Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Aitoko tuota hotellitietoa yrittää stalkata? Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Plus mä sanoin eilen, että jos ne, joilla sen tieto jo oli, eivät auta sivistyneesti muitakin saamaan asian selville, esim. hienovaraisin vihjein, niin jos mä sen itse löydän, kerron sen. Kostoksi siitä, ettei täällä jaeta sitä tietoa, mitä itsellä on."
Vai että "kostoksi" jaetaan hotellia siitä ettei kukaan auttanut sua julkisella palstalla selvittämään sitä. Ootko tullu ajatelleeksi, keneen sun kostotoimet oikeesti kohdistuu?
Ei täällä kukaan ole jättänyt tietoa kertomatta sen takia, että haluaisi kiusata että "hähää mäpäs tiedän mut enpäs kerro!", vaan koska halutaan suojella K:n ja B:n rauhaa ja yksityisyyttä. Nyt kun sä kostoksi jaat selvittämääsi tietoa, ei se osu näihin tietäneiseen mitenkään, mutta jos joku hullu sinne päätyy sen tiedon takia häiriköimään, niin poikiin se osuu. Ei tämä ole mikään yksityinen keskustelu, meistä kukaan ei
No ei niitä kukaan nyt tämän "paljastuksen" avulla ja takia mene häiriköimään. Kannattaa vähän hankkia sitä realismin tajua nyt. En kai mäkään nyt täällä tietoa jakaisi, jos sellaista pelkäisin? Ettei joku, jota asia NIIN PALJON kiinnostaa, että tekisi jotain häiriköivää, osaisi itse selvittää, mikä hotelli se on? Haloo. Iahn täysin turhaa hysteriaa ja suhteellisuustajun puutetta toi nyt. Ja ihan niitäkin vastaan olen. Harjoitellaans nyt tän avulla sitä rauhallisena pysymistä, kun opitte vastaan sanojat huomaamaan, ettei taivas tästä tippunutkaan niskaan. Noin.
Vierailija kirjoitti:
"Vai niin. Olettepas te sitten varsinainen Friends. Ja varmaan vielä puolet on they/them eikö?"
En tiedä, miksi sinun pitää oksentaa transfobiaasi tähän, kun se ei asiaan mitenkään liity, mutta lähinnä nelikymppisiä heteromiehiä ja -naisia.
No ei kyllä ole. Sorry en ole transfoobikko enkä mikään foobikko mut huvittaa nää jutut vaan joskus. "Suosittelen kokeilemaan". Jep.
Vierailija kirjoitti:
Öö ei?
Vierailija kirjoitti:
Se on valitettavasti jo selvinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa trollien ankeaan elämään, jos ette ole koskaan nukkuneet bestiksenne kainalossa. :)
Riippuu siitä mitä tässä bestiksellä tarkoitetaan. Rakastettuni kainalossa olen nukkunut ja nukun edelleen lähes joka yö. Toki pidän enemmän siitä, että molemmilla on omat peitot ja kesähelteillä oli hikistä puuhaa nukkua toisessa kiinni. Mutta lomareissuilla kaverieni kanssa en ole koskaan nukkunut heidän kainalossaan. Ja en ole trolli, vaikka tämä kommentti minut laittoikin tänne kommentoimaan.
K:han sanoi silloin viisujen aikaan jossain IS:n tai IL:n haastattelussakin, että viisujen jälkeen B tulee Suomeen ja sitten hän ottaa B:n kainaloonsa katsomaan Salkkareita. Eli nää kainalossa olot on ihan K:n omia sanoja, ei mitään spekulaatiota.
Jotenkin söpö ajatus et on mielessään edes miettinyt tämmöstä ja käyttänyt nimenomaan sanaa "kainaloon", jotenkin ihan liian suloista. Sama kuin se öljyämisheitto, et sekin tais vaan tulla suusta ulos, jos ollut mielen päällä (jostain syystä). Mut et K nähnyt Bn sellasena et tekis mieli ottaa kainaloon. No kenenpä ei tekis.
Apropos of nothing, eilen luin mielenkiintoisia tutkimuksia aiheesta narsismi, julkkisten palvonta (tutkimuksissa käytetään termiä "celebrity worship") ja stalkkaaminen. Aihepiiriä on tutkittu yllättävän paljon, tai itse ainakin yllätyin miten paljon.
Musta on ihanaa, kun pojat eivät niin paljoa somettaneet eilen. Se kertoo, että ovat ehkäpä viettäneet keskenäistä rauhallisempaa laatuaikaa. Kenties käyneet syvällisiä keskusteluja tms. 🥹
Vierailija kirjoitti:
"Plus mä sanoin eilen, että jos ne, joilla sen tieto jo oli, eivät auta sivistyneesti muitakin saamaan asian selville, esim. hienovaraisin vihjein, niin jos mä sen itse löydän, kerron sen. Kostoksi siitä, ettei täällä jaeta sitä tietoa, mitä itsellä on."
Mä olen se, joka kerroin, että mun kaveri oli just tuolla hotellissa. En nähnyt mitään syytä kertoa täsmällisesti, mikä hotelli on kyseessä, en tietenkään. Mun mielestä oli kiva tuoda teille "tieto" siitä, että hotelli oli tasokas, oli oma käynti uima-altaalle, yhteinen makkari jne. Jos olisin aavistanut, että siitä seuraa tällainen metsästys, olisin pitänyt tiedon vain itselläni. Jatkossa fiilistelen ihan sitten vain itsekseni, jos vastaavia juttuja tulee eteen.
