Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
13101/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei nyt mikä se on se hotelli jossa ne on!! En jaksa enää etsiä 😓😥

Kerrotaan sitten kun ovat vaihtaneet maisemaa. 

Miksi??? Kuvitteletko sä, et joku nauta soittaa sinne muuten ja kysyy Bojan Cvjeticania? 

"Hello, is this hotel xxx? Yes, this is Nautamaija calling from Finland! Yes, hello! I need to talk with mr Pöyhönen.. oh?... oh!.. What... which one? Aa ..hmmm well .. Jere? Oh theres two mr Pöyhönen... yes, okey now I see ... Yes yes, they are the newly weds .."

Vierailija
13102/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa säälittämään nuo ankeuttaja ressukat jo. Kova on yritys ja kovasessa on yritystä ja kovasta yrityksestä huolimatta

We love together!

Kuule. Trollit on paljon enemmän samaa verta kuin teidän Käärijänne ja hiukkasen Bojankin kun oikein asiaa ajattelee 😉.

Sienet kannattaa ryöpätä ennen kuin syöt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13103/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä taitaa tällainen shippaaminen olla lähinnä surullisten, omaan arkeensa/perheeseensä tympäytyneiden keski-ikäisten ressukoitten hommaa. Jatkakaa ihmeessä, jos ei muuta elämästänne löydy.

No älä vaan! 😅 Ihan kohta tulee vähintään 7 kommenttia, joissa pari samaa henkilöä vakuuttaa olevansa teinejä, 2-kymppisiä ja nuoria perheellisiä, joilla kaikilla NIIN hyvin ihan jokainen asia, mutta kun tää shippaaminen on vaan niin mukavaa, harmitonta viihdettä. Ei mitään todellisuuden pakoa ei, ei, EIII!!!!

Luetko kirjoja, pelaatko videopelejä, katsotko leffoja ja tv-sarjoja? Jos vastaus johonkin näistä on kyllä, niin sellaista todellisuuspakoa sit arvon trollilla.

Vierailija
13104/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä taitaa tällainen shippaaminen olla lähinnä surullisten, omaan arkeensa/perheeseensä tympäytyneiden keski-ikäisten ressukoitten hommaa. Jatkakaa ihmeessä, jos ei muuta elämästänne löydy.

Ja sinä teet tässä ketjussa.. mitä? Länkytät siitä shipistä oikein sujuvasti jo toista vuotta. 

Tätä aina aika ajoin kysellään, mutta koskaan tähän ei tule vastausta. Mikä ihme vetää tänne aina uudestaan, joka päivä, kun täällä tulee vaan paha mieli? 

Vierailija
13105/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tyyppi. Ja tän tyypin huulet. Ne keskustelee tänään koko päivän Jeren kanssa. Voiko sen todella jättää siihen? 

https://www.instagram.com/reel/DAWTRs7thzg/

Vierailija
13106/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa säälittämään nuo ankeuttaja ressukat jo. Kova on yritys ja kovasessa on yritystä ja kovasta yrityksestä huolimatta

We love together!

Kuule. Trollit on paljon enemmän samaa verta kuin teidän Käärijänne ja hiukkasen Bojankin kun oikein asiaa ajattelee 😉.

Sienet kannattaa ryöpätä ennen kuin syöt. 

😂😂👨🍳

Vierailija
13107/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon varma et tänään tulee vielä jotain ihanaa hempeetä höttöä Kyprokselta. Koti-ilta. Ja joojoo vaikka miten olis shippareita varten niin ihan sama, mä rakastan sitä kaikkea! Ja yhdessä ovat kuitenkin näitä pohtineet ja nauraneet ja yhdessä toteuttavat näitä juttuja. Sekin on ihanaa. 

Mäkin aattelen, että koti-ilta. Tarkoituksella aikaa keskittyä toisiinsa. Mietin, että tulisko vaikka sieltä hämäyksenä jokin tv:n töllötys teaseri, jotta Boitsun ei tarvitse niin korvat punaisina painia Jeren kanssa 🥰

Twilightia putkena? 

Vierailija
13108/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

We love together!

Ja sama suomeksi? 

Vierailija
13109/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

We love together 💚 💙 

https://www.instagram.com/p/DAWYBS3NBX3/?igsh=dXdyaW85dWpjYXd2

(Jerpalla saattaa olla jo jälkiruoka mielessä 🤭)

T. Kökkis

Vierailija
13110/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei nyt mikä se on se hotelli jossa ne on!! En jaksa enää etsiä 😓😥

Kerrotaan sitten kun ovat vaihtaneet maisemaa. 

Miksi??? Kuvitteletko sä, et joku nauta soittaa sinne muuten ja kysyy Bojan Cvjeticania? 

Mä ehkä kuvittelen jotain tuollaista. En ehkä soittoa mutta voihan tuolla joku parhaillaan lomailla ja sitä kautta ruveta stalkkaamaan. Hotellin löytäminen K:n postausten tiedoilla on kyllä sen verran helppoa, etten hetkeäkään kuvittele, etteikö se löytyisi ihan ilman minuakin, mutta en kai vain halua olla osasyynä siihen. Jos siis et itse kyseistä lukaalia löydä, niin ehkä on parempi, että odottelet siihen, että pojat ovat lomansa lopettaneet. 

