Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Nauta kannetaan paareilla Krewn keikkabussista.
Ihanaa, että halusivat kuitenkin näyttää lomaansa vähäsen ja saatiin vaikka kuinka monia ihania stooreja. Ja oli se eilinenkin aivan ihana <3
Luulen, että saadaan vielä jotain pieniä klippejä tai kuvia, mutta ei paljoa, sillä tämä on selvästi vain ja ainoastaan lomailua
Mä oon siis realismiin taipuvainen ollut alusta lähtien, mutta musta toi eilinen auringonlaskustoori oli ihanin ikinä. 😭 Se liikutti mua ja oo katsonut sen about 100 kertaa. Ei se mustakaan mitään silkkaa vitsiä ollut, hän haluaa vaalia maybe something moreaan. Miten ihana ystävä. 😭😭
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, että halusivat kuitenkin näyttää lomaansa vähäsen ja saatiin vaikka kuinka monia ihania stooreja. Ja oli se eilinenkin aivan ihana <3
Luulen, että saadaan vielä jotain pieniä klippejä tai kuvia, mutta ei paljoa, sillä tämä on selvästi vain ja ainoastaan lomailua
Kyllä! Niin samaa mieltä. Ihania pätkiä heidän ihanista hetkistä ovat meille antaneet. 💕
Tärkeintä on, että ovat yhdessä ja saavat nauttia toisistaan sekä tästä ajasta täysin rauhassa.💙💚
👍 up for Made in Italy and Sicily! And lets pray our holy Jeresus too! You are the one who deserves to win that! 😊
(check number 777 😇)
No missäs se viipyy se asia mihin ne Häärijän pahvit viittasi ellei se ollut tämä "lemmenloma"
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/soizoukoi/762687578260602880/heres-the-video-you…
Tässä Kärpyn video, jonka saa kun on osallistunut arvontaan.
No sitten, jos siellä vielä pääsee laulamaankin Kärpyn kanssa, nyt pitää osallistua. Toki muistan, kun koulussa laulukokeissa opettaja sanoi heti ekan värssyn jälkeen, kiitos tämä riittää🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä esivalmistelut Härtsä on hoitanut?
Vihjevideot
Huoh! ne. ei. liittyneet. tähän. lomaan.
Moneen kertaan jo todettu, että liittyy ihan omaan juttuunsa ja siihen saadaan vastaus ehkä jo tänään tai sitten myöhemmin. Mitä järkeä Härtsän olis vihjailla poikien lomasta?
No sitähän te odotitte ja jännititte ja toivoitte. Tottakai se oli shippifaneille suunnattu. Mitä muutakaan ?
Hohhoijaa. En edes ole shippari. Enkä usko, että shippaajatkaan ovat mitään toivoneet Härtsältä. Ihme pöljää vänkäystä nyt sulta.
No odotellaan sitten että mihin kummaan muihin nämä pahvit viittasi.
Vierailija kirjoitti:
Oh God, tonight I'll try to participate in this competition too with my beloved friend Sicily! I have to win it, the concert is the day before my birthday, it would be a wonderful gift! Made in Italy
Good luck! 🍀 I really hope you would win 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitös vikaa tossa yllärissä on? 😳 Mitä sen sit olis pitänyt olla? Se levy puskista, niinkö? 😀
Harmittaa, ettei itsellä ole ajankohdan puolesta mahdollista osallistua.
Ei mitään, minusta tosi kiva arvonta ja hyvä palkinto lennot, majoitus ja liput kahdelle Damin keikalle. Toki siihen nähden jos kovasti odotti Eurotour vlogia se voi olla joillekin pettymys.
Ja keikkabussissa käynti päälle!!!
Apua, en mä tuollaiseen uskalla osallistua. Jos sattuisi voittamaan, mitä mä sitten tekisin, sekoisin varmaan kokonaan. Jee, mummo pääsee keikkabussiin!
Mistä te sen keikkabussin keksitte? Oliko muka mainittu jossain?
"Mietin jo aiemmin päivällä, että onko puolet naudoista Jerpan eilisen auringonlaskupostauksen jäljiltä jauhelihana kaupan kylmäaltaissa, kun trollit ovat täällä vallanneet niin paljon tilaa. Miksi siitä postauksestakin on puhuttu niin vähän? Vai ajatteleeko kaikki, että se oli vain vitsiä?"
Itse en ajattele ollenkaan vitsinä. Olen sitä mieltä, että nämä kaksi ovat toisilleen oikeasti tärkeitä. Täällä en viitsi kuitenkaan juurikaan enää kirjoitella, enkä paljon käy edes mitään lukemassa, sillä täällä tulee usein nykyään vain pahalle tuulelle. Toki vielä joskus onnistuu piipahtamaan sellaiseenkin väliin, että täällä on ihan mukava meininki. Kärpyn Eurotouria odotan innolla ja tuntuu se Kärppy itsekin olevan siitä aika innoissaan myös tuon arvontavideon perusteella.
