Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
14461/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14462/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh ei huvita kirjottaa tänne mitään pidempää kun joku menee poistamaan ne aina ihan syyttä😔

Puutarhan puolelle? Teksti talteen itselle kun tänne kirjoittaa ja sit puutarhaan jos täältä poistuu?:) Kiitos kaikille myös pidempiä viestejä kirjoittaville, niitä on musta tosi kivaa lukea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14463/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh ei huvita kirjottaa tänne mitään pidempää kun joku menee poistamaan ne aina ihan syyttä😔

Puutarhasta eivät voi poistaa.

Vierailija
14464/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä katseita B saanut katsella jo monen päivän ajan.. 😳

https://x.com/shblvd/status/1839616096179007697?t=LNOjqslmqMwntQnZeI1Zx…

Miksi tästä kuvasta väitetään, ettei K katso kameraan? Kun just nimenomaan katsoo. Kun kuvassa katse kohdistuu sinuun, siinä katsotaan kameraan, ei kuvaajaan. 

Kun eihän se nimenomaan kohdistu katsojaan vaan ylemmäs, eli kuvaajaan.

Vierailija
14465/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä katseita B saanut katsella jo monen päivän ajan.. 😳

https://x.com/shblvd/status/1839616096179007697?t=LNOjqslmqMwntQnZeI1Zx…

Miksi tästä kuvasta väitetään, ettei K katso kameraan? Kun just nimenomaan katsoo. Kun kuvassa katse kohdistuu sinuun, siinä katsotaan kameraan, ei kuvaajaan. 

Kun eihän se nimenomaan kohdistu katsojaan vaan ylemmäs, eli kuvaajaan.

Joo, ei katso kameraan, koska silloin katse olisi keskellä ruutua kohdistettuna katsojaan. Nyt katse on siellä ylänurkassa eli katsoo kameran ohi.

Vierailija
14466/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi voi. Mä partisiPATEd kilpailuun. Mut jos voittaisin, en pääsisi kuitenkaan työn puolesta menemään. Ja introvertti minussa huusi kauhuissaan kovaan ääneen, että en varmana menis laulamaan tai juhlimaan Krewn kanssa. Bussitourkin olisi siinä ja siinä.

Joten Made In Italy sais nää liput minultakin.

Joo multakin saisi. En ikinämaailmssa lähtisi johonkin keikkabussiin kun ei edes kiinnosta.

Mitä näkemistä tosiaan on keikkabussissa

Kai se pääasia arvonnassa on kuitenkin voittaa se lento keikalle ja takaisin, keikkalippu sekä hotellimajoitus. Jollei keikkabussi tai Kärpyn kanssa laulaminen ja juhliminen kiinnosta, niin tuskin sinne ketään väkisin pakotetaan.

Kuka kehtaa? Olispa ihan hiton epäkiitollista ja epäkohteliasta toimintaa.

Vierailija
14467/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi voi. Mä partisiPATEd kilpailuun. Mut jos voittaisin, en pääsisi kuitenkaan työn puolesta menemään. Ja introvertti minussa huusi kauhuissaan kovaan ääneen, että en varmana menis laulamaan tai juhlimaan Krewn kanssa. Bussitourkin olisi siinä ja siinä.

Yleensä arvonnoissa ei pysty välittämään palkintoa kaverille, vaan voi joko vastaanottaa palkinnon tai kieltäytyä, jolloin arvotaan joku uusi voittaja.

Vierailija
14468/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo multakin saisi. En ikinämaailmssa lähtisi johonkin keikkabussiin kun ei edes kiinnosta.

Kai se pääasia arvonnassa on kuitenkin voittaa se lento keikalle ja takaisin, keikkalippu sekä hotellimajoitus. Jollei keikkabussi tai Kärpyn kanssa laulaminen ja juhliminen kiinnosta, niin tuskin sinne ketään väkisin pakotetaan.

Onko se vain yhdelle se palkinto. No kuka lähtee yksin.

Vierailija
14469/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä veikkaan että Kärppy on vetänyt vielä hirsiä ja Boitsu on hetken tuhisevaa myttyä vieressään katseltuaan käyttänyt tilaisuuden hyväksi ja promonnut sillä välin Bluzaa.

