Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Millä alustalla Bluza on top 50 listassa? Ei näyttänyt spotifylta (Krisin stoori)
Ei ollut sama lista, mikä Krisin stoorissa, mutta Bluza päässyt Deezerin Suomen top 50 listalle myös 🥰
- sama
Vierailija kirjoitti:
Tiedän jo nyt, että vähintään Marketat ja trollit ja ehkä joku muukin riehaantuu tai vain pahastuu tästä mun kommentista, mutta kirjoitan tän nyt silti. Mä en nimittäin usko enää hetkeäkään, ettei noi kaksi olisi harrastanut minkäänlaista seksiä tuolla keskenään. Monta päivää ja yötä siellä ihan kahdestaan, paljon simmareissa tai muuten vähissä vaatteissa (tai ilman simmareita kuten siinä yhdessä kuvassa), ne katseet ja hymyt mitkä kaikissa pienissä pätkissäkin on näkyneet, auringonlaskujen katselua yhdessä ja vähän drinksuja, yhteinen sänky. Ja kun vielä tietää, ettei ne ennenkään edes julkisilla paikoilla ole oikein pystyneet pysymään irti toisistaan.
Mulla on samankaltaisia fiiliksiä, jonkinlaista intiimimpää läheisyyttä on ollut. Se kuinka pitkälle asioita on viety tietää vain B ja K itse.
Vierailija kirjoitti:
Oon vähän pettynyt. Oisin toivonut Käärijältä vähän toisenlaista kappaletta.
No varmaan lähinnä K.n alkuperäiset fanit ei mielly tuohon musiikilliseen tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti levyllä on erilaisiakin. Itelläni tällä on vaarana tipahtaa ICIP-kategoriaan, siten että ei ole minulle osuva biisi jota kuuntelisin enempää, ellei versen sanoituksissa ei ole jotain enempää, mutta ei se mitään. Jos edes joka toinen tai joka kolmas K:n biisi kolahtaa mulle niin se on jo ihan hyvä prosenttimäärä. Kuuntelin esimerkiksi juuri Lady Gagan uuden levyn läpi enkä tykännyt kuin yhdestä biisistä, eikä sekää yllä millekään aktiivisoittolistalle.
Vähän samat fiilikset. Useimmilta suosikkiartisteiltani kuuntelen vain pientä osaa biiseistä, joten ei ole niin vaarallista, jos jokainen kappale ei iskekään. Yksi kuuntelemani artistikin on julkaissut tässä kuussa jo kolme sinkkua(!) ja kaksi niistä on minusta ihan turhia, mutta yksi on hyvä, ja se on ihan hyvä suhde.
Toivon kyllä, että tällä biisillä, tai edes jollain levyn biiseistä, olisi lisää Ruoska-tyylisiä räppejä. :) Joka tapauksessa tykkään siitä, miten paljon kappale on jo provosoinut ihmisiä ja varmasti julkaisun myötä vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Kris aloitti tilastopostaukset ja Suomen iTunes ykkössija mainittu! 😁
Te kolme vai neljä teitte sen taas!!! :D
Nyt on ihanaa Krisiä Krisin uudessa postauksessa 😍😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti levyllä on erilaisiakin. Itelläni tällä on vaarana tipahtaa ICIP-kategoriaan, siten että ei ole minulle osuva biisi jota kuuntelisin enempää, ellei versen sanoituksissa ei ole jotain enempää, mutta ei se mitään. Jos edes joka toinen tai joka kolmas K:n biisi kolahtaa mulle niin se on jo ihan hyvä prosenttimäärä. Kuuntelin esimerkiksi juuri Lady Gagan uuden levyn läpi enkä tykännyt kuin yhdestä biisistä, eikä sekää yllä millekään aktiivisoittolistalle.
Vähän samat fiilikset. Useimmilta suosikkiartisteiltani kuuntelen vain pientä osaa biiseistä, joten ei ole niin vaarallista, jos jokainen kappale ei iskekään. Yksi kuuntelemani artistikin on julkaissut tässä kuussa jo kolme sinkkua(!) ja kaksi niistä on minu
Miksi ihmisten provosoiminen on sinusta hienoa. Ja mitä tässä mielestäsi provosoidaan ?
Vierailija kirjoitti:
Supermodel Kris! 🤩
"Miksi ihmisten provosoiminen on sinusta hienoa. Ja mitä tässä mielestäsi provosoidaan ?"
