Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
13121/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää kertoko sitä hotellia. Kukaan ei tee sillä tiedolla mitään. Ja kyllä, mä luulen että joku ottaa äkkilähdön sinne.

Se olis niiiin hullua 😅 Ja myös täysin mahdollista tän porukan tietäen. 

Vierailija
13122/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää tyyppi. Ja tän tyypin huulet. Ne keskustelee tänään koko päivän Jeren kanssa. Voiko sen todella jättää siihen? 

https://www.instagram.com/reel/DAWTRs7thzg/

Tässähän on täsmälleen samat lasit B:llä kuin Kärpyllä tämän päivän stoorissa. Se valkoinen merkkikin mutta vain peilikuvana, kun Kärppy on omansa itse kuvannut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13123/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä taitaa tällainen shippaaminen olla lähinnä surullisten, omaan arkeensa/perheeseensä tympäytyneiden keski-ikäisten ressukoitten hommaa. Jatkakaa ihmeessä, jos ei muuta elämästänne löydy.

No älä vaan! 😅 Ihan kohta tulee vähintään 7 kommenttia, joissa pari samaa henkilöä vakuuttaa olevansa teinejä, 2-kymppisiä ja nuoria perheellisiä, joilla kaikilla NIIN hyvin ihan jokainen asia, mutta kun tää shippaaminen on vaan niin mukavaa, harmitonta viihdettä. Ei mitään todellisuuden pakoa ei, ei, EIII!!!!

Ihan sama, mitä täällää paetaan mutta ainakin osataan myöntää, miksi täällä ollaan. Sinä ja kaverisi (sivupersoona?) sen sijaan löydätte jokaiseen bojere-ketjuun kommentoimaan, jopa tähän, jossa otsikko on aivan eri, ja tuomitsemaan ja päivittelemään kaikkien muiden kommentteja, vaikka kla

Oletko nyt vähän vainoharhainen? En ole kyllä missään muussa ketjussa edes käynyt, mutta ok...Ehkä arkesi sujuu paremmin jos kerrot itsellesi, että "yksi tuhma tyyppi nyt vaan kirjoittelee joka paikkaan ja koko ajan asioita, jotka ei sovi mun kuvitelmiin, joita miellän tosiksi". Tuntuu vissiin omat harhat sit pienimmiltä..

Vierailija
13124/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä tänään ilkeää porukkaa paikalla. Mä en edes ymmärrä, miksi nämä ihmiset, jotka haluaa arvostella muita törkeästi jaksavat kuluttaa täällä aikaa? Päästäkää irti tästä ryhmästä ja pakkomielteestänne lukea näitä keskusteluja. Menkää te sellaisille alustoille, jossa on teille sopivaa keskusteluseuraa ja ihmiset samalla aallonpituudella.

Estetään heikoimpia kokonaan suohon vajoamasta.

Eikö jo ala tuntua vähän toivottomalta, ns. hakkaat päätä seinään ja siinä samalla pidät itselläsi negatiivista fiilistä yllä? 1,5 tätä on kestänyt, etkä ole saanut tätä lopetettua. Kannattais kokeilla tehdä jotain positiivista, voisit yllättyä siitä tunteesta kun alkaa väkisin suupielet kääntyä hymyyn.

Eiköhän tuota löytyisi jotain konkreettistakin hyväntekeisyystyötä,  jos noin kova tarve on olla laupias.

Vierailija
13125/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

We love together 💚 💙 

https://www.instagram.com/p/DAWYBS3NBX3/?igsh=dXdyaW85dWpjYXd2

(Jerpalla saattaa olla jo jälkiruoka mielessä 🤭)

T. Kökkis

Ihanaa Kökkis, kiitos!

Vierailija
13126/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää tyyppi. Ja tän tyypin huulet. Ne keskustelee tänään koko päivän Jeren kanssa. Voiko sen todella jättää siihen? 

Tässähän on täsmälleen samat lasit B:llä kuin Kärpyllä tämän päivän stoorissa. Se valkoinen merkkikin mutta vain peilikuvana, kun Kärppy on omansa itse kuvannut. 

Tsekkaa Kärpän instasta Fugen linnakuva😊

Vierailija
13127/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ne pojat viettää laatuaikaa joko kämpillä tai ulkona romanttisella illallisella sillä välin kun täällä nahistellaan turhista vauvapalstalla.

Vierailija
13128/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin ihan samaa. Mut noi Raybanin mallit lienee ihan yleiset? Tai sit K tosiaan otti ne lasit ja Blla parit lasit mukana. 

