Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
14341/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vieläkin Ruoska, HHH ja CCC jääneet aktiivikuunteluun, ja K:lla on kai tullut 6 sinkkua viimeisen reilun puolentoista vuoden aikana, niin 50% on aika hyvä luku. Huomaan että mulle jää suosikeiksi ne K:n biisit joissa on vähän sähkökitaraa ja järeämpää meininkiä, ja niissä sattuu myös olemaan vähän tarinaa lyriikoissa. SM-biisi on uusimman klipin perusteella aivan liian poppimainen omaan makuuni, tulee mielen Günther joka ei koskaan ole ollut mun tyylistä musaa.

Vierailija
14342/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vieläkin Ruoska, HHH ja CCC jääneet aktiivikuunteluun, ja K:lla on kai tullut 6 sinkkua viimeisen reilun puolentoista vuoden aikana, niin 50% on aika hyvä luku. Huomaan että mulle jää suosikeiksi ne K:n biisit joissa on vähän sähkökitaraa ja järeämpää meininkiä, ja niissä sattuu myös olemaan vähän tarinaa lyriikoissa. SM-biisi on uusimman klipin perusteella aivan liian poppimainen omaan makuuni, tulee mielen Günther joka ei koskaan ole ollut mun tyylistä musaa.

Ai nii, Trafik oli myös kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14343/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Itselleni Joker Out on siitä hyvin, hyvin harvinainen poikkeus, että tykkään heidän kaikista kappaleistaan. Toiset on parempia kuin toiset, mutta yksikään ei ole sellainen, että välttelisin sen kuuntelemista. Kärtsällä hajontaa on kappaleiden kohdalla enemmän enkä joitain jaksa kuunnella lainkaan, mutta ei se ole kyllä keikoilla käymistä häirinnyt yhtään."

Joo, minulla soi Jokereilta kaikki paitsi kaksi biisiä, kun harvalta artistilta edes 30 % tuotannosta ja monesti vain 2-3 biisiä. Kuuntelen vain yhtä toista bändiä, jolta lähes koko muu tuotanto uppoaa, vaikka heillä on ollut rajujakin tyylinvaihdoksia. Sama juttu minulla, että en tykkää monista Kärtsän biiseistä, mutta ei ole haitannut menoa keikoilla.

Nyt kiinnostaa: mitkä kaksi ka

Minulla taas Ngvot ja Katrina.

Vierailija
14344/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollien vaihe 5: keksi uusi lomapaikka ja kuvittele muita ihmisiä paikalle, kun argumentit loppuvat.

Vierailija
14345/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta on julkistettu pelkkää kertosäettä. Alunperusteells sanoisin olevan myös rankempia kohtia

Vierailija
14346/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niillä joku järjestely K ja B.

Vierailija
14347/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai nii, Trafik oli myös kiva.

Trafik on mulla ainoa Kärtsän kappale, joka jäi yhteen kuunteluun. Oli ihan liikaa ääntä ja hälyä mun aivoille, en pysty sitä käsittelemään. Muuten samat, Ruoska, HHH ja CCC on jääneet aktiivikuunteluun.

Vierailija
14348/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihe 6: Boitsu on Kyproksella todellinen mutta Kärtsä on koko ajan ollut pahvia, jota Bojan irtojalan avulla liikuttaa kameran edessä, jotta saa promottua Bluzaa.

Vierailija
14349/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/762771680379781120/k%C3%A4%C3%A4…

Sex = Moneyn molemmat klipit yhdistettynä. Ah, tykkään tosta alusta erityisesti 🤩

Vierailija
14350/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollien vaihe 5: keksi uusi lomapaikka ja kuvittele muita ihmisiä paikalle, kun argumentit loppuvat.

Joo ei hemmetti taas :D

https://www.tumblr.com/musicalislife/762761653421998080/this-was-probab…

https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/762498861105364992

Vierailija
14351/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama terassi se on. Kaide samassa kohtaa, ihan sama kuvakulma. Kaikki mätsää. 

Vierailija
14352/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trafik 🔥

Vierailija
14353/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tule varmaan koskaan pääsemään ylitse siitä, että ne on kahdestaan tuolla lemmenlomalla. K ja B, ihan kaksin. Eikä näköjään trollitkaan pääse yli, kun sitä vastaan pitää harata nyt viidettä päivää.

Vierailija
14354/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai työmoodi Bojanilla. :D Hän jakoi yhden stoorin Bluzasta. Kris taitaa olla promo-ohjaksissa nyt. Boitsun ei tartte. Hän on lomalla. Mut toki sekä K että B hoitelee työasioita lomankin aikana jonkun verran. 

Vierailija
14355/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan Kärppyä, jätkä poseeraa tulevan sinkkunsa kannessa perse paljaana. Seksi myy!

Vierailija
14356/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama terassi se on. Kaide samassa kohtaa, ihan sama kuvakulma. Kaikki mätsää. 

Aurinkosänky viheriöllä on eri paikassa?

Vierailija
14357/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta on julkistettu pelkkää kertosäettä. Alunperusteells sanoisin olevan myös rankempia kohtia

Toivotaan. Siitä alkukohdan biitistä tykkäsin myös. Mutta tuo uusin snippetti oli huonolla tavalla poppia, kuten joku toinenkin sanoi niin tulee PB:n heikompi puoli heidän tuotannosta mieleen. Mutta toisaalta Ruoskankin somesnipetti ei yhtään heijastanut mitä nerokkuutta sieltä oikeasti oli tulossa, niin voihan tässäkin olla samoin.

Vierailija
14358/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos joo yks (1) simmarikuva! Ihan vaan yks. 🙏

Mäkin rukoilen tätä! Sellainen missä B hiukset märkinä 🔥

Vierailija
14359/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuu 2024 Kärtsän ja Bojanin lemmenloma Kyproksella never forget.

Vierailija
14360/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aurinkosänky viheriöllä on eri paikassa?

Ai se on naulattu maahan? Ihan uus juttu mulle.

Ketju on lukittu.