Milloin se kaupanlakko on?
Milloin pitää aloittaa säilykkeiden, vessapaperin ja viinan hamstraus? En jaksa selvittää itse mutta ehkä palstamammoilla on tietoa.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa itse katsoa tumpelo stupido
Kuten kerroin, en jaksa katsoa. Etkö ymmärrä mitä eroa on osaamisella ja viitsimisellä???
Vierailija kirjoitti:
Olet Vätys
Olet Lammas. Bää bää bää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten kerroin, en jaksa katsoa. Etkö ymmärrä mitä eroa on osaamisella ja viitsimisellä???
Katso itse, emme ole sun palvelijoitasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso itse, emme ole sun palvelijoitasi.
Miksi sisällytät puhekielisen sanan muuten kirjakieliseen lauseeseen?
Mikä teitä vaivaa? Eikö täällä saa kysyä ihan asiallista asiaa ilman että joku vetää herneen nenään?
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitä vaivaa? Eikö täällä saa kysyä ihan asiallista asiaa ilman että joku vetää herneen nenään?
Pikkupojat ja -tytöt ovat saaneet hetken aikaa käydä isän ja äidin koneella. Tulos näkyy tässäkin keskustelussa. Haetaan täällä sitä huomiota mitä vanhemmilta ei saada.
Vierailija kirjoitti:
Googlaa.
En. Haluan vastauksen täältä. Eikö palstamamman tiedäkään kaikkea? Onko meille valehdeltu?
Vierailija kirjoitti:
Googlaa.
en voi käytän alta vistaa.
Jos sitä pitää kysyä, olet silloin jo auttamatta myöhässä asian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kykenemättömyydestäsi puhumattakaan.
Keskiviikkoaamusta lauantaiaamuun.Mutta kuljetukset sakkaa jo sitä ennen.
Vierailija kirjoitti:
Noilla ikävästi kommentoivilla on pakasteherneet vedetty nenään, koko pussi. Viinoissaan siellä hourivat tai huumeissaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlaa.
En. Haluan vastauksen täältä. Eikö palstamamman tiedäkään kaikkea? Onko meille valehdeltu?
Seuraa uutisia, eihän kukaan tiedä alkaako lakko vai ei, neuvottelevat, joko alkaa 17. 2 tai ei ala.
Vierailija kirjoitti:
Keskiviikkoaamusta lauantaiaamuun.Mutta kuljetukset sakkaa jo sitä ennen.
Kiitos paljon. 🥳🤗 Tarvittiin kolmetoista viestiä ennen kuin saatiin järkevä vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlaa.
Seuraa uutisia, eihän kukaan tiedä alkaako lakko vai ei, neuvottelevat, joko alkaa 17. 2 tai ei ala.
En seuraa vaan vauvapalstaa. Kiitos tiedosta. 😊