Eipä anna lainata, mutta mulle se aurinkolasku postaus oli aivan ihana ja liikkis 💙💚. Kiva oli, että meille näytettiin sitä biletystä. Kun sitten vetäydyttiin viettään sitä yksityistä relaxtimea, niin siitä nähtiinkin vain pieni välähdys. Ja näin sen pitää ollakin.
Musta on aivan ihanaa, että haluavat viettää tuota kallisarvoista yhteistä aikaansa ilman, että siitä oikeastaan tuon enempää postataan. Ehkä loman loppumisesta sitten tulee joku stoori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitös vikaa tossa yllärissä on? 😳 Mitä sen sit olis pitänyt olla? Se levy puskista, niinkö? 😀
Ei mitään, minusta tosi kiva arvonta ja hyvä palkinto lennot, majoitus ja liput kahdelle Damin keikalle. Toki siihen nähden jos kovasti odotti Eurotour vlogia se voi olla joillekin pettymys.
Apua, en mä tuollaiseen uskalla osallistua. Jos sattuisi voittamaan, mitä mä sitten tekisin, sekoisin varmaan kokonaan. Jee, mummo pääsee keikkabussiin!
Allright. selvisi jo. Siis tulee vielä videoviesti Kärpyltä, jos osallistuu arvontaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Video tuli näkyviin, kun oli osallistunut arvontaan. Löytyy linkki nyt myös tuosta muutama kommentti ylöspäin
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/soizoukoi/762687578260602880/heres-the-video-you…
Tässä Kärpyn video, jonka saa kun on osallistunut arvontaan.
Mikä tuo Eurooppa passi on mistä Kärppy puhuu, bussikäynti ja bts jutut näyttää liittyvän siihen eikä varsinaisesti itse palkintoon. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Eipä anna lainata, mutta mulle se aurinkolasku postaus oli aivan ihana ja liikkis 💙💚. Kiva oli, että meille näytettiin sitä biletystä. Kun sitten vetäydyttiin viettään sitä yksityistä relaxtimea, niin siitä nähtiinkin vain pieni välähdys. Ja näin sen pitää ollakin.
Musta on aivan ihanaa, että haluavat viettää tuota kallisarvoista yhteistä aikaansa ilman, että siitä oikeastaan tuon enempää postataan. Ehkä loman loppumisesta sitten tulee joku stoori.
Mun mielestä se auringonlasku postaus oli myös ihana ja varmasti heillekin ihana ja tärkeä, rauhallinen kahdenkeskinen hetki.
Musta silloin tuntui, että pitivät toisiaan kädestä kiinni ja vaan nauttivat kauniista hetkestä yhdessä.💚💙
Jos Kärtsä lupaa, että lauletaan ja juhlitaan, niin silloin se on niin :D Toivottavasti menee hyville tyypeille tämä palkinto, niin saavat nauttia Krewn seurasta <3
Onko tuo kilpailu siis vain Instassa vai pystyykö osallistumaan ilman sitä?
Vierailija kirjoitti:
Pojat vetäytyi makuukammariin eikä tule pois sieltä ennen maanantaita.
Mietin jo aiemmin päivällä, että onko puolet naudoista Jerpan eilisen auringonlaskupostauksen jäljiltä jauhelihana kaupan kylmäaltaissa, kun trollit ovat täällä vallanneet niin paljon tilaa. Miksi siitä postauksestakin on puhuttu niin vähän? Vai ajatteleeko kaikki, että se oli vain vitsiä?
Me ollaan jo päästy toteamaan, että yhteinen loma B:n kanssa oli kuin olikin totta (ja vieläpä kahden kesken), ollaan nähty kuinka J ei toissapäivänä millään malttanut olla kuvaamatta B:tä (ja kuultu J:n hunajainen ääni poikkikselle puhuessa) ja kuinka onnelliselta B näytti kaikissa kuvissa ja videoissa. Mun mielestä kaiken sen jälkeen eilinenkään postaus ei voinut olla ainakaan pelkkää vitsiä tai läppää. Sehän oli suoraa jatkumoa sille kaikelle edeltävälle.
Ja kyllähän tää kaikki muutenkin siltä vaikuttaa (ok, mun mielestä on vaikuttanut jo pitkään) että jonkinlaista rakkautta niiden välillä on takuuvarmasti. Kieltämättä kiinnostaisi, että mitä se sitten tarkemmin ottaen on ja tietävätkö vieläkään itsekään ihan täysin, mutta eihän se tietysti kuulu meille pätkääkään. Kertovat ja näyttävät itse niin paljon kuin haluavat ja on äärimmäisen ihanaa, että ollaan taas näinkin paljon saatu nähdä. Ja vielä ihanampaa vain tietää, että siellä ovat yhdessä.