Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
13301/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulisipa Joksujen uuden levyn tiimoilta myöhemmin haastis, jossa olisi Jerc-haastattelija.

Jos mä oisin bojan, kiertäisin sen hemmon tosi kaukaa, kun se sais mut lörpäyttämään asioita, joita en ollut aikonut sanoa 😁 Mutta toivossa on hyvä elää 😛

Se Jerc-maininta kuulosti kyllä enemmän harkitulta kuin möläytykseltä. :)

Mun mielestä se tulee ihan vahingossa, ja B melkein punehtuen korjaa, että siis Jere (vai Käärijä).

Miksi tähän alapeukkuja? Kyllä sitä silloin ilmestyessään tulkittiin palstalla, että ei tajunnut paljastavansa, että ajattelee Jereä jo lempinimitasoisesti. 

Suurin osa oli kyllä sitä mieltä silloinkin, että oli ihan harkittu veto.

Vierailija
13302/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Plus mä sanoin eilen, että jos ne, joilla sen tieto jo oli, eivät auta sivistyneesti muitakin saamaan asian selville, esim. hienovaraisin vihjein, niin jos mä sen itse löydän, kerron sen. Kostoksi siitä, ettei täällä jaeta sitä tietoa, mitä itsellä on."

Mä olen se, joka kerroin, että mun kaveri oli just tuolla hotellissa. En nähnyt mitään syytä kertoa täsmällisesti, mikä hotelli on kyseessä, en tietenkään. Mun mielestä oli kiva tuoda teille "tieto" siitä, että hotelli oli tasokas, oli oma käynti uima-altaalle, yhteinen makkari jne. Jos olisin aavistanut, että siitä seuraa tällainen metsästys, olisin pitänyt tiedon vain itselläni. Jatkossa fiilistelen ihan sitten vain itsekseni, jos vastaavia juttuja tulee eteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13303/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulisipa Joksujen uuden levyn tiimoilta myöhemmin haastis, jossa olisi Jerc-haastattelija.

Jos mä oisin bojan, kiertäisin sen hemmon tosi kaukaa, kun se sais mut lörpäyttämään asioita, joita en ollut aikonut sanoa 😁 Mutta toivossa on hyvä elää 😛

Mun mielestä se tulee ihan vahingossa, ja B melkein punehtuen korjaa, että siis Jere (vai Käärijä).

Miksi tähän alapeukkuja? Kyllä sitä silloin ilmestyessään tulkittiin palstalla, että ei tajunnut paljastavansa, että ajattelee Jereä jo lempinimitasoisesti. 

Suurin osa oli kyllä sitä mieltä silloinkin, että oli ihan harkittu veto.

Miksi sitten korjaa sen, ja siis heti?

Vierailija
13304/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Plus mä sanoin eilen, että jos ne, joilla sen tieto jo oli, eivät auta sivistyneesti muitakin saamaan asian selville, esim. hienovaraisin vihjein, niin jos mä sen itse löydän, kerron sen. Kostoksi siitä, ettei täällä jaeta sitä tietoa, mitä itsellä on."

Mä olen se, joka kerroin, että mun kaveri oli just tuolla hotellissa. En nähnyt mitään syytä kertoa täsmällisesti, mikä hotelli on kyseessä, en tietenkään. Mun mielestä oli kiva tuoda teille "tieto" siitä, että hotelli oli tasokas, oli oma käynti uima-altaalle, yhteinen makkari jne. Jos olisin aavistanut, että siitä seuraa tällainen metsästys, olisin pitänyt tiedon vain itselläni. Jatkossa fiilistelen ihan sitten vain itsekseni, jos vastaavia juttuja tulee eteen.

Niin, ei kannata kertoa tietoja, joita itsellä on, jos ei ole valmis jakamaan niitä myös muiden tietoon. 

Vierailija
13305/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää kyl mun silmiin tyytyväiseltä. Eikä oo vahinko.

#he looks so gd pleased with himself after saying it too

#like he is so proud he got to tell the world he has a cute lil nickname for jere

https://www.tumblr.com/korvessa/762042693952094208

Vierailija
13306/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa trollien ankeaan elämään, jos ette ole koskaan nukkuneet bestiksenne kainalossa. :)

Riippuu siitä mitä tässä bestiksellä tarkoitetaan. Rakastettuni kainalossa olen nukkunut ja nukun edelleen lähes joka yö. Toki pidän enemmän siitä, että molemmilla on omat peitot ja kesähelteillä oli hikistä puuhaa nukkua toisessa kiinni. Mutta lomareissuilla kaverieni kanssa en ole koskaan nukkunut heidän kainalossaan. Ja en ole trolli, vaikka tämä kommentti minut laittoikin tänne kommentoimaan.

Vierailija
13307/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku näkemystä omaava realiteettispekuloija analysoida, mitä se kertoo poikain suhteen tilasta, jos sometus meni niin, että saimme mitä saimme, ja enää ei tulisi mitään, ellei sitten  jotain "töihin" eli esim Bluzaan liittyvää? 

Vierailija
13308/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää kyl mun silmiin tyytyväiseltä. Eikä oo vahinko.

#he looks so gd pleased with himself after saying it too

#like he is so proud he got to tell the world he has a cute lil nickname for jere

https://www.tumblr.com/korvessa/762042693952094208

Okei. Toi on niin ihana ajatus myöskin, että hyväksytään :D 

Vierailija
13309/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku näkemystä omaava realiteettispekuloija analysoida, mitä se kertoo poikain suhteen tilasta, jos sometus meni niin, että saimme mitä saimme, ja enää ei tulisi mitään, ellei sitten  jotain "töihin" eli esim Bluzaan liittyvää? 

