Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Voisiko joku selittää mikä tässä nyt on ongelma? Mikä on nft? Raffle? Selittäkää niin kuin olisin 5. Kiitos.
https://www.tumblr.com/koysiini-keinumaan/762690096924426240/why-is-jer…
Jos loma olikin vaan muutaman päivän niin aika ihanaa, että halusivat kuitenkin tavata ja viettää lyhyenkin ajan yhdessä lomaillen ulkomailla 💚 Olisi niin mielenkiintoista kuulla miten lomalle päädyttiin: kenen idea, miten päättivät kohteen ja kuka varasi hotellin 🤩
Mulle tämä reissu todisti vielä enemmän sitä something morea ja kuinka ihania he ovat ja tärkeitä toisilleen
Vierailija kirjoitti:
Jos Kärtsä lupaa, että lauletaan ja juhlitaan, niin silloin se on niin :D Toivottavasti menee hyville tyypeille tämä palkinto, niin saavat nauttia Krewn seurasta <3
Ei kiinnosta kyllä Käärijän keikkabussi eikä siellä juhliminen.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tämä reissu todisti vielä enemmän sitä something morea ja kuinka ihania he ovat ja tärkeitä toisilleen
Mulle ei. Tuli tyhjä olo
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku selittää mikä tässä nyt on ongelma? Mikä on nft? Raffle? Selittäkää niin kuin olisin 5. Kiitos.
https://www.tumblr.com/koysiini-keinumaan/762690096924426240/why-is-jer…
Raffle on arvonta. Nft:stä löytyi tämä Googlella, mutta en kans ymmärrä onko tässä joku ongelma josta pitäis olla huolissaan?
Miten musta tuntuu, että tullaan kuulemaan tästä reissusta tulevaisuudessa enemmänkin. Ehkä jo ETn välispiikeissä tai sitten taas joku shippaava haastattelija :D
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo kilpailu siis vain Instassa vai pystyykö osallistumaan ilman sitä?
Ja jos se on siis erillinen sivu, niin voisiko joku antaa sinne linkin?
Vierailija kirjoitti:
Oisko musavideo vasta tulossa myöhemmin, kun Mark etsii slovenialaista baaria ja Jure jakanu sen.
Vähän kyllä epäilen. Jos nyt vasta etsittäisiin kuvauspaikkaa, niin menisi vielä monta viikkoa ennen kuin se olisi valmis julkasitavaksi.
💕 Kyllä nää kaks on niin ihania! 💕
💕 Something more and we love together sopii heihin täydellisesti ja tää loma kertoo sen.💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko musavideo vasta tulossa myöhemmin, kun Mark etsii slovenialaista baaria ja Jure jakanu sen.
Vähän kyllä epäilen. Jos nyt vasta etsittäisiin kuvauspaikkaa, niin menisi vielä monta viikkoa ennen kuin se olisi valmis julkasitavaksi.
Niin. Levyn kansikuvaksi tms sen sijaan varmaan ehtisi vielä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Tiedän, että toiset hyökkää taas tästä kommentistani päälle. Mutta mä uskon kyllä, että näiden välillä on paljon enemmän kuin tavallinen ystävyys. Kun tuhansien kilometrien päässä toisistaan asuvat ihmiset, joista toisella vielä vähän kömpelö kielitaito ovat noin tiiviisti tekemisissä, kertoo siitä, että heidän välillään on jotain harvinaislaatuista kemiaa. Myös jollain tapaa varmasti fyysistä, kun Kärtsän kielitaito alkuaikoina etenkin oli varsin heikko. Eiköhän tuo ole viisukontekstissakin harvinaista, että kahden eri maan edustajan välille syntyy noin syvä yhteys ja yhteydenpito. Siinä täytyy olla jotain todella spesiaalia, että sen vaalimista jatketaan. Todellakin enemmän kuin perus ystävyys/kaveruus.
Ainoa asia joka jäi bilsan tunnilta tänään mieleen on, että ruoansulatuselimistö tuottaa K ja B-vitamiineja. :D
Vierailija kirjoitti:
Olin jossain vaiheessa ennen Ruisrockia epäileväinen että näinköhän heidän ystävyytensä on enää yhtä tärkeä, kun molemmilla oli somessa uusia ystäviä, joiden kanssa nähtiin enemmän ja tuli yhteistyökuvioita. Ruississakin tuntui, että eivät ehkä kiireiltään ehtineet niin paljon viettää aikaa yhdessä, mutta tämän loman jälkeen en enää epäile. Heidän ystävyytensä tuntuu olevan hyvällä pohjalla eikä se oli viime vuodesta mihinkään muuttunut. 💚
Vierailija kirjoitti:
Jos loma olikin vaan muutaman päivän niin aika ihanaa, että halusivat kuitenkin tavata ja viettää lyhyenkin ajan yhdessä lomaillen ulkomailla 💚 Olisi niin mielenkiintoista kuulla miten lomalle päädyttiin: kenen idea, miten päättivät kohteen ja kuka varasi hotellin 🤩
Voisko olla, että pitkään puheissa ollut yhteinen loma haluttiin toteuttaa vaikka ihan pienenäkin, kun Bllä oli niitä terveyshaasteitakin Ruissin jälkeen? Ei enää haluttu lykätä yhtään pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Kärtsä lupaa, että lauletaan ja juhlitaan, niin silloin se on niin :D Toivottavasti menee hyville tyypeille tämä palkinto, niin saavat nauttia Krewn seurasta <3
Ei kiinnosta kyllä Käärijän keikkabussi eikä siellä juhliminen.
No elä osallistu! Ei se ole sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa asia joka jäi bilsan tunnilta tänään mieleen on, että ruoansulatuselimistö tuottaa K ja B-vitamiineja. :D
Naudalla on onneksi kaiken lisäksi neljä eri mahaa, joten saa niitä varmaan erityisen runsaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Tiedän, että toiset hyökkää taas tästä kommentistani päälle. Mutta mä uskon kyllä, että näiden välillä on paljon enemmän kuin tavallinen ystävyys. Kun tuhansien kilometrien päässä toisistaan asuvat ihmiset, joista toisella vielä vähän kömpelö kielitaito ovat noin tiiviisti tekemisissä, kertoo siitä, että heidän välillään on jotain harvinaislaatuista kemiaa. Myös jollain tapaa varmasti fyysistä, kun Kärtsän kielitaito alkuaikoina etenkin oli varsin heikko. Eiköhän tuo ole viisukontekstissakin harvinaista, että kahden eri maan edustajan välille syntyy noin syvä yhteys ja yhteydenpito. Siinä täytyy olla jotain todella spesiaalia, että sen vaalimista jatketaan. Todellakin enemmän kuin perus ystävyys/kaveruus.
Niinpä. Se legendaarinen käytäväkävelykin. Okei ollaan tunnekuohuissa mut hei melkein ventovieras ihminen, eri maasta ilman yhteistä kieltä ja aivan luontevasti kävellään kaulakkain tiiviisti heti esityksen jälkeen ja huulet käy iholla. Vaikka kamerat seuraa perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo kilpailu siis vain Instassa vai pystyykö osallistumaan ilman sitä?
Ja jos se on siis erillinen sivu, niin voisiko joku antaa sinne linkin?
Olisin voinut antaa mutta kun painan sitä linkkiä stoorissa niin sinne ei enää pääsee vaan lukee vaan "not found". Onko muilla tätä ongelmaa?