Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää tyyppi. Ja tän tyypin huulet. Ne keskustelee tänään koko päivän Jeren kanssa. Voiko sen todella jättää siihen?
Tässähän on täsmälleen samat lasit B:llä kuin Kärpyllä tämän päivän stoorissa. Se valkoinen merkkikin mutta vain peilikuvana, kun Kärppy on omansa itse kuvannut.
Awww, eikää. Mä mietinkin, että ooh, ottaako lasittomat*) lomalle erilaisia aurinkolaseja mukaan, että watafak, mutta se onkin tietysti lainannut ne mieheltään 😍
*) likinäköinen ei omista kuin tasan ehkä yhdet vahvuuksilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää tyyppi. Ja tän tyypin huulet. Ne keskustelee tänään koko päivän Jeren kanssa. Voiko sen todella jättää siihen?
Tässähän on täsmälleen samat lasit B:llä kuin Kärpyllä tämän päivän stoorissa. Se valkoinen merkkikin mutta vain peilikuvana, kun Kärppy on omansa itse kuvannut.
Tsekkaa Kärpän instasta Fugen linnakuva😊
Jaa, olikos se Pojtsu sielläkin mukana? 🥹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko loppuillan ohitella ja jättää vastaamatta.
Keskitytään siihen, että B ja K on just illallisella. Pitävät toisiaan kädestä kiinni ja jalat on toisiinsa kietoutuneena pöydän alla...
Heti kun mies tarjoilija tulee lähellekin pöytää, niin Boitsun käsi siirtyy Kärtsän olalle tai niskaan...
Boitsu vetää Kärtsän vyötäröstä kainaloonsa hyvin omistavasti...
Vierailija kirjoitti:
Tää shippihomma on kyllä niin totaalisen säälittävää. Hankkikaa nyt hyvät ihmiset oma elämä.
Juu kyllä täällä ihan jotkut muut ovat elämän tarpeessa kuin joku hotellin kysyjä.
Hahhah, odotinkin jo koska vedetään tää trollikortti pakasta. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko laittaa edes viiden pisteen vihjeen hotellin nimestä? Tai alkukirjaimet. Varmaan nyt jos joku on siellä toi etsiminenkin on vähän helpompaa, näyttää vaikka kuvia paikallisille. Oon katsellut hotellien itse antamia kuvia ja ilmakuvia, mutta mikään, ainakaan parhaan luokituksen (yli 4 tähteä) hotelli ei täsmää.
Tajuutteko miten sairasta tälläinen on ?
Itse olet ihan sairas. Tuon hotellin tietämisessä ei ole mitään sairasta. Vai miten sairaita nää jotka sen on löytäneet, on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää kertoko sitä hotellia. Kukaan ei tee sillä tiedolla mitään. Ja kyllä, mä luulen että joku ottaa äkkilähdön sinne.
Jos en saa vinkkejä siitä, niin heti kun löydän sen, kerron varmasti. Tasan kukaan ei ole nyt tota tietoa vailla ja lähde kun sen täältä saa. Vähän taas realismia kehiin, kiitos.
Kävit sitten kompostissakin kyselemässä. Mikä pakkomielle toi on sulle?
Vierailija kirjoitti:
K nähty naisen seurassa tänään kyseisessä paikassa. Työkaverin sisko lomalla.
Mun naapurin koira kans siellä nyt. Näki kylläkin K ja B kahdestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Awww, eikää. Mä mietinkin, että ooh, ottaako lasittomat*) lomalle erilaisia aurinkolaseja mukaan, että watafak, mutta se onkin tietysti lainannut ne mieheltään 😍
*) likinäköinen ei omista kuin tasan ehkä yhdet vahvuuksilla
Ei saa pilata hyvää tarinaa faktoilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sai varmaan hyvät rapsutukset molemmilta.
Mä repesin tolle Häärijä hole year kommentille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta
Vierailija kirjoitti:
Mä repesin tolle Häärijä hole year kommentille
Just näin ei se ole niin fakin vakavaa.
Lehmät jonottaa lentokentällä kuljetusta Cunt-hotelliin
Ai joku uskoi ton naapurijutun vai?
Epätoivoisia noi trollin roiskaisut, kirjottelee ensin jotain ja siihen ei tartuta, sit jotain muuta ja kommentoi omaa kirjoitustaan.
Kaava toistuu kun Bojere juttuja tulee.
Nyt Pöyhönen sitä vtun shippimatskua ja stooria kehiin
Nuo Joker Outin postauksessa olevat Bojanin lasit näyttää niiltä jotka oli Mr Lonelyllä tänään. Valkoista merkkiä myöten.
Shippasin useampia japanilaisia muusikoita. Nämä sloveenit on hyvää jatkumoa. :D Toki välissä on ollut lukuisia muita shippejä sarjoista, peleistä, sarjakuvista ja muista bändeistä.