Se on aina ollut osa taiteen tehtävää ja viime vuosikymmeninä yhä enenevässä määrin.
Vierailija kirjoitti:
Voin olla täysin väärässä, mutta minusta OF on ollut promoa Kn uudelle levylle
Samaa mieltä, tai ainakin se OF:n henkiinherättäminen juuri tähän ajankohtaan selittyy kyllä sillä. OF-joulukalenterin saattoivat toki tehdä ihan vain siksi, koska se oli heistä hauska idea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva artisti on sellainen, että joka ikinen kappale tai edes levy iskee. Varsinkin jos ura on pitkä ja tuotantoa paljon, mahtuu joukkoon kaikenlaista. Linkin Park esim. on kuuluisa siitä, että muutti tyyliä joka levyn kohdalla siihen malliin, että puolet faneista putosi pois jokaisella kerralla (näin liioitellusti sanottuna). Jos Kärtsän uudelta levyltä jää edes muutama aktiivikuunteluun, on se jo voitto.
Itselleni Joker Out on siitä hyvin, hyvin harvinainen poikkeus, että tykkään heidän kaikista kappaleistaan. Toiset on parempia kuin toiset, mutta yksikään ei ole sellainen, että välttelisin sen kuuntelemista. Kärtsällä hajontaa on kappaleiden kohdalla enemmän enkä joitain jaksa kuunnella lainkaan, mutta ei se ole kyllä keikoilla käymistä häirinnyt yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Supermodel Kris! 🤩
Tykkään tän Primozin työnjäljestä, tosi hyviä kuvia ainakin ne mitä tähän mennessä julkaistu.
Jännä että Kärtsän sanomana Sex = Money jotenkin provosoi (?) osaa ihmisistä näemmä. Vaikka se on täysin totta. Seksi myy. Paljas pinta myy.
"Itselleni Joker Out on siitä hyvin, hyvin harvinainen poikkeus, että tykkään heidän kaikista kappaleistaan. Toiset on parempia kuin toiset, mutta yksikään ei ole sellainen, että välttelisin sen kuuntelemista. Kärtsällä hajontaa on kappaleiden kohdalla enemmän enkä joitain jaksa kuunnella lainkaan, mutta ei se ole kyllä keikoilla käymistä häirinnyt yhtään."
Joo, minulla soi Jokereilta kaikki paitsi kaksi biisiä, kun harvalta artistilta edes 30 % tuotannosta ja monesti vain 2-3 biisiä. Kuuntelen vain yhtä toista bändiä, jolta lähes koko muu tuotanto uppoaa, vaikka heillä on ollut rajujakin tyylinvaihdoksia. Sama juttu minulla, että en tykkää monista Kärtsän biiseistä, mutta ei ole haitannut menoa keikoilla.
Kris näköjään vaihtoi myös instansa profiilikuvan 😁
Vierailija kirjoitti:
"Itselleni Joker Out on siitä hyvin, hyvin harvinainen poikkeus, että tykkään heidän kaikista kappaleistaan. Toiset on parempia kuin toiset, mutta yksikään ei ole sellainen, että välttelisin sen kuuntelemista. Kärtsällä hajontaa on kappaleiden kohdalla enemmän enkä joitain jaksa kuunnella lainkaan, mutta ei se ole kyllä keikoilla käymistä häirinnyt yhtään."
Joo, minulla soi Jokereilta kaikki paitsi kaksi biisiä, kun harvalta artistilta edes 30 % tuotannosta ja monesti vain 2-3 biisiä. Kuuntelen vain yhtä toista bändiä, jolta lähes koko muu tuotanto uppoaa, vaikka heillä on ollut rajujakin tyylinvaihdoksia. Sama juttu minulla, että en tykkää monista Kärtsän biiseistä, mutta ei ole haitannut menoa keikoilla.
Nyt kiinnostaa: mitkä kaksi kappaletta Joksuilta ei uppoa? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SSOL ja Bele sanje.
Kärtsällä 4.12. K18 keikka Korjaamon Vaunusalissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SSOL ja Bele sanje.
En olis heti arvannut. SSOL ehkä, se taisi jakaa vähän mielipiteitä, mutta EW olisin arvannut toisena. Näin se ihmisten maku voi vaihdella. :D