Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
17721/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nythän asia on sitten täysin loppuun käsitelty, kun K sen ihan itse sanoi. Bojan on hänen rakas ystävänsä, vaikka jotkut muuta luulee.

Tunteistahaan siinä ei puhuttu mitään, vaan siitä, että heidän statuksensa on ystävä, missä ei pitäisi olla mitään yllättävää. Ja vaikka täällä jotkut ovat tuntuneet uskovan esim. parisuhteen julkistukseen, itsellä ei ole ollut mitään sellaisia ajatuksia. Tunteisiin uskon kuten aiemminkin, eikä niitä ole missään vaiheessa kielletty (ja jos alettaisiinkin julkisesti kieltää, se vasta omituista onkin).

Joten en nyt koe yhtään minkään muuttuneen. :)

Vierailija
17722/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K oikeesti meinaa sanoa et saavuttiin rakkaan ystäväni kanssa hom..lomailemaan😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17723/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä olen ajatellut että enemmän on kuin ystävyyttä, mutta en ajattele enää ja oho mun maailma ei romahtanut. 

Siis uskomuksesi loppui siihen, että Kärtsä sanoi mitä sanoi Tjäreborgin yhteistyöklipissä? Siis jokainen saa uskoa tai olla uskomatta mihin haluaa, mutta olen hieman hämmentynyt siitä, mitä täällä pidetään todistusaineistona jostain ja mitä ei.

No ei olisi tarvinnut sanoa että ovat ystäviä, vaikka jotkut luulevatkin muuta jos se ei pitäisi paikkaansa. Ei K valehtele. Kyllä mä hänen sanaansa uskon. Selvästihän hän kieltää tuossa sen muun kuin ystävyyden.

Vierailija
17724/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana Kärppy ja Bojan 💚 Olen koko ajan ollut ystävyysfiilistelijä ja sillä linjalla jatkan edelleen vaikka Kärtsä ei suoraan sanonut ettei se mitä muut ajattelee pidä paikkaansa 😉

Sanoihan suoraan. Kuinka suoraa se pitää sanoa että täällä uskotaan😅

Uskon kyllä että ovat vain ja ainoastaan kavereita, mutta Kärtsä sanoi siis "ukkelini, rakkaan ystäväni Bojanin kanssa, moni luulee jotain muuta". Ei siis erikseen kieltänyt muiden luuloja. 

Vierailija
17725/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K oikeesti meinaa sanoa et saavuttiin rakkaan ystäväni kanssa hom..lomailemaan😆

Voi Kärppyä, ei mennyt ihan putkeen tääkään friendzonetus. 😁

Vierailija
17726/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ainakin selvää, että olivat tuolla kahdestaan ja mikä huoneisto, ei tartte ainakaan siitä enää vääntää. 😀

Ja ihan nappiin meni täällä päätelmät huoneistoa myöden. Aikamoisia CSI nautoja täällä 😀

Vierailija
17727/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nythän asia on sitten täysin loppuun käsitelty, kun K sen ihan itse sanoi. Bojan on hänen rakas ystävänsä, vaikka jotkut muuta luulee.

Tunteistahaan siinä ei puhuttu mitään, vaan siitä, että heidän statuksensa on ystävä, missä ei pitäisi olla mitään yllättävää. Ja vaikka täällä jotkut ovat tuntuneet uskovan esim. parisuhteen julkistukseen, itsellä ei ole ollut mitään sellaisia ajatuksia. Tunteisiin uskon kuten aiemminkin, eikä niitä ole missään vaiheessa kielletty (ja jos alettaisiinkin julkisesti kieltää, se vasta omituista onkin).

Harhaista porukkaa ei voi muuta sanoa😂 eli vaikka jere kieltäis tunteetki niin sitäkään ei uskottas? 

"Se vasta omituista olisikin" tarkoitti sitä, ettei ole mitään syytä olettaa, että Jere alkaisi koskaan kieltää tunteitaan Bojaniin julkisuudessa, se olisi yksinkertaisesti outoa ihan riippumatta siitä, onko tunteita vai ei. Ei ihmisillä ole tapana sanoa julkisuudessa, että en muuten ole ihastunut/rakastunut siihen tyyppiin.

Vierailija
17728/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Jeren äänessä vähän jopa ärtymystä? Kun sanoi "vaikka jotkut muuta luulee". Toki itsehän herra Pöyhönen on tämän koko sirkuksen aloittanut 🤭

Vierailija
17729/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä  lomakaverin julkistaminen jotenkin kertoo siitä, ettei mitään salattavia tunteita ole. Ihan kaveruutta on niinkuin K lla monen muunkin kanssa.

