Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vieläkin Ruoska, HHH ja CCC jääneet aktiivikuunteluun, ja K:lla on kai tullut 6 sinkkua viimeisen reilun puolentoista vuoden aikana, niin 50% on aika hyvä luku. Huomaan että mulle jää suosikeiksi ne K:n biisit joissa on vähän sähkökitaraa ja järeämpää meininkiä, ja niissä sattuu myös olemaan vähän tarinaa lyriikoissa. SM-biisi on uusimman klipin perusteella aivan liian poppimainen omaan makuuni, tulee mielen Günther joka ei koskaan ole ollut mun tyylistä musaa.
Ai nii, Trafik oli myös kiva.
Trafik on mulla ainoa Kärtsän kappale, joka jäi yhteen kuunteluun. Oli ihan liikaa ääntä ja hälyä mun aivoille, en pysty sitä käsittelemään. Muuten samat, Ruoska, HHH ja CCC on jääneet aktiivikuunteluun.
Ettekö kuuntele van
Minullakin soi Alaks olee ja Menestynyt yksilö uusia biisejä enemmän. Vaikkei niissäkään siis vikaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan Kärppyä, jätkä poseeraa tulevan sinkkunsa kannessa perse paljaana. Seksi myy!
Hyi helvetti 🤮 onko joku peedo, kun lapsifanejakin hällä? Eikö sen perseen esittelyn voi jättää sinne OF:ään?
Käärijä ei ikinä ole ollut mikään lapsiartisti. Eikä ole sellaiseksi muuttumassa.
Loma alkaa olla varmaan jo lopuillaan, eikä välttämättä saada enempää kontsaa. Mutta onpas vaan ollut mahtava yllätys ja mahtava viikko, K kerrankin ilman H:ta ja muuta poppoota, ja kenen kanssa!!! En olisi villeimmissä unelmissa tätä odottanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vieläkin Ruoska, HHH ja CCC jääneet aktiivikuunteluun, ja K:lla on kai tullut 6 sinkkua viimeisen reilun puolentoista vuoden aikana, niin 50% on aika hyvä luku. Huomaan että mulle jää suosikeiksi ne K:n biisit joissa on vähän sähkökitaraa ja järeämpää meininkiä, ja niissä sattuu myös olemaan vähän tarinaa lyriikoissa. SM-biisi on uusimman klipin perusteella aivan liian poppimainen omaan makuuni, tulee mielen Günther joka ei koskaan ole ollut mun tyylistä musaa.
Tuosta on julkistettu pelkkää kertosäettä. Alunperusteells sanoisin olevan myös rankempia kohtia
Toivotaan. Siitä alkukohdan biitistä tykkäsin myös. Mutta tuo uusin snippetti oli huonolla tavalla poppia, kuten joku toinenkin sanoi niin tulee PB:n heikompi puoli heidän tuotannosta mieleen. Mutta toisaalta Ruoskankin somesnipetti ei yhtään heijastanut mitä nerokkuutta sieltä oikeasti oli tulossa, niin voihan tässäkin olla samoin.
Minusta tuntuu, että biisissä voi olla todella raskastakin settiä. Tuo kertosäe on sitten sille kunnon vastakohta. Kärppy tuntuu pitävän tuollaisesta tyylin aika rajuistakin vaihteluista samassa biisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo uusi kappale voi olla hyvinkin nerokas. Käärijän seikkailut vähän epäonnisena, mutta aina jaloilleen nousevana sankarina jatkuvat. 🤭
Tykkään niin Kärtsästä. Ja juuri siitä ettei ota itseään vakavasti.
Joo mä toivon ja uskon että siitä loppubiisistä paljastuu joku oikeasti lyriikoiltaan rikas tarinankerronta. Sehän on useasti ollut K:n bravuuria, tarinat biisien sisällä. Ei se useimmiten kirjoita biisejä joissa se vaan hokee jotain fraaseja ilman sitä jotain enempää.
Ja siitä pidän tosi paljon
Vierailija kirjoitti:
Mä en tule varmaan koskaan pääsemään ylitse siitä, että ne on kahdestaan tuolla lemmenlomalla. K ja B, ihan kaksin. Eikä näköjään trollitkaan pääse yli, kun sitä vastaan pitää harata nyt viidettä päivää.
Eikä varmasti muuten jää viimeiseksi kaksin vietetyksi lomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista nähdä kuinka naamat muikeina herrat palaavat arkeen. Ja kuinka pitkään tämä tankkaus riittää. Ja kauanko kestää olla erossa taas tämän jälkeen...
