Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
13781/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko nyt jossain tietoa, että yhteinen loma olisi jo ohi? Ei kai? Mutta osa täällä jo surkuttelee, että ohi on eikä tämän enempää saatu.

Eiköhän ne vielä siellä ole yhdessä ja vielä me voidaan jotain kuvia ja videoita saada, ehkä jo piankin. Olisihan se kivaa, mutta mä oon onnellinen jo siitä tiedosta, että ovat yhdessä ja vieläpä kahdestaan. 

Jep, ja se onko loma jo ohi ei sinänsä vaikuta siihen, saadaanko vielä matskua tai ei. Tietysti ei mitään livesettejä kuten tiistaina, jos on ohi, mutta esim. yhteiskuva voi hyvinkin olla tulossa. Boitsu toteaa, että pitää ehkä postata jokin muu kuva ensin, ettei oma Insta ole pelkkää Kärtsää. :D

No en usko tähän yhtään. Ei se Bojan siitä Ruisissakaan välittänyt ja milloin K on jälkikäteen postaillut jotain? Ainakaan lomilta?

Vierailija
13782/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Kärpyllä ei oo siellä nyt pinna kireellä ja pikku slovakki opi uusia kirosanoja pelkästään 🙈

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13783/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko nyt jossain tietoa, että yhteinen loma olisi jo ohi? Ei kai? Mutta osa täällä jo surkuttelee, että ohi on eikä tämän enempää saatu.

Eiköhän ne vielä siellä ole yhdessä ja vielä me voidaan jotain kuvia ja videoita saada, ehkä jo piankin. Olisihan se kivaa, mutta mä oon onnellinen jo siitä tiedosta, että ovat yhdessä ja vieläpä kahdestaan. 

Jep, ja se onko loma jo ohi ei sinänsä vaikuta siihen, saadaanko vielä matskua tai ei. Tietysti ei mitään livesettejä kuten tiistaina, jos on ohi, mutta esim. yhteiskuva voi hyvinkin olla tulossa. Boitsu toteaa, että pitää ehkä postata jokin muu kuva ensin, ettei oma Insta ole pelkkää Kärtsää. :D

No en usko tähän yhtään. Ei se Bojan siitä Ruisissakaan välittänyt ja milloin K on jälkikäteen postaillut jotain? Ainakaan lomilta?<

No edelleen esim. se legendaarinen karaokeklippi oli jälkikäteen. Tuskin sen postaamiseen vaikutti se, että se oli Suomesta eikä ulkomailta.

Vierailija
13784/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

The link doesnt working. 

- J. Pöyhönen 

Voin kuvitella miten Boitsu pidätteli naurua kun kuunteli tämän stoorin tekemistä. Vaikka onhan hän tottunut tälläisiin hieman virheellisiin sanontoihin :D

Vierailija
13785/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluuko Kärpyn stoorin lopussa taustalta Bojanin ääni? :D Loma jatkuu heillä edelleen, ihanaa <3

Ei kuulu.

Vierailija
13786/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Kärpyllä ei oo siellä nyt pinna kireellä ja pikku slovakki opi uusia kirosanoja pelkästään 🙈

Vittuperkelesaatana!

Vierailija
13787/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme yötä yhdessä nukuttu on, laskin aivan itse äsken

Vierailija
13788/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joksuilta promoa Instassa! 

Bojan toimii juuri niin kuin henkilö, joka ei halua kertoa, että joo, biisi kertoo siitä kun mä rakastuin Jereen :D Ilme on vähän vakava ja livauttaa rakastumis-sanan tosi nopeasti supielestään :D Ja väliin on vielä mahdutettu jotain Juren rakkaudellista kanniskelua vai, okei 😜

Vierailija
13789/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oli söpö kiitos 😘😘

Vierailija
13790/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inbox, unbox, boombox. 

Vierailija
13791/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaisfani sai jo Bluzan kuunteluun! Yli keskiyön jo siellä. 

Vierailija
13792/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni aikoo valvoa Bluzaa odotellen, peukkua ylös?

Vierailija
13793/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ao3:seen tuli jo kolmas rantaloman inspiroima loma-ficci :D

Vierailija
13794/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hätää, kyllä Boitsu Kärpän rentoutumaan saa. Vähän aurinkorasvan levitystä, vaikka sitten pitäisi väkisin pidellä Kärppyä paikoillaan ja parilla judo-otteella kiepauttaa K sopivaan asentoon, että päästään yhteisymmärrykseen.

Tämä! Ensin hyvällä ja sit rajulla 😂

Vierailija
13795/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne vähintään siihen lauantaihin ole, jolloin kai jonkun lentoseuraajan mukaan Boitsulle sopiva lento olisi tarjolla. Alkuviikosta sitten varmasti kutsuu Jerpallakin kaikki viimeiset eurotourin hommat.

Vierailija
13796/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme yötä yhdessä nukuttu on, laskin aivan itse äsken

Onko stalkkaajalla elämää?

Tästä ketjusta täytyy kirjoittaa juttuvinkki, kuinka, ilmeisesti ihan aikuiset ihmiset, kirjoittavat täällä kuin joku muusikko panee tällä hetkellä toista muusikkoa ja missä.

Älä yritä! Täällähän säkin oot. :D

Vierailija
13797/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vittuperkelesaatana!

Mä kuulin tän Bojanin äänellä. Niin suloista kiroilua! 🥴😍😅🤍

Vierailija
13798/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se melekosta stalkkausta laskea montako yötä on ma-to välillä, kun K ihan itse stooreissa ilmoittaa milloin lähtenyt lomalle.

Vierailija
13799/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en usko tähän yhtään. Ei se Bojan siitä Ruisissakaan välittänyt ja milloin K on

No edelleen esim. se legendaarinen karaokeklippi oli jälkikäteen. Tuskin sen postaamiseen vaikutti se, että se oli Suomesta eikä ulkomailta.

En oikein usko, että sitä voi verrata tähän.  

Vierailija
13800/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois aika umpirakastunutta käytöstä lentää pariksi päiväksi Kyprokselle :D Toki muutenkin mutta ei se kovin järkevältä kuulostaa. Paitsi nimenomaan suurissa rakkauspöllyissä voi nähdä vaikka hetken vuoksi.

Ketju on lukittu.