No ehkä nyt haluavat kerrankin viettää aikaa ilman sometusta?

Vierailija
13310/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä sen, että se Rob Nissi Beach:illa, hotelleja kuitenkin paljon.

Vierailija
13311/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAKSIKKO ON KESKENÄÄN LOMALLA!!!  TAJUAMMEKO,  NAUDAT! Jiiiihuuuuu

Vierailija
13312/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mahdollinen johtopäätös, mitä tästä voisi vetää olisi tietysti, että jokin olisi muuttunut kesken matkan. Enkä nyt tarkoita välirikkoa. :)

Vierailija
13313/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa trollien ankeaan elämään, jos ette ole koskaan nukkuneet bestiksenne kainalossa. :)

Riippuu siitä mitä tässä bestiksellä tarkoitetaan. Rakastettuni kainalossa olen nukkunut ja nukun edelleen lähes joka yö. Toki pidän enemmän siitä, että molemmilla on omat peitot ja kesähelteillä oli hikistä puuhaa nukkua toisessa kiinni. Mutta lomareissuilla kaverieni kanssa en ole koskaan nukkunut heidän kainalossaan. Ja en ole trolli, vaikka tämä kommentti minut laittoikin tänne kommentoimaan.

Kieltämättä harvoin kuulee et (pelkän) kaverin kainalossa kukaan nukkuu. Just joku känniyö vois olla sellainen et olis herkkä hetki ollut ja sit halittu ja itketty ja sammuttu niille sijoilleen ... Mut et tietoisesti oltas kainalossa? 

Vierailija
13314/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä harvoin kuulee et (pelkän) kaverin kainalossa kukaan nukkuu. Just joku känniyö vois olla sellainen et olis herkkä hetki ollut ja sit halittu ja itketty ja sammuttu niille sijoilleen ... Mut et tietoisesti oltas kainalossa? 

Minun tuttujeni kesken varsin yleistä, ihan ilman alkoholiakin. Suosittelen.

Vierailija
13315/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä sen, että se Rob Nissi Beach:illa, hotelleja kuitenkin paljon.

No joo, mutta ei näköjään tuollaisia, joista näkymä suoraan merelle / rannalle, oma uima-allas edessä (siis pääsy suoraan huoneesta) ja sopivasti joitain palmuja siinä edessä. 

Vierailija
13316/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin niin kuvitella Jerpan fiilikset, kun se on päässyt siihen huoneistoon ja nähnyt sen maiseman. Sit vaan kuva siitä, pikkasen ilmoitusta someen missä oon ja kohta kenen kanssa. En kestä!

Vierailija
13317/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli nyt vasta mieleen, että jos Bojan on ollut viime vuonna tosi harmissaan, kun Joksujen Thaimaan-reissu jäi väliin, ja Kärtsä sitten luvannut, että hän vie Boitsun reissuun sen tilalle. :)

Vierailija
13318/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Min

Vai niin. Olettepas te sitten varsinainen Friends. Ja varmaan vielä puolet on they/them eikö? 

Vierailija
13319/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että "kostoksi" jaetaan hotellia siitä ettei kukaan auttanut sua julkisella palstalla selvittämään sitä. Ootko tullu ajatelleeksi, keneen sun kostotoimet oikeesti kohdistuu?

Ei täällä kukaan ole jättänyt tietoa kertomatta sen takia, että haluaisi kiusata että "hähää mäpäs tiedän mut enpäs kerro!", vaan koska halutaan suojella K:n ja B:n rauhaa ja yksityisyyttä. Nyt kun sä kostoksi jaat selvittämääsi tietoa, ei se osu näihin tietäneiseen mitenkään, mutta jos joku hullu sinne päätyy sen tiedon takia häiriköimään, niin poikiin se osuu. Ei tämä ole mikään yksityinen keskustelu, meistä kukaan ei tunne toisiaan joten ei voi varmaksi sanoa kuka meistä on se sekopää joka tietoa jollain häiritsevällä tavalla hyödyntää, tai voi olla ettei se sekopää ole kukaan meistä keskustelijoista, mutta kuka tahansa voi päätyä täältä avoimilta palstoilta tiedon lukemaan.

Jokainen on vastuussa omista tekemisistään. Jos tietää muttei jaa tietoa, on vastuussa siitä mitä itse sillä tiedolla tekee. Jos tiedon jakaa julkisesti, on tavallaan osavastuussa siitä mitä joku muu tiedolla tekee. Ainakin itse kokisin olevani, ja siksi en tietoa jakaisi, vaikkakaan en ole katsonut tarpeelliseksi sitä selvittääkään. Toki K itse on myös vastuussa itse jakamastaan materiaalista, ja hänen pitäisi tähän mennessä jo ymmärtää että tuollaisesta määrästä taustamateriaalia ihmiset pystyvät asioita selvittämään, joten viime kädessä tietysti tiedon leviäminen on alkuperäisten videoiden jakajan käsissä. Mutta jos me halutaan vastaavia videoita saada tulevaisuudessakin, olisi suotavaa ettei kukaan nyt ainakaan niiden takia oikeasti häiriköi heitä mitenkään.

Ugh olen puhunut.

Vierailija
13320/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vai niin. Olettepas te sitten varsinainen Friends. Ja varmaan vielä puolet on they/them eikö?"

En tiedä, miksi sinun pitää oksentaa transfobiaasi tähän, kun se ei asiaan mitenkään liity, mutta lähinnä nelikymppisiä heteromiehiä ja -naisia.

Ketju on lukittu.