Ja miten pysyy Bojanilla naama peruslukemilla kun seuraavan kerran kysytään Kärtsästä. :D
Vierailija kirjoitti:
"Menin kuuntelemaan PB:n Seksi Seinäjoella-biisin vertailuksi ja vähän samaa vibaa on. Itse asiassa PB:n versio on jopa vähän kovempaa äänimaailmaa kuin K:n tällä kertaa."
PB: Seksiä Seinäjoella ja Kärtsä: Seksiä Kouvolassa. :D
Sinuako se kouvolassa panee?! Nice fantasy bro!
"Ettekö kuuntele vanhempaa tuotantoa? Siellä on nerokkaita sanoituksia, ihania kertosäkeitä, Kärtsän laulua. Aloita vaikka kappaleesta Alaks olee, siinä vasta sympaattinen ja surullinen rakkaustarina. Ja on paljon muitakin hyviä vanhoja biisejä. "
Oon kuunnellut kaikki K:n vanhat tuotannot älä huolestu, ja sieltäkin löytyy suosikkeja. Mutta niitä nyt on turha vetää mukaan tähän uuden sinkun vertailuun kun K selkeästi nyt tekee jotain muuntaista. Mutta kyllä, toivon että sanoitukset eivät heikkenisi syvyydeltään sitä mukaan kun K:n ura etenee vaan jäisi vähintään vanhojen biisien tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Loma alkaa olla varmaan jo lopuillaan, eikä välttämättä saada enempää kontsaa. Mutta onpas vaan ollut mahtava yllätys ja mahtava viikko, K kerrankin ilman H:ta ja muuta poppoota, ja kenen kanssa!!! En olisi villeimmissä unelmissa tätä odottanut.
Luulen, että ne huomenna lähtee, kun Eurotour:kin jo ensi viikolla ja ehkä B:lläkin töitä.
Vierailija kirjoitti:
Seuraava vaihe: Kärtsän haukkuminen. Tää alkaa nyt toistaa niin paljon itseään, että keksisitte nyt edes jotain uusia trollaustapoja.
Ei rehellisen mielipiteen kertominen ole mitään trollausta.
Ties kuinka monetta päivää eletään tätä houreunta, mutta: ne on oikeasti kahdestaan lomalla!! Ja niin keskittyneitä toisiinsa, että paria stooria enempää ei ole näkynyt vilaustakaan ekan illan jälkeen. We love together, todellakin.
Tykkään Kärtsän vanhasta tuotannosta enemmän kuin osasta uusia vaikkei niistä uusissa mitään vikaa ole ellei oteta sitä Tuskun kanssa tehtyä feattia huomioon. Siitä en tykkää. Onneksi ei ole Kärtsän biisi.
"Menin kuuntelemaan PB:n Seksi Seinäjoella-biisin vertailuksi ja vähän samaa vibaa on. Itse asiassa PB:n versio on jopa vähän kovempaa äänimaailmaa kuin K:n tällä kertaa."
Ja nyt mulla soi tuo biisi päässä vaikka en tykkää siitä yhtään. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tule varmaan koskaan pääsemään ylitse siitä, että ne on kahdestaan tuolla lemmenlomalla. K ja B, ihan kaksin. Eikä näköjään trollitkaan pääse yli, kun sitä vastaan pitää harata nyt viidettä päivää.
Eikä varmasti muuten jää viimeiseksi kaksin vietetyksi lomaksi.
Tuskin. Oletan melkein, että ne yleistyy tästä lähtien töiden lomaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että ne huomenna lähtee, kun Eurotour:kin jo ensi viikolla ja ehkä B:lläkin töitä.
Vahva veikkaus, että ainakaan Kärtsä ei lähde vielä tällä viikolla.
Tämä loma todisti, että heillä on kuin onkin tarve myös kahden kesken viettää aikaa yhdessä. Näköjään myös pitkällä kaavalla. 🙊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manifestoin, että ovat vielä viikonlopun yli reissussa ja lähtevät molemmat maanantaina. Silloin taisi mennä sopivia lentoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä Bojan!
Mielenkiintoista nähdä kuinka naamat muikeina herrat palaavat arkeen. Ja kuinka pitkään tämä tankkaus riittää. Ja kauanko kestää olla erossa taas tämän jälkeen...