Vierailija
17730/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään kysely

Uskotteko vain he, että he vain ystäviä nuoli ylös

Uskotteko, että ovat jotain muuta nuoli alas

Vierailija
17731/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis teistä on väärin, että mulle riittää K sellaisenaan, niin että hänen ei tarvitse paljastella itseään yhtään ylimääräistä🙄

No täällä toinen, jolle K riittää sellaisenaan. Riittää musiikki ja menevät keikat. En kaipaa lisäpaljasteluja. Mutta muuten minulle on sama mitä hän tekee, ei vaan kiinnosta minua. Minulle riittää oma kumppani saunapuhtaana.

Riittää sellaisena kuin on, kunhan peittää itsensä (sen "sellaisuutensa") vaatteilla?  

Mun näkemyksen mukaan Käärijä ON just tuollainen kuin on, ei nuo jutut ole ylimääräisiä vaan hänen juttuunsa kuuluvaa.

Muakin kiinnostaa vain oma kumppani seksuaalisessa mielessä, tekoina. Mut ei haittaa nähdä vähäpukeisia ihmisiä noin muuten. En mä niiden kanssa halua panna enkä vertaile omaan kultaani. Silmänilo

😂👍

Vierailija
17732/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ne panneet ja pussailleet sanokoot K mitä tahansa. 

Juu ei kai se nyt koko kansalle avaa seksielämäänsä Tjätjäjäreborgin mainoksessa. 

Vierailija
17733/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eivät ole. Ei se muuksi muutu, vaikka kuinka toivoisit.

Vierailija
17734/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä  lomakaverin julkistaminen jotenkin kertoo siitä, ettei mitään salattavia tunteita ole. Ihan kaveruutta on niinkuin K lla monen muunkin kanssa.

En ymmärrä miten, mutta jokainen saa tietysti nähdä asian omalla tavallaan.

Vierailija
17735/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Jeren äänessä vähän jopa ärtymystä? Kun sanoi "vaikka jotkut muuta luulee". Toki itsehän herra Pöyhönen on tämän koko sirkuksen aloittanut 🤭

Oli minusta.

Vierailija
17736/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana Kärppy ja Bojan 💚 Olen koko ajan ollut ystävyysfiilistelijä ja sillä linjalla jatkan edelleen vaikka Kärtsä ei suoraan sanonut ettei se mitä muut ajattelee pidä paikkaansa 😉

Sanoihan suoraan. Kuinka suoraa se pitää sanoa että täällä uskotaan😅

Uskon kyllä että ovat vain ja ainoastaan kavereita, mutta Kärtsä sanoi siis "ukkelini, rakkaan ystäväni Bojanin kanssa, moni luulee jotain muuta". Ei siis erikseen kieltänyt muiden luuloja. 

Varmaan kotona tunnelma ollut vähän kiree ja piti seivata tilanne...

Toi ukkeli oli kyllä jotenkin söpöä.

Vierailija
17737/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaako se vetää siellä Euroopan kiertueella tätä seksirahaa biisiä.

Toivottavasti.M462elkoinen bangeri tulee olemaan.

Vierailija
17738/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis teistä on väärin, että mulle riittää K sellaisenaan, niin että hänen ei tarvitse paljastella itseään yhtään ylimääräistä🙄

No täällä toinen, jolle K riittää sellaisenaan. Riittää musiikki ja menevät keikat. En kaipaa lisäpaljasteluja. Mutta muuten minulle on sama mitä hän tekee, ei vaan kiinnosta minua. Minulle riittää oma kumppani saunapuhtaana.

Riittää sellaisena kuin on, kunhan peittää itsensä (sen "sellaisuutensa") vaatteilla?  

Mun näkemyksen mukaan Käärijä ON just tuollainen kuin on, ei nuo jutut ole ylimääräisiä vaan hänen juttuunsa kuuluvaa.

Muakin kiinnostaa vain oma kumppani seksuaalisessa mielessä, tekoina. Mut ei haittaa nähdä vähäpukeisia ihmisiä noin muuten. En mä niiden kanssa h

Olet hyvä ihminen hienoa. 

Vierailija
17739/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harhaista porukkaa ei voi muuta sanoa😂 eli vaikka jere kieltäis tunteetki niin sitäkään ei uskottas? 

"Se vasta omituis

No selvää on, että K RAKASTAA Bojania, mutta toki voi olla myös ihan platonista rakkautta.

Vierailija
17740/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eivät ole. Ei se muuksi muutu, vaikka kuinka toivoisit.

No ovat vaikka hfobinen Marketta ei uskokaan. 

Ketju on lukittu.