Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
14521/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin sen listan, mitä Kris jakaa stooreissa, kun saa tiedon faneilta. Se löytyy stats.fm sovelluksesta. Bluza nyt sijalla 33. Kyseessä lista trendaavissa siinä sovelluksessa

Tuossa näkyy myös striimaukset joita tällä hetkellä 13 177, mutta en tiedä laskeeko tuo vaan niiltä, joilla tuo sovellus on ja jotka ovat siihen kirjautuneet. Saattaa olla, koska kyseessä on kirjautumista vaativa sovellus

Vierailija
14522/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin sen listan, mitä Kris jakaa stooreissa, kun saa tiedon faneilta. Se löytyy stats.fm sovelluksesta. Bluza nyt sijalla 33. Kyseessä lista trendaavissa siinä sovelluksessa

Ahaa, eli ei siis minkään tietyn maan lista. Oisko toi joku samantyylinen kuin Spotify global viral-lista. Se laskee muita seikkoja kuin itse kuuntelijaluvut, niin siksi siellä ei aina ole vaan ne tavalliset top200 global artistit joiden biisit striimaa miljoonia päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14523/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, eli ei siis minkään tietyn maan lista. Oisko toi joku samantyylinen kuin Spotify global viral-lista. Se laskee muita seikkoja kuin itse kuuntelijaluvut, niin siksi siellä ei aina ole vaan ne tavalliset top200 global artistit joiden biisit striimaa miljoonia päivässä.

Hyvin mahdollista. En oo varma, miten tuo lista toimii. Veikkaisin, että saattaa laskea lukuihin ne kuuntelijat, joilla tuo sovellus on käytössä

Vierailija
14524/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä on paras ilmainen kuuntelusysteemi, josta artisti hyötyy? Ei ole valitettavasti varaa maksullisiin palveluihin. 😟

Vierailija
14525/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa Kris aloittaa seuraavana Joksuna Suomen opinnot. 😄

Siltä kyllä vaikuttaa, voi näitä Suomen vävypoikia <3

Vierailija
14526/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei ne voinu edes jotain makupalaa suoda noin spessulta reissulta? Muuten joka yhdessäolosta jotain söpöä tullut. Nyt ei oikeastaan mitään. Ja turhaa sanoa et ei niillä ole velvollisuutta. Ei ole kyse siitä. 

Tulihan sieltä ekana päivänä?

Ja tuli vielä toisenakin päivänä täydellinen auringonlaskustoori rakkauslaululla. Ei enempää voi vaatia. Ei pidä olla ahne.

Ja toisen päivän jälkeen ei ole puhelimiin enää tullutkaan sellaista matskua, mitä voisivat julkaista 😉

Vierailija
14527/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä me tiedetään ettei ole aloittanut jo 😁

Vierailija
14528/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä on paras ilmainen kuuntelusysteemi, josta artisti hyötyy? Ei ole valitettavasti varaa maksullisiin palveluihin. 😟

Ostat levyn kun se tulee, kuten ennen vanhaan tehtiin, sitten voit hyvällä omatunnolla kuunnella niitä biisejä miten vaan koska pojat on saaneet hyvän voiton sinulta niistä. Millään ilmaisella striimipalvelulla et tule koskaan maksamaan sitä oikeaa hintaa, eli levyn hintaa, vaikka kuuntelisit biisejä joka päivä.

Vierailija
14529/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki nyt esittää että joku Bluza olis joku hitti. Typerääkin typerämpi rämpytys joita mahtuu 13 tusinaan.

Ja tälle rytmiryhmälle jotkut odotti jotain maailmanvalloitusta a la Beatles .

Touch some grass niin ei satu niin paljon kun tippuu maahan.

Kiitos maininnasta ja promosta, menenkin kuuntelemaan! 

Ihan kuin et olisi jo kuunnellut kun tällä palstalla olet. Ei tarvi esittää. Esittää voi silloin kun JO vuoden päästä on hajonnut ja kukin on keskittynyt porvarilliseen elämään, jotkut voi toki yrittää soolouraa, tuloksetta. 

