Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä oon ainakin yhä entistä enemmän rakastunut Bojere-tarinaan ja shippaukseen ton Tjäreborgin mainoksen myötä. Musta se ei todellakaan vienyt mitään pois eikä vesittänyt mitään, päinvastoin oli tosi suloinen ja kertoi miten he ovat todellakin lomailleet kahdestaan melko yksityisesti viikon tuolla ja Jere kutsunut Bojania rakkaaksi (ystäväksi on hiljainen tässä) ja omaksi ukkelikseen, mikä on tosi söpöä!
💚💙
Mutta todellisuudessa heillä ei ole mitään suhdetta kehitteillä.
Suhdehan on jo olemassa. Muista kultapieni et suhteita on hyvin monenlaisia eikä maailma ole mustavalkoinen.
Jokainen myös päättää itse mitä uskoo. Eli kaikkeen ei tarvitse aina uskoa mitä muut sanoo. Kenelläkään ei ole absoluuttista totuutta tässä asiassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesikö B ennen kuin saapui hotellillle että heillä on parisänky? Vai kävikö klassiset "hups täällä olikin vain yksi vuode"?
Tietenkin tiesi. Ystävät voi ihan hyvin nukkua samassa sängyssä.
Miksi B oli vielä euroviisubussissa paniikissa heti kieltämässä. Eikö B ajatellut, että ovat vain ystäviä. Myös Jännä, että kuitenkin bändi kavereiden kanssa oli nukkunut samassa sängyssä, mutta K:n vitsistä panikoi.
K oli just puhunut hänestä poikaystävänään.
Ja Bojan ei silloin vielä tajunnut sitä leikiksi. Luuli että ihmisille annetaan tosissaan sellainen kuva. Kuten sit annettiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä siellä naapurissa on siis ollut, kun täällä puhutaan jostain mummoista? Mitkä mummot?
Something more-mummot
Nauran tälle aivan liikaa, varmaan parempi mennä nukkumaan😂😂
Mä kans, tää oli illan paras juttu😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten yli puolet tosta Tjäreborgin mainosvideostakin on pelkkää Bojania? 😁
Koska siinä mainostetaan, miten on ollut kovin kuumaa ja kauniit näkymät. :)
Silloin kuvas just 180 astettan Bojanista pois päin.
Yhteinen hotellihuone ja sänky. Suihku. Onhan ne siellä painanut munasillaan varmasti enemmän ja vähemmän. Toistensa silmien alla. Sekin tieto ilahduttaa vanhaa shippiraakkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kauheasti oo taidettu hotellin muita palveluita hyödyntää kun esittelyssä lähinnä rakas huone ja The Bojan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesikö B ennen kuin saapui hotellillle että heillä on parisänky? Vai kävikö klassiset "hups täällä olikin vain yksi vuode"?
Tottakai. Oli varmaan varmistanut vielä erikseen hotellista, ettei sänkyjä saa erilleen 😄
^ Vain luulo.
Hyppää järveen
Mainoksena nuo Kärpyn stoorit olivat minusta oikein hyvät. Sen sijaan stoorit eivät kyllä ainakaan minulle mitenkään poissulkeneet something moren olemassaolon, mikäli se nyt oli Kärpyllä tarkoituksena, vaan oikeastaan päinvastoin! :D Olen tähän asti ollut lähinnä ystävyysfiilistelijä, mutta rupeaa olemaan entistä vaikeampi uskoa, etteikö kyseessä voi olla myös something more.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä siellä naapurissa on siis ollut, kun täällä puhutaan jostain mummoista? Mitkä mummot?
Something more-mummot
Ai, siis ne hengas näiden mummojen kanssa vai mikä juttu?
Juu näin tekivät. Mummot sanoivat heille, että ovat ihana pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi B oli vielä euroviisubussissa paniikissa heti kieltämässä. Eikö B ajatellut, että ovat vain ystäviä. Myös Jännä, että kuitenkin bändi kavereiden kanssa oli nukkunut samassa sängyssä, mutta K:n vitsistä panikoi.
Ja Bojan ei silloin vielä tajunnut sitä leikiksi. Luuli että ihmisille annetaan tosissaan sellainen kuva. Kuten sit annettiinkin.
Mä myös silloin tulkitsin vähän niin, että kun ei vielä tuntenut K:ta niin hyvin, ei voinut olla täysin varma miten tosissaan K on. Ja että esittääkö se nyt ulospäin että asia on näin. Sitten kun K jatkaa juttua, B jotenkin rentoutuu kun tajuaa että läppäähän se tosiaan vain oli.
En oo kyllä pitkään aikaan nähnyt sitä klippiä, mutta ainakin silloin muistan tulkinneeni noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ukkelini, zoomaus Bojaniin ojentelemassa pikku simmareissaan altaalla. Sori Kärppy, mut ei nyt menny ihan putkeen tää no homo yritelmä. 🤣
Jos vaikka Jesse istuisi uima-altaalla samanlaisissa normaaleissa uikkareissa ja K kuvaisi häntä, niin olisiko sekin teistä homoeroottista?
No eipä ole K koskaan lähtenyt kahden kesken Jessen kanssa etelänmatkalle ja kutsunut tätä nimityksillä best thing that ever happened to me, my fire and water, my man, minun ukkeli, rakas ystäväni, maybe something more tai nuollut tämän nännejä lavalla.
Eikä kulkenut Loverpoolissa Jessen kainalossa ja antanut kaulapusuja hänelle, vaikka Jesse oli myös ihan siinä lähellä ja olivat paljon pidempään tunteneet ja olleet ystäviä. Jesse sen sijaan väisti, että B pääsi lähemmäksi K:ta.
Yhteinen sänky ja ihan kaveripohjalta. "Jere, hei älä töki taas sillä", "Ai sori sori ..ei ollut tarkoitus, mä käännyn".
Vierailija kirjoitti:
Kärppy ei nyt ajatellut, että eihän se Bojan kuulu siihen kohteeseen. Joku voisi sinne mennäkin, jos Boitsu siellä istuisi aina altaalla 🤤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Something more-mummot
Ai, siis ne hengas näiden mummojen kanssa vai mikä juttu?
Juu näin tekivät. Mummot sanoivat heille, että ovat ihana pari.
Sanoiko ne samaa myös mummoille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja ihmiset miettii miksi heitä shipataan
Tässä iloinen vilkutteleva Bojan: https://www.tumblr.com/stealthywing/763144164967890944/baby?source=share
Mä ilahduin kun tänään päivällä huomasin yhtäkkiä, etten ollut pariin tuntiin ajatellutkaan . . . saatana Bojanin stoori keskeyttää kirjoittamisen, aha, evvk . . . niin siis ajatellutkaan Bojereä. Ehkä tämä vielä tästä 💪 elämäksi muuttuu
Rakas huone. Mitä helvettiä. :D