Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois aika umpirakastunutta käytöstä lentää pariksi päiväksi Kyprokselle :D Toki muutenkin mutta ei se kovin järkevältä kuulostaa. Paitsi nimenomaan suurissa rakkauspöllyissä voi nähdä vaikka hetken vuoksi.
Ja shipin.
Kukaan käytä rahojaan shipin ylläpitoon kun siitä mitään taloudellista hyötyä ole.
Ei tarviikkaan, kun lähtee vaan lomalle ja laittaa pari vihjailevaa videota ja se on siinä. Ja shippi nimenomaan tuo rahaa.
Onko tilinumeroa?
Entä jos ne pettyykin toisiinsa kun eivät ole ennen olleet kahdestaan ilman isoa porukkaa ympärillä. Alkavat inhota toisiaan. 😐
Vierailija kirjoitti:
Onneksi K ei tee rakkauslauluja. Sanoitukset kävis melko tylsiksi.
Kolmesataakuuskytviis Bojan päivää vuodes
Bojan eilen Bojan tänään Bojan huomen
Bojan jokapuolel ulkomail ja Suomes
Ei Bojanii pääse pakoon
No en mä kyl haluakaan!
Vierailija kirjoitti:
Ei Bojanii pääse pakoon, ei vaikka kuinka juoksee
Tää Bojan tuntuu tukassa ja polttaa takapuoles
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kun kuunteli tarkkaan tuon Kärpyn stooein niin kyllä siellä läpsytyksen lisäksi matala pehmeä ääni sanoi tsjeäääh.
Ehkä vähän väsynyt, mutta repesin tällle aivan täysin. On tämä ihana viikko!
Sama. :D
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ne pettyykin toisiinsa kun eivät ole ennen olleet kahdestaan ilman isoa porukkaa ympärillä. Alkavat inhota toisiaan. 😐
En usko, että Aarni sellaista kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
🤣👌
Vierailija kirjoitti:
Noinkin voi käydä. Mulla oli kerran työkaveri jonka kanssa oli kauheen kiva ja hauskaa työpaikalla. Lähdettiin sitten yksi viikonloppu mökille kahdestaan eikä tultu toimeen kovinkaan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinkin voi käydä. Mulla oli kerran työkaveri jonka kanssa oli kauheen kiva ja hauskaa työpaikalla. Lähdettiin sitten yksi viikonloppu mökille kahdestaan eikä tultu toimeen kovinkaan hyvin.
Lyödäänkö taas avioeropaperit pöytään?
Vierailija kirjoitti:
Tässä on myös huikea läpileikkaus siihen, millaista varmaan oikeasti on ollut kuunnella Kärpyn juttuja heti viisujen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣👌
BojanBojanBojan!
Hullu on crazy ja bailut on party
Bojan on mun koko laiffi you know
Bojan polttaa takapuoless. Se on ainakin vissi.
Vierailija kirjoitti:
Hullu on crazy ja bailut on party
Bojan on mun koko laiffi you know
Apua nyt tää soi mun päässä. No itsepä aloitin ;D
Erikalla ig live tänään. Häneltä myös uus biisi.
No saatiin tietää et ainaki jere on viel kyproksella, uskoisin et bojan ei jättäs sitä sinne yksin😂 eikä jere viihtyiskää yksin
Vierailija kirjoitti:
Slovenialaisten läpsytysten balkanilainen kaiku. You know where.
Ja B ääni taitaa olla lopussa.
Tämä viikko on ollut hämmentävä. Tiistaina kirjoitin tänne, että oli alun perin sinä päivänä tarkoitus vihdoin vihjata eräälle ihmiselle, että minulla on häneen kohdistuvia tunteita, mutta sattuneista syistä lykkäsin asiaa, koska olo oli turhan sekava. No, eilen tein sen ja tilanne on vielä aika epäselvä, mutta kuitenkin mennyt flirtimmäksi sen jälkeen, mikä kertonee jotain.
Ja joo, ehkä kiviäkin kiinnostaa, mutta siinä mielessä ajoitus on jännä, että ystävystyin/ihastuin häneen prepartyjen aikaan huhtikuussa 2023 eli homma on pyörinyt tässä shipin rinnalla nyt melkein 1,5 vuotta. Tavallaan mielessä on ollut koko ajan kysymys, että tuleeko edes toisesta näistä jutuista joskus ns. jotain. Lisäksi hän on jaksanut ihailtavasti kuunnella Joksu-juttujani ja jopa itse kysellyt asiasta. :D