Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä anna lainata, mutta mulle se aurinkolasku postaus oli aivan ihana ja liikkis 💙💚. Kiva oli, että meille näytettiin sitä biletystä. Kun sitten vetäydyttiin viettään sitä yksityistä relaxtimea, niin siitä nähtiinkin vain pieni välähdys. Ja näin sen pitää ollakin.
Musta on aivan ihanaa, että haluavat viettää tuota kallisarvoista yhteistä aikaansa ilman, että siitä oikeastaan tuon enempää postataan. Ehkä loman loppumisesta sitten tulee joku stoori.
Kyllä mulle ois kelvannut lisää matskua heidän lomaltaan. Mutta ymmärrän kyllä, että se ei ole heille sama. Mutta minusta on ihmeellistä ihastella sitä, että he osaavat toimia oikein, ennemmin vois toivoa, että he ois poikkeavia ja nauttis postailusta.
Mulle myös ois kelvannut ja vähän harmittaa et edes yhtä yhte
Jos ei nyt vielä valiteta kun ainakin jotain voi hyvin vielä olla tulossa. :)
Vierailija kirjoitti:
Minkäköhänlaista settiä vain läheisille kavereille jaetuista storeista löytyy 😂
Basshunter-karaokeduetto.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän nää kaks murua nyt tekee?
Valmistautuu varmaan ravintolailtaan, käy suihkussa, valkkaavat toisilleen vaatteet iltaa varten.
Boitsu laittaa Kärtsän hiukset minttiin kuntoon kun taas Kärtsä pörröttää Boitsun hiukset.
Sit se menee tuijotteluksi ja helläksi suukotteluksi.
Vierailija kirjoitti:
Ja niistä kuvista ja videoista, jotka jää vain itselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä anna lainata, mutta mulle se aurinkolasku postaus oli aivan ihana ja liikkis 💙💚. Kiva oli, että meille näytettiin sitä biletystä. Kun sitten vetäydyttiin viettään sitä yksityistä relaxtimea, niin siitä nähtiinkin vain pieni välähdys. Ja näin sen pitää ollakin.
Musta on aivan ihanaa, että haluavat viettää tuota kallisarvoista yhteistä aikaansa ilman, että siitä oikeastaan tuon enempää postataan. Ehkä loman loppumisesta sitten tulee joku stoori.
Kyllä mulle ois kelvannut lisää matskua heidän lomaltaan. Mutta ymmärrän kyllä, että se ei ole heille sama. Mutta minusta on ihmeellistä ihastella sitä, että he osaavat toimia oikein, ennemmin vois toivoa, että he ois poikkeavia ja nauttis postailusta.
Mua ei harmita yhtään vaikka tässä olisi kaikki mitä saatiin. Pojat on lomalla keskittyneet yhteiseen ajanviettoon eikä vaan fanien viihdyttämiseen mikä on ihana juttu. Ja joku kuva lomalta saattaa vielä ilmestyä joskus postauksena tai stoorina sillä karaoke-klippikin saatiin vasta monta kuukautta sen ottamisen jälkeen.
Onko mr Lonely vai stressintynkääkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle myös o
No onneks sä oot niin hyvä ja vähään tyytyväinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NFT on eräänlainen kryptovaluutta. Enempää en ymmärrä.
Eli arpalipukkeen osallistuessaan tuli vahingossa samalla ostaneeksi kryptovaluuttaa? Vai? Miten siitä pääsee eroon?
No ei ole mikään kryptovaluutta. NFT on non-fungible tokens, lohkoketjupohjainen digitaalinen merkki.
Ja miksi se olisi ongelma, jos arvonnan mukana tullut sellainen?
Ei se olekaan mikään ongelma. NFTs can be created by anybody and require few or no coding skills to create. NFTs typically contain references to digital files such as artworks, photos, videos, and audio. Because NFTs are uniquely identifiable, they differ from&nb
Siinä ei tosiaan ole mitään ongelmaa. Tumpussa on vaan tainnut mennä puurot ja vellit sekaisin, eikä ole ymmärretty mistä on kyse. NFT:n suomenkielinen nimitys on digitaalinen hallintatodistus.
Mä en juurikaan asiasta ymmärrä, mutta tumblrin kulttuurin tuntien veikkaan, että kun siellä lähdetään jotain asiaa vastaan rummuttamaan, niin siihen liikeeseen liittyy kaikki mukaan, vaikkei ymmärtäisi asiasta mitään. NFT:ä vastaan on puhuttu paljon siinä yhteydessä, että ihmiset sijoittavat niihin kuin taidetta ostaisivat, mutta tosiasiassa lunastettu kuva/gif/mikä lie onkin täysin arvoton, eli NFT tuossa yhteydessä on täysi huijaus ja arvoton. Tällä tavalla hyödynnettynä en kyllä näe siinä ongelmaa, koska kuten yllä sanottiin, niin se on vain tekniikka, jolla eritellään ihmiset digitaalisesti toisistaan.
Voi Kärppy kun ei saa edes lomailla rauhassa kun something problemsit iskee päälle.
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/dreaminofu/762696824189599744/they-just-wanna-lo…
Kovin vähäistä on matsku.
Tässä fani selittää än äf teen ongelmallisuutta, mutta en vieläkään ymmärrä miksi se on yksilölle haitallinen. Parempi lähteä lenkille.
https://www.tumblr.com/koysiini-keinumaan/762696860039315456/what-is-nf…
Ihanat Boitsun pörröttämät hiukset Kärtsyllä <3
Nyt helvetin perkele jotain ravintoa nälkäisille faneille & shippihörhöille!
Siis onko nyt jossain tietoa, että yhteinen loma olisi jo ohi? Ei kai? Mutta osa täällä jo surkuttelee, että ohi on eikä tämän enempää saatu.
Eiköhän ne vielä siellä ole yhdessä ja vielä me voidaan jotain kuvia ja videoita saada, ehkä jo piankin. Olisihan se kivaa, mutta mä oon onnellinen jo siitä tiedosta, että ovat yhdessä ja vieläpä kahdestaan.
Vierailija kirjoitti:
Tässä fani selittää än äf teen ongelmallisuutta, mutta en vieläkään ymmärrä miksi se on yksilölle haitallinen. Parempi lähteä lenkille.
https://www.tumblr.com/koysiini-keinumaan/762696860039315456/what-is-nf…
Hölkkää munkin puolesta mä meen sohvalle makaamaan ja syön munkin. Huomasitko sanaleikin? Tää eka oli Ilmanen.
Eli lomalla ollaan edelleen <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaus loppui kesken, mutta ehkä se yhteiskuva vielä tulee. Laittavat sen pusukuvan sitten vasta loman lopuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja niistä kuvista ja videoista, jotka jää vain itselle.
Tämä!