Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Siis onko nyt jossain tietoa, että yhteinen loma olisi jo ohi? Ei kai? Mutta osa täällä jo surkuttelee, että ohi on eikä tämän enempää saatu.
Eiköhän ne vielä siellä ole yhdessä ja vielä me voidaan jotain kuvia ja videoita saada, ehkä jo piankin. Olisihan se kivaa, mutta mä oon onnellinen jo siitä tiedosta, että ovat yhdessä ja vieläpä kahdestaan.
Yhdessä ne edelleen on ja onnellisena nauttivat toisistaan tai siis toistensa seurasta...
Trollit ja ankeuttajat yrittää saada eripuraa aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tässä fani selittää än äf teen ongelmallisuutta, mutta en vieläkään ymmärrä miksi se on yksilölle haitallinen. Parempi lähteä lenkille.
https://www.tumblr.com/koysiini-keinumaan/762696860039315456/what-is-nf…
Ei näytä olevan yksilölle haittaa, lähinnä jotain hyveposeerausta että niitä pitää vastustaa.
No tuskin K on yksin jäänyt tuonne :D, ja nyt saatiin ainakin "livematskua" että siellä ollaan edelleen. Jes!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä fani selittää än äf teen ongelmallisuutta, mutta en vieläkään ymmärrä miksi se on yksilölle haitallinen. Parempi lähteä lenkille.
Ei näytä olevan yksilölle haittaa, lähinnä jotain hyveposeerausta että niitä pitää vastustaa.
Sinänsä se ei ole hyveposeerausta, koska ympäristövaikutukset on melkoiset NFT:llä ja muutenkin IT-puolella, mutta ne on sellaisia ongelmia, mitä ei yhden arvonnan yhteydessä ratkota.
Kuuluuko Kärpyn stoorin lopussa taustalta Bojanin ääni? :D Loma jatkuu heillä edelleen, ihanaa <3
Vierailija kirjoitti:
Siis onko nyt jossain tietoa, että yhteinen loma olisi jo ohi? Ei kai? Mutta osa täällä jo surkuttelee, että ohi on eikä tämän enempää saatu.
Eiköhän ne vielä siellä ole yhdessä ja vielä me voidaan jotain kuvia ja videoita saada, ehkä jo piankin. Olisihan se kivaa, mutta mä oon onnellinen jo siitä tiedosta, että ovat yhdessä ja vieläpä kahdestaan.
Vahva veikkaus, että ainakin Kärtsä on tuolla sen viikon ajan ja miksi Bojanillakaan minnekään olisi kiire aikaisemmin.
Mä sanon taas saman kuin aamullakin, mut musta on kiva, että Kärppy antaa Boitsullekin siimaa eikä tuuttaa sitä koko ajan someen, vaikka varmaan haluaisikin ja varmasti tietää mitä me halutaan. 😄 Mulle riittää edelleen tieto ja tää mitä nyt jo on saatu. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko Kärpyn stoorin lopussa taustalta Bojanin ääni? :D Loma jatkuu heillä edelleen, ihanaa <3
Olen kuulevinani kahdet läpsyttimet mutta en puhetta :D Toiset läpsytykset kuulostivat kyllä aavistuksen slovenialaiselta.
The link doesnt working.
- J. Pöyhönen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuulevinani kahdet läpsyttimet mutta en puhetta :D Toiset läpsytykset kuulostivat kyllä aavistuksen slovenialaiselta.
Slovenialaiset läpsytykset 😂
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu, aivan samanlainen äänensävy kuin Bojanilla, mutta en saa selvää mitä sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopussa kuuluu miesmäistä matalaa mörinää. Voi olla Bojani tai yhtä hyvin joku puolalainen kuulantyöntäjämatami.
Vierailija kirjoitti:
Niin, eli pähkinänkuoressa, 1) niiden ylläpito vaatii energiaa, mikä on tästä henkilöstä ympäristöongelma ja 2) Niiden arvo voi romahtaa (totta, mutta jos et maksa omastasi mitään, there is no problem).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Slovenialaiset läpsytykset 😂
Heterohakkauksen kaukainen serkku.
Jos Bojan on siellä vielä niin uskon vasta kun näen.
Gaaaah kun toi Pöyhö näyttää mehukkaalta. 🤤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole asiantuntija minäkään, mutta olihan niissä kieltämättä balkanilainen kaiku, kun oikein tarkkaan kuuntelee.
Jep, ja se onko loma jo ohi ei sinänsä vaikuta siihen, saadaanko vielä matskua tai ei. Tietysti ei mitään livesettejä kuten tiistaina, jos on ohi, mutta esim. yhteiskuva voi hyvinkin olla tulossa. Boitsu toteaa, että pitää ehkä postata jokin muu kuva ensin, ettei oma Insta ole pelkkää Kärtsää. :D