Oih, sehän on Menneen Talven Lumia eksynyt ketjuun 🥰. No, kyllä sä, kun vuodesta toiseen jaksat tätä samaa jankata, niin kyllä se joskus hamassa tulevaisuudessa sitten toteutuu ja voit kertoa olleesi oikeassa 😊.

Vierailija
14530/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Youtube music, koska Spotifyssä joudut kuunteleen aina jotain muuta välissä.

Vierailija
14531/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä me tiedetään ettei ole aloittanut jo 😁

Luulen myös, että Krisin suomen kielen opiskelussa on jo aika pitkällä 😊

Vierailija
14532/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti voi hyödyntää eri suoratoistojen ilmaisia kokeiluja mikäli käyttämättä, ne vaan peruttava ennenkuin menee maksu.

Vierailija
14533/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spotifyn ilmaisversiossa tietokoneella voi kuunnella kyllä biisit ihan haluamassaan järkässä, mainoksia tulee kyllä muutaman biisin välein, vaikka puhelimella ja selainversiossa ei voi.

Mutta jos on köyhä ja haluaa tukea bändiä nimenomaan Bluzan kanssa, melkein kannattaa ostaa se biisi silloin jostain iTunesista tms, koska se on euron parin hintainen ja siitä menee bändille ainakin suoratoistoon verrattuna paljon.

Vierailija
14534/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tarkkana Damon!!

Vierailija
14535/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa muuten tullut poikkeuksellisen vähän ficcejä viimeiset pari päivää, kaipa Bojere-ficcaajat seuraavat pää pyörällä tätä tosielämän ficciä. :) Vaikkei muitakaan Joksu-tarinoita ole nyt juuri näkynyt.

Vähemmästäkin menee kirjoittajan pasmat sekaisin, kun faktat irl on niin paljon mielikuvituksellisempia kuin ficcit. Tosin muistelen, että jossain ficcissä B kuvasi jotain OF tyyppistä matskua joko Ksta tai Kn kanssa 🤔. 

Joo, minun ficissäni, vaikka aika kilttiä kamaahan se oli. :)

💙💕💚

Vierailija
14536/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spotifyn ilmaisversiossa tietokoneella voi kuunnella kyllä biisit ihan haluamassaan järkässä, mainoksia tulee kyllä muutaman biisin välein, vaikka puhelimella ja selainversiossa ei voi.

Mutta jos on köyhä ja haluaa tukea bändiä nimenomaan Bluzan kanssa, melkein kannattaa ostaa se biisi silloin jostain iTunesista tms, koska se on euron parin hintainen ja siitä menee bändille ainakin suoratoistoon verrattuna paljon.

1,29 tarkalleen hinta iTunesissa.

Vierailija
14537/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ficcit kirjoittaa taas itsensä näillä promovideoilla.. 😃

Vierailija
14538/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin mahdollista. En oo varma, miten tuo lista toimii. Veikkaisin, että saattaa laskea lukuihin ne kuuntelijat, joilla tuo sovellus on käytössä

Mun käsityksen mukaan se laskee eri alustojen kuuntelijoita, ei siis niitä sen sovelluksen käyttäjiä 😀 Siellä on listattuna tidalit ja deezerit sun muit

Vierailija
14539/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai voiko valita tietokoneella tosiaan? Hyvä tietää, itselläkään ei siis varaa, ton i Tunes oston tein.

Vierailija
14540/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun käsityksen mukaan se laskee eri alustojen kuuntelijoita, ei siis niitä sen sovelluksen käyttäjiä 😀 Siellä on listattuna tidali

Meinasin siis sitä, että laskis ne käyttäjät eri alustoilla, joilla tuo sovellus olisi käytössä. Tuossa pystyi ainakin katsomaan eri profiileita, jotka kyseistä biisiä on kuunnellut :D

Ketju on lukittu.