Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
14361/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyskuu 2024 Kärtsän ja Bojanin lemmenloma Kyproksella never forget.

Ja jotkut vielä väittivät ettei mitään ole enää tulossa

Vierailija
14362/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa muuten tullut poikkeuksellisen vähän ficcejä viimeiset pari päivää, kaipa Bojere-ficcaajat seuraavat pää pyörällä tätä tosielämän ficciä. :) Vaikkei muitakaan Joksu-tarinoita ole nyt juuri näkynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14363/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Kärtsä ja Boitsu on. Aika monta kertaa, toivottavasti.

Vierailija
14364/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, maanantaina aamulla intettiin kivenkovaan, miten ketju on kuollut (ja kuulemma tiedossa oli neljä sivua päivän aikana) ja shippi on ohi.

Vierailija
14365/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo uusi kappale voi olla hyvinkin nerokas. Käärijän seikkailut vähän epäonnisena, mutta aina jaloilleen nousevana sankarina jatkuvat. 🤭

Tykkään niin Kärtsästä. Ja juuri siitä ettei ota itseään vakavasti. 

Vierailija
14366/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama terassi se on. Kaide samassa kohtaa, ihan sama kuvakulma. Kaikki mätsää. 

Aurinkosänky viheriöllä on eri paikassa?

Niitä yleensä siirrellään sen mukaan kuinka aurinko paistaa.

Vierailija
14367/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vähän etoo nuo seksikuvailut B.n ja K.n välillä kun kaikki kuitenkin tietää että ainakin toinen on pysyvässä parisuhteessa.

Mä olen tuon mielestäsi etovan seksikuvauksen kirjoittaja, mutta voisin tässä lisätä, että en mäkään mihinkään pettämiseen usko, tai että ainakaan tällä hetkellä olisi sellaisesta kyse. Mutta mä en ainakaan tiedä kenenkään parisuhteen tilasta tai laadusta tai rajoista  mitään. Sen sijaan ajattelen niin, että asiat on viimeistään tässä vaiheessa kyllä tavalla tai toisella sovittu ja selvitetty kaikkien niiden kanssa, joiden kanssa siihen on ollut aihetta.

Onhan tässä nyt niin ei monta sellaista sattumusta, että kaveripohjaan on vähän vaikea realistinkaan uskoa. Alkaen kesäkuusta 2023 ja päättyen kuluvaan viikkoon ja Kyproksen lomaan. 

Vierailija
14368/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vieläkin Ruoska, HHH ja CCC jääneet aktiivikuunteluun, ja K:lla on kai tullut 6 sinkkua viimeisen reilun puolentoista vuoden aikana, niin 50% on aika hyvä luku. Huomaan että mulle jää suosikeiksi ne K:n biisit joissa on vähän sähkökitaraa ja järeämpää meininkiä, ja niissä sattuu myös olemaan vähän tarinaa lyriikoissa. SM-biisi on uusimman klipin perusteella aivan liian poppimainen omaan makuuni, tulee mielen Günther joka ei koskaan ole ollut mun tyylistä musaa.

Tuosta on julkistettu pelkkää kertosäettä. Alunperusteells sanoisin olevan myös rankempia kohtia

Toivotaan. Siitä alkukohdan biitistä tykkäsin myös. Mutta tuo uusin snippetti oli huonolla tavalla poppia, kuten joku toinenkin sanoi niin tulee PB:n heikompi puoli heidän tuotannosta mieleen. Mutta toisaalta Ruoskankin somesnipetti ei yht

Menin kuuntelemaan PB:n Seksi Seinäjoella-biisin vertailuksi ja vähän samaa vibaa on. Itse asiassa PB:n versio on jopa vähän kovempaa äänimaailmaa kuin K:n tällä kertaa.

Vierailija
14369/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa muuten tullut poikkeuksellisen vähän ficcejä viimeiset pari päivää, kaipa Bojere-ficcaajat seuraavat pää pyörällä tätä tosielämän ficciä. :) Vaikkei muitakaan Joksu-tarinoita ole nyt juuri näkynyt.

Lomaficcejä ainakin tullut jo kolme.

Vierailija
14370/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä nyt ole aikaa kirjoittaa, kun K ja B kirjoittaa ihan omaa ficciään.

Vierailija
14371/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama terassi se on. Kaide samassa kohtaa, ihan sama kuvakulma. Kaikki mätsää. 

Aurinkosänky viheriöllä on eri paikassa?

Ei itseasiassa ole vaan aurinkosänky on ihan samassa kohtaa suhteessa hiekkatiehen ja roskikseen. Terassi on sama, uimavideo vaan on kuvattu lähikuvalla verrattuna ekaan stooriin.

Vierailija
14372/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Menin kuuntelemaan PB:n Seksi Seinäjoella-biisin vertailuksi ja vähän samaa vibaa on. Itse asiassa PB:n versio on jopa vähän kovempaa äänimaailmaa kuin K:n tällä kertaa."

PB: Seksiä Seinäjoella ja Kärtsä: Seksiä Kouvolassa. :D

Vierailija
14373/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lomaficcejä ainakin tullut jo kolme.

Joo, on, mutta viimeiseen noin vuorokauteen ei ole tullut yhtään koko Joksu-tägiin ja eilenkin tuli vain pari. Alkuviikosta tuli paljon runsaammin. No, viikonloppuisin on yleensä muutenkin vilkkaampaa.

Vierailija
14374/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vieläkin Ruoska, HHH ja CCC jääneet aktiivikuunteluun, ja K:lla on kai tullut 6 sinkkua viimeisen reilun puolentoista vuoden aikana, niin 50% on aika hyvä luku. Huomaan että mulle jää suosikeiksi ne K:n biisit joissa on vähän sähkökitaraa ja järeämpää meininkiä, ja niissä sattuu myös olemaan vähän tarinaa lyriikoissa. SM-biisi on uusimman klipin perusteella aivan liian poppimainen omaan makuuni, tulee mielen Günther joka ei koskaan ole ollut mun tyylistä musaa.

Ai nii, Trafik oli myös kiva.

Trafik on mulla ainoa Kärtsän kappale, joka jäi yhteen kuunteluun. Oli ihan liikaa ääntä ja hälyä mun aivoille, en pysty sitä käsittelemään. Muuten samat, Ruoska, HHH ja CCC on jääneet aktiivikuunteluun.

Ettekö kuuntele vanhempaa tuotantoa? Siellä on nerokkaita sanoituksia, ihania kertosäkeitä, Kärtsän laulua. Aloita vaikka kappaleesta Alaks olee, siinä vasta sympaattinen ja surullinen  rakkaustarina. Ja on paljon muitakin hyviä vanhoja biisejä. 

Vierailija
14375/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo uusi kappale voi olla hyvinkin nerokas. Käärijän seikkailut vähän epäonnisena, mutta aina jaloilleen nousevana sankarina jatkuvat. 🤭

Uusi biisi näpäyttää myös taas arvostelijoita ja tosikkoja. Go Kärtsä! 

Vierailija
14376/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Menin kuuntelemaan PB:n Seksi Seinäjoella-biisin vertailuksi ja vähän samaa vibaa on. Itse asiassa PB:n versio on jopa vähän kovempaa äänimaailmaa kuin K:n tällä kertaa."

PB: Seksiä Seinäjoella ja Kärtsä: Seksiä Kouvolassa. :D

Korjaus:

Kärtsä: Seksiä Kyproksella

Vierailija
14377/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ihan elämän  kokemuksen ottaa mukaan, niin eihän tuollainen ihan pelkkä platoninen ystävyys kuulosta oikein todelliselta. Enemmän joltain pakkomielteiseltä ajatukselta. Että ei niillä varmasti oo mitään. Ei oo. 🤭

Se mitä se jokin on vaikeampi sanoa eikä meille edes kuulu.

Vierailija
14378/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onhan tässä nyt niin ei monta sellaista sattumusta, että kaveripohjaan on vähän vaikea realistinkaan uskoa. Alkaen kesäkuusta 2023 ja päättyen kuluvaan viikkoon ja Kyproksen lomaan."

Kaveripohjalla olevat miehet harvemmin hiovat lookkinsa minttiin kun tiedossa on toisen seuraa.

Vierailija
14379/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mä toivon ja uskon että siitä loppubiisistä paljastuu joku oikeasti lyriikoiltaan rikas tarinankerronta. Sehän on useasti ollut K:n bravuuria, tarinat biisien sisällä. Ei se useimmiten kirjoita biisejä joissa se vaan hokee jotain fraaseja ilman sitä jotain enempää.

Vierailija
14380/31974 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava vaihe: Kärtsän haukkuminen. Tää alkaa nyt toistaa niin paljon itseään, että keksisitte nyt edes jotain uusia trollaustapoja.

Ketju on lukittu.