Vinkki: se alkuperäinen hotellivinkkaaja on väärässä. 

Vierailija
13111/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämän päivän saldo nyt sitten se yksi eilen kuvattu puolikas koipi johon oli piirretty tatuointi.

Vierailija
13112/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä tänään ilkeää porukkaa paikalla. Mä en edes ymmärrä, miksi nämä ihmiset, jotka haluaa arvostella muita törkeästi jaksavat kuluttaa täällä aikaa? Päästäkää irti tästä ryhmästä ja pakkomielteestänne lukea näitä keskusteluja. Menkää te sellaisille alustoille, jossa on teille sopivaa keskusteluseuraa ja ihmiset samalla aallonpituudella.

Estetään heikoimpia kokonaan suohon vajoamasta.

Eikö jo ala tuntua vähän toivottomalta, ns. hakkaat päätä seinään ja siinä samalla pidät itselläsi negatiivista fiilistä yllä? 1,5 tätä on kestänyt, etkä ole saanut tätä lopetettua. Kannattais kokeilla tehdä jotain positiivista, voisit yllättyä siitä tunteesta kun alkaa väkisin suupielet kääntyä hymyyn.

Vierailija
13113/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä teet tässä ketjussa.. mitä? Länkytät siitä shipistä oikein sujuvasti jo toista vuotta. 

Tätä aina aika ajoin kysellään, mutta koskaan tähän ei tule vastausta. Mikä ihme vetää tänne aina uudestaan, joka päivä, kun täällä tulee vaan paha mieli? 

Kelle tulee paha mieli ?

Vierailija
13114/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää tyyppi. Ja tän tyypin huulet. Ne keskustelee tänään koko päivän Jeren kanssa. Voiko sen todella jättää siihen? 

https://www.instagram.com/reel/DAWTRs7thzg/

Mä vastaan sulle: ei, ei voi. 

Vierailija
13115/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkö jotkut koittaa suojella Bojanin "kunniaa" shippaukselta? Ehkä kantsii tarkastella omaa parasosiaalista suhdetta artistiin, jos kokee tietävänsä tämän ajatukset ja tunteet ja kohtelee aikuista miestä jonain avuttomana hoivattana babyna, joka ei itse osaisi kertoa Kärpylle ja faneille että shippaaminen häiritsee?

Eikai Aito täällä nyt käynnistele mitään raivaria? Päivällä sanoi, että fiilistelee mukana.

Juu en ole minä. Nyt huomaatte, että näitä ihmisiä on muitakin kuin minä. Eli jos heitä jokin raivostuttaa / kiusaa, on ihan samanlaista kielenkäyttöä kuin mullakin silloin on. Se vaan, ettei mua ole ikinä Kärtsän ja Boitsun ihanat välit ja rakkaus ole kiusanneet. Päinvastoin. Aika hi*ton kauan oon jaksanut monen muun lailla kärsivällisesti odottaa, että jotain tapahtuu. Ja uskonut, että se on vain ajan kysymys 🥺

Ja nythän se palkitaan. Meille kaikille 😛

Vierailija
13116/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkö jotkut koittaa suojella Bojanin "kunniaa" shippaukselta? Ehkä kantsii tarkastella omaa parasosiaalista suhdetta artistiin, jos kokee tietävänsä tämän ajatukset ja tunteet ja kohtelee aikuista miestä jonain avuttomana hoivattana babyna, joka ei itse osaisi kertoa Kärpylle ja faneille että shippaaminen häiritsee?

Eikai Aito täällä nyt käynnistele mitään raivaria? Päivällä sanoi, että fiilistelee mukana.

Ei vaikuta hänen jutuiltaan.

Vierailija
13117/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää kertoko sitä hotellia. Kukaan ei tee sillä tiedolla mitään. Ja kyllä, mä luulen että joku ottaa äkkilähdön sinne.

Vierailija
13118/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelle tulee paha mieli ?

Ihan kohta ainakin sulle. 

Vierailija
13119/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

We love together!

Ja sama suomeksi? 

No että Käärijähän on trolli.

Vierailija
13120/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä vaan! 😅 Ihan kohta tulee vähintään 7 kommenttia, joissa pari samaa henkilöä vakuuttaa olevansa teinejä, 2-kymppisiä ja nuoria perheellisiä, joilla kaikilla NIIN hyvin ihan jokainen asia, mutta kun tää shippaaminen on vaan niin mukavaa, harmitonta viihdettä. Ei mitään todellisuuden pakoa ei, ei, EIII!!!!

No jos tutustutte shippaamiseen ilmiönä vähän enemmän ja luette asiasta niin huomaatte että sitä harrastaa ihmiset teineistä senioreihin.

T. 14-vuotiaasta asti shipannut

Mä alotin 15-vuotiaana 😄

Mikä teidän ensimmäinen shippinne oli? :)

Ketju on lukittu.