Vierailija
13129/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, noi Bojanin on pyöreämmät. Mulla on samanlaiset. 

Vierailija
13130/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

We love together 💚 💙 

https://www.instagram.com/p/DAWYBS3NBX3/?igsh=dXdyaW85dWpjYXd2

(Jerpalla saattaa olla jo jälkiruoka mielessä 🤭)

T. Kökkis

Mahtava!

Vierailija
13131/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä taitaa tällainen shippaaminen olla lähinnä surullisten, omaan arkeensa/perheeseensä tympäytyneiden keski-ikäisten ressukoitten hommaa. Jatkakaa ihmeessä, jos ei muuta elämästänne löydy.

No älä vaan! 😅 Ihan kohta tulee vähintään 7 kommenttia, joissa pari samaa henkilöä vakuuttaa olevansa teinejä, 2-kymppisiä ja nuoria perheellisiä, joilla kaikilla NIIN hyvin ihan jokainen asia, mutta kun tää shippaaminen on vaan niin mukavaa, harmitonta viihdettä. Ei mitään todellisuuden pakoa ei, ei, EIII!!!!

No jos tutustutte shippaamiseen ilmiönä vähän enemmän ja luette asiasta niin huomaatte että sitä harrastaa ihmiset teineistä senioreihin.

T. 14-vuotiaasta asti shipannut

Mulla oli Siltsu ja Mikko Alatalo

Vierailija
13132/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko loppuillan ohitella ja jättää vastaamatta.

Keskitytään siihen, että B ja K on just illallisella. Pitävät toisiaan kädestä kiinni ja jalat on toisiinsa kietoutuneena pöydän alla...

Vierailija
13133/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko laittaa edes viiden pisteen vihjeen hotellin nimestä? Tai alkukirjaimet. Varmaan nyt jos joku on siellä toi etsiminenkin on vähän helpompaa, näyttää vaikka kuvia paikallisille. Oon katsellut hotellien itse antamia kuvia ja ilmakuvia, mutta mikään, ainakaan parhaan luokituksen (yli 4 tähteä) hotelli ei täsmää. 

Vierailija
13134/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos tutustutte shippaamiseen ilmiönä vähän enemmän ja luette asiasta niin huomaatte että sitä harrastaa ihmiset teineistä senioreihin.

T. 14-vuotiaasta asti shipannut

Mikä teidän ensimmäinen shippinne oli? :)

Salaisten kansioiden Mulder ja Scully, mun eka ja vika hetero-shippi. Sen jälkeen on ollut pelkkää slashia eli m/m-shippiä.

Vierailija
13135/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, noi Bojanin on pyöreämmät. Mulla on samanlaiset. 

Jep samat lasit, mitkä oli Espanjassakin.

Vierailija
13136/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko laittaa edes viiden pisteen vihjeen hotellin nimestä? Tai alkukirjaimet. Varmaan nyt jos joku on siellä toi etsiminenkin on vähän helpompaa, näyttää vaikka kuvia paikallisille. Oon katsellut hotellien itse antamia kuvia ja ilmakuvia, mutta mikään, ainakaan parhaan luokituksen (yli 4 tähteä) hotelli ei täsmää. 

Tajuutteko miten sairasta tälläinen on ?

Vierailija
13137/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko loppuillan ohitella ja jättää vastaamatta.

Keskitytään siihen, että B ja K on just illallisella. Pitävät toisiaan kädestä kiinni ja jalat on toisiinsa kietoutuneena pöydän alla...

Heti kun mies tarjoilija tulee lähellekin pöytää, niin Boitsun käsi siirtyy Kärtsän olalle tai niskaan...

Vierailija
13138/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä vastaan sulle: ei, ei voi. 

Aloittaja jatkaa: Ja onhan vähintäänkin myös kädet työnnettävä noihin hiuksiin, jösses sentään! Kun tulevat noin tarjolle. Se siitä keskustelemisesta sitten 🤩

Vierailija
13139/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi heitä pitäisi etsiä? Sairasta stalkkerointia sulla nyt mielessä selkeesti. Antaa heidän nyt olla rauhassa vaan siellä 

Vierailija
13140/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää kertoko sitä hotellia. Kukaan ei tee sillä tiedolla mitään. Ja kyllä, mä luulen että joku ottaa äkkilähdön sinne.

Jos en saa vinkkejä siitä, niin heti kun löydän sen, kerron varmasti. Tasan kukaan ei ole nyt tota tietoa vailla ja lähde kun sen täältä saa. Vähän taas realismia kehiin, kiitos. 

Ketju on lukittu.