminen. Se ärsyttää monia ihmisiä, koska siinä on harkitun mielistelyn maku.
Vierailija kirjoitti:
No tietysti se tuntuu oudolta kun ihminen esittää ja vetää presidentin roolia. Näinhän häntä oli neuvottu että pitää olla hillitympi ja presidentillisempi. Selkeästi näki tuon ylikorostuneen ylihillityn roolinvedon tenteissä. Näköjään se iski suurimpaan osaan suomalaisia. No totuus paljastuu ihan pian. Ei hän kuutta vuotta jaksa esittää.
Toivottavasti kiukuttelee ja möläyttelee esikunnalleen ja pysyy mahdollisimman paljon piilossa ainakin näin aluksi kun kaikki on vielä uutta.
Hän on kansainvälisen oloinen, ei mikään juntti. Sopii hyvin ympäristöön, jossa hän tulee toimimaan.
Älkää huolestuko. Kyllä te totutte uuteen presidenttimme. Meillä ei ole kyseessä monarkia, vaan presidentti äänestetään vaaleilla ja vaihtuu välillä aina. Toisin kuin Ruotsissa.
Stubbissa ei ole mitään aitoa, hän on täysin mainostoimiston luoma. Kun on feikki, on vastenmielistä seurata ko henkilön esiintymistä.
Stubb on ihan ok ja sillä on kiva perhekin. Mä olen tyytyväinen.
Aina kun ilmestyy tv-ruutuun on pakko siirtää katse muualle
Se ei ole vielä ongelma jos sinulla on vaikeutta tottua hänen eleisiinsä ;)
Mielenkiintoista olisi tietää millaisia olioita ne Stubbin äänestäjät oikein ovat
En voi valitettavasti ottaa häntä vakavasti