Ei tästä tietenkään kukaan voi sua syyttää. Mun mielestä oli ihanaa, että kerroit nuo tiedot meille etkä voinut arvata, mikä pakkomielle siitä seuraa tuolle yhdelle. Kuka tahansa muu paitsi tuo sivistyneenä itseään pitävä ymmärtää, ettei hotellin nimeä tai muita niin tarkkoja tietoja yksinkertaisesti vain kerrota netissä, ikinä, oli kyse kenen tahansa itselle vieraan ihmisen sijainnista.
Mä myönnän, että itsekin etsin sen hotellin jo eilen netistä (eikä mennyt paljon aikaa siihen) ihan uteliaisuudesta ja voidakseni ihailla ja fiilistellä poikien yhdessäoloa siellä, mutta ei olisi tullut mieleenkään jakaa sitä tietoa missään julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Apropos of nothing, eilen luin mielenkiintoisia tutkimuksia aiheesta narsismi, julkkisten palvonta (tutkimuksissa käytetään termiä "celebrity worship") ja stalkkaaminen. Aihepiiriä on tutkittu yllättävän paljon, tai itse ainakin yllätyin miten paljon.
No, mä en ainakaan penkonut, että K liikkuu maassa, missä on vasemman puoleinen liikenne, jonkun sen seurattavan olinpaikkaa, enkä muutenkaan stalkkaile henkilöitä. Miksi teitä kiinnosti, missä maassa K lomailee? Miksi ette katsoneet vaan videoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisipa Joksujen uuden levyn tiimoilta myöhemmin haastis, jossa olisi Jerc-haastattelija.
Jos mä oisin bojan, kiertäisin sen hemmon tosi kaukaa, kun se sais mut lörpäyttämään asioita, joita en ollut aikonut sanoa 😁 Mutta toivossa on hyvä elää 😛
Se Jerc-maininta kuulosti kyllä enemmän harkitulta kuin möläytykseltä. :)
Mun mielestä se tulee ihan vahingossa, ja B melkein punehtuen korjaa, että siis Jere (vai Käärijä).
Miksi tähän alapeukkuja? Kyllä sitä silloin ilmestyessään tulkittiin palstalla, että ei tajunnut paljastavansa, että ajattelee Jereä jo lempinimitasoisesti.
Suurin osa oli kyllä sitä mieltä silloinkin, että oli ihan harkittu veto.
Miksi sitten korjaa sen, ja siis heti?
Täsmentää siksi, että kaikki katsojat eivät edes tiedä, että Käärijän oikea nimi on Jere ja vielä vähemmän osasivat yhdistää tuon lempinimen häneen. Halusi varmistaa, että kaikki varmasti tietävät, kenestä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vai niin. Olettepas te sitten varsinainen Friends. Ja varmaan vielä puolet on they/them eikö?"
En tiedä, miksi sinun pitää oksentaa transfobiaasi tähän, kun se ei asiaan mitenkään liity, mutta lähinnä nelikymppisiä heteromiehiä ja -naisia.
No ei kyllä ole. Sorry en ole transfoobikko enkä mikään foobikko mut huvittaa nää jutut vaan joskus. "Suosittelen kokeilemaan". Jep.
Mäkään en nyt tajua miksi joku yrittää väittää, että se olis jotenkin todella yleistä, että heteromieskaverukset nukkuisi toistensa kainalossa. En kyllä ikinä ole kuullutkaan/nähnyt omassa tuttavapiirissä. Toki kaikenlaista halailua ja pikku pusuja joku on saattanut antaa, mutta ei kyllä sänkyyn asti oo menty. Kyllä jertsulla ja boitsulla on aivan erityinen ystävyys
Eri, mutta miksi ei voisi?
Vierailija kirjoitti:
Musta on ihanaa, kun pojat eivät niin paljoa somettaneet eilen. Se kertoo, että ovat ehkäpä viettäneet keskenäistä rauhallisempaa laatuaikaa. Kenties käyneet syvällisiä keskusteluja tms. 🥹
Jep. Kärppy näytti just sopivasti stoorissaan, että siellä se on edelleen sievien säärien kanssa lomalla🥰
Mä myönnän, että itsekin etsin sen hotellin jo eilen netistä (eikä mennyt paljon aikaa siihen) ihan uteliaisuudesta ja voidakseni ihailla ja fiilistellä poikien yhdessäoloa siellä, mutta ei olisi tullut mieleenkään jakaa sitä tietoa missään julkisesti.
Kivempi fiilistellä yhdessä ja porukalla, kuin tolleen yksin.
Juoksu kulki tänään parhaiten kuin koskaan :) Onko kroppaan vapautunut jotain mielihyvähormoneja viime päivien tapahtumien johdosta, koska juoksukunto ei oikeasti näin paljon nouse muutaman päivän aikana :D
Kiitos K ja B. Otan mielihyvin vastaan <3
Mä tiedän jo sen huoneen numeronkin, missä ne on 😆
Vierailija kirjoitti:
Niin mäkin. Kakskytäneljä.
Se että on yksi makuuhuone tai yksi sänky ei tarkoita että nukutaan lusikassa... Aika yksinkertaista ajattelua. Ja kyllä täällä on aika monta stalkkeria joiden pitää tietää kummankin olinpaikka koko ajan ja vahdata jokainen vihje jokaisesta videosta. Loput sitten päätellään ja keksitään itse. Sairasta sakkia.
Toivon että pojat ei julkaise enää mitään lomaltaan vaan lomailevat yksityisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ootko jo oven takana?
K:han sanoi silloin viisujen aikaan jossain IS:n tai IL:n haastattelussakin, että viisujen jälkeen B tulee Suomeen ja sitten hän ottaa B:n kainaloonsa katsomaan Salkkareita. Eli nää kainalossa olot on ihan K:n omia sanoja, ei mitään spekulaatiota.