Aww. Ja nukahtanut itsekin uudestaan. Ottanut sitä ennen tuhisevan Jeren halaukseensa. Jere herää hetkeksi, hymyilee, vilkaisee poikaystäväänsä olkansa takana, ja molemmat vaipuvat vielä tervehdyttävään uneen 💜🧡

Voi kun Luluxa tän taiteeksi tekisi.

Vierailija
14470/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen sisältyi muistaakseni vain paluulento, toisen joudut maksaan itse.

Vierailija
14471/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se pääasia arvonnassa on kuitenkin voittaa se lento keikalle ja takaisin, keikkalippu sekä hotellimajoitus. Jollei keikkabussi tai Kärpyn kanssa laulaminen ja juhliminen kiinnosta, niin tuskin

Kahdelle.

Vierailija
14472/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja palkinto on kahdelle.

Vierailija
14473/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä veikkaan että Kärppy on vetänyt vielä hirsiä ja Boitsu on hetken tuhisevaa myttyä vieressään katseltuaan käyttänyt tilaisuuden hyväksi ja promonnut sillä välin Bluzaa.

Aww. Ja nukahtanut itsekin uudestaan. Ottanut sitä ennen tuhisevan Jeren halaukseensa. Jere herää hetkeksi, hymyilee, vilkaisee poikaystäväänsä olkansa takana, ja molemmat vaipuvat vielä tervehdyttävään uneen 💜🧡

Voi kun Luluxa tän taiteeksi tekisi.

Siltähän voi tilata myös custom-töitä, jos haluu just jonkun tietyn tyyppisen.

Vierailija
14474/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen sisältyi muistaakseni vain paluulento, toisen joudut maksaan itse.

Ei vaan molemmat lennot: "one lucky winner will get FREE flights, hotels and concert tickets to you and a friend to my last concert of the tour in Amsterdam on 28.10.2024". Mikä ihmeen järki olisi arvontamatkassa kustantaa vain menolippu, kun hotellikin on varmasti vain yhdeksi yöksi? Entäs, jos paluupäivänä lennot olisivat täynnä eikä pääsisi kotiin? Olisi hirveä säätö hankkia uusi majoitus ja paluulento.

Vierailija
14475/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvontasivulla on muuten selitetty avoimesti auki se NFT. Paljon melua siitäkin ihan turhaan.

Vierailija
14476/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se pääasia arvonnassa on kuitenkin voittaa se lento keikalle ja takaisin, keikkalippu sekä hotellimajoitus. Jollei keikkabussi tai Kärpyn kanssa laulaminen ja juhliminen kiinnosta, niin tuskin

No kun mielestäni jostain nimenomaan luin suomeksi, että vain toinen lento tiedä sitten?

Vierailija
14477/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14478/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se pääasia arvonnassa on kuitenkin voittaa se lento keikalle ja takaisin, keikkalippu sekä hotellimajoitus. Jollei keikkabussi tai Kärpyn kan

No kun mielestäni jostain nimenomaan luin suomeksi, että vain toinen lento tiedä sitten?

Mä lähden kiertueelle EUROOPPAAN ja SULLA on mahdollisuus voittaa sulle ja kaverille matka kiertueen viimeiselle keikalle Amsterdamiin!! Pääpalkinto: Yksi onnekas voittaja saa ILMAISET lennot, majoituksen ja keikkaliput kiertueen viimeiselle keikalle Amsterdamissa 28.10.2024!!! Raffle loppuu Sunnuntaina (29.09) kello 23.59 ja voittajaan otetaan yhteyttä sähköpostilla. Arvonnassa otetaan huomioon yksi tiketti per henkilö. Voittajan ja kaverin täytyy olla vähintään 18 vuotta vanhoja.

Vierailija
14479/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanonut noin vaan sisälsi hotellin ja paluulennon tai sitten olen väärässä.

Vierailija
14480/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh, minkä videon se Bojan on "joutunut" kuvaamaan Kärtsästä.

Jumaliste, B. tekee promotyötä enemmän K:n eteen kuin oman kappaleensa. 🤣 Ja en  edes usko, vaan olen varma, että nauttii tästä. 

Tour Wife saa nauttia Holiday Husbandista 💙💚

Ketju on lukittu.