Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
11641/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat kyllä niin omia itsejään, toinen paidatta ja toinen kauluspaidassa. 😄💕

Missä se yhteiskuva ?

Ei ole vielä

Vierailija
11642/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nehän voi olla vaikka eri paikassa 

ketkä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11643/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

inAh forgot to put my name.

-LadySLO:)

Vierailija
11644/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ehkä oot asentanut Jodelin ekaa kertaa siellä ja se on siksi paikantanut sinne? 

"Mun pitää joka kerta valita sieltä se helsinki vaikka se on siis asetuksiin laitettukin. Mutta jos jodel olettaa että olen muualla, en pääse kirjoittamaan, jos taas klikkaan sen home sweet homen, voin kirjoittaa." 

Tän joku toinen kirjoitti ja sama juttu mulla. Home sweet homena toinen paikkakunta, ja nykyinen sijanti myös muu paikkakunta, joten kirjoittaminen ei onnistu. Voisko joku kirjoittaa sen sinne! Kiitollinen olisin!"

En oo asentanut. Voihan kyseessä olla myös päivityskin, ettei enää toimi samalla tavalla kuin silloin en tiiä. 

Vierailija
11645/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Visitor wrote:

Has anyone found out about flights Cyprus-Slovenia etc.:D that when B could come there (there)

My guess is he flew from Zagreb to Cyprus.

Ei sieltä ole lentoja?

Vierailija
11646/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K:llahan alkaa ensi viikolla eurotour, joten veikkaan, että tämän viikon lomailevat ehkä sinne sunnuntaihin tai maanantaihin asti ja sitten alkavat taas työt

Apua kun olisivat niin pitkään! 😱 😍

Vierailija
11647/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nyt saavat jutella ja vain olla. Ei tarvitse edes postailla mitään. 

Vierailija
11648/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko se K nyt uudessa videossa yksin? Kyttään aurinkolaseista heijastuksia mut en saa selvää.

On siellä Boitsu🥰😍

Missä?!

Vierailija
11649/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on home sweet homena Hki, jossa en asu ja silti pystyn kirjoittamaan, mut se vaatii että oon kyseiselle kanavalle liittynyt. 

Vