Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
14501/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin Bluzan ensimmäistä kertaa, samalla katsoin suomeksi sanat. Voi ei, miten kaunis kappale! Aivan ihana! Toivottavasti menestyy!

Vierailija
14502/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei ne voinu edes jotain makupalaa suoda noin spessulta reissulta? Muuten joka yhdessäolosta jotain söpöä tullut. Nyt ei oikeastaan mitään. Ja turhaa sanoa et ei niillä ole velvollisuutta. Ei ole kyse siitä. 

Tulihan sieltä ekana päivänä?

Ja tuli vielä toisenakin päivänä täydellinen auringonlaskustoori rakkauslaululla. Ei enempää voi vaatia. Ei pidä olla ahne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14503/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain vihdoin kuunneltua Bluzan hyvillä kuulokkeilla ja onhan tämä ihana, jotenkin ihanan rauhallinen ja euforinen tunnelma.

Puuttuu kuitenkin jotain. Itse en saanut sellasta fiilistä mitä alkuperäisessä. 

Mä olen kuunnellut sen nyt jo monta kertaa ja olin kans ensin niin kiinni siinä Kultsan versiossa, että olin just sitä mieltä, että jotain puuttuu. Mutta... nyt oon päästänyt irti siitä Kultsasta ja tää Bluza tällaisena on alkanut kuulostaa erittäin hyvältä. Juuri tuo rauhallinen, maailmaa syleilevä tunnelma on aivan ihana.

Vierailija
14504/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei ne voinu edes jotain makupalaa suoda noin spessulta reissulta? Muuten joka yhdessäolosta jotain söpöä tullut. Nyt ei oikeastaan mitään. Ja turhaa sanoa et ei niillä ole velvollisuutta. Ei ole kyse siitä. 

No, kun tää on nyt yksityinen loma eikä Käärijän tai Joker Outin keikka. Sitäpaitsi, laittoihan K aluksi monta stooria.

Tämä. Mun mielestä sieltä tuli enemmän kuin olisin ikinä uskaltanut toivoa! Ja millaista matskua! 💙💚 Ja lisää saattaa vielä olla tulossa...

Vierailija
14505/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kuvitella, että viimeisenä iltana saattaisivat mennä vielä radalle jos lähtö ei ole hurjan aikaisin, eri asia tietysti tuleeko sieltä mitään matskua, mutta voisi.

Vierailija
14506/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi kuvitella, että viimeisenä iltana saattaisivat mennä vielä radalle jos lähtö ei ole hurjan aikaisin, eri asia tietysti tuleeko sieltä mitään matskua, mutta voisi.

Ehkä tänään? En siis tiedä, mutta kai B:lle sopiva lento ois ehkä huomenna. Johan siitä monta päivää on tullut mutta mistä sitä tietää. 

Vierailija
14507/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härtsä tykännyt Krisin postauksesta!

Hris! 💛

Vierailija
14508/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hris! 💛

Ja kommentoinut:

😍🔥

Vierailija
14509/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hris! 💛

Ja kommentoinut:

😍🔥

Ja Kris tykännyt kommentista :)

Vierailija
14510/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä, että B on hyvin erilainen K:n kanssa semmoinen ujo ja hämmentynyt ja muuten B on hyvin itsevarma, puhelias muitten kanssa, mutta K:n kanssa hyvin erilainen, mutta toivottavasti tämä reissu auttaa vielä, että kuinka tärkeitä he ovat toisilleen ja mitkä heidän välinsä ovat

Vierailija
14511/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hris! 💛

Ja kommentoinut:

😍🔥

Mitä?

Vierailija
14512/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hris! 💛

Hakeeko Härtsä nyt omansa pois?😉 Kris kuuluu Suomeen ja Härtsän kainaloon. 

Vierailija
14513/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain vihdoin kuunneltua Bluzan hyvillä kuulokkeilla ja onhan tämä ihana, jotenkin ihanan rauhallinen ja euforinen tunnelma.

Puuttuu kuitenkin jotain. Itse en saanut sellasta fiilistä mitä alkuperäisessä. 

Mä olen kuunnellut sen nyt jo monta kertaa ja olin kans ensin niin kiinni siinä Kultsan versiossa, että olin just sitä mieltä, että jotain puuttuu. Mutta... nyt oon päästänyt irti siitä Kultsasta ja tää Bluza tällaisena on alkanut kuulostaa erittäin hyvältä. Juuri tuo rauhallinen, maailmaa syleilevä tunnelma on aivan ihana.

Lopun instrumentaaliosio on aivan ihana. Samoin hidas alku, ja Bojanin ääni siinä. 

Vierailija
14514/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut varmasti viimeistään maanantaina lähtevät, koska Kärtsällä luulis olevan kiertueeseen liityviä valmisteluita ja onhan viikko jo tosi hyvä loma. Eivät koskaan ole samalla tavalla saaneet viettää aikaansa.

Vierailija
14515/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Kris aloittaa seuraavana Joksuna Suomen opinnot. 😄

Vierailija
14516/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärryllä keikka Hyvinkään Villatehtaalla Torstaina 21.11.

Keikka taitaa olla kuitenkin Kärtsän eikä Kärryn. 😂 Liput täältä https://www.lippu.fi/event/kaeaerijae-hyvinkaeaen-villatehdas-19176016/

t. eri

😂 perhanan autocorrect muutti Kärtsyn Kärryksi 

Vierailija
14517/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin sen listan, mitä Kris jakaa stooreissa, kun saa tiedon faneilta. Se löytyy stats.fm sovelluksesta. Bluza nyt sijalla 33. Kyseessä lista trendaavissa siinä sovelluksessa

Vierailija
14518/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä, että B on hyvin erilainen K:n kanssa semmoinen ujo ja hämmentynyt ja muuten B on hyvin itsevarma, puhelias muitten kanssa, mutta K:n kanssa hyvin erilainen, mutta toivottavasti tämä reissu auttaa vielä, että kuinka tärkeitä he ovat toisilleen ja mitkä heidän välinsä ovat

<3 <3

Vierailija
14519/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hris! 💛

Hakeeko Härtsä nyt omansa pois?😉 Kris kuuluu Suomeen ja Härtsän kainaloon. 

Kai nyt kun Damsku tulee hänen tontille härkkimään. 😡

Vierailija
14520/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnistuuko tästä?

https://app.kollekt.io/creator/euro-raffle#top

Kiitos tosi paljon! Ei mennyt kuin vuorokausi kyselemistä saada tämä linkki. :) Eikä tarvinnut Instaa osallistumiseen.

Tuleeko tuohon joku vahvistus, että tietää menneen läpi?

Tätä samaa minäkin kyselen, mulle ei tullut mitään vahvistusta yms.

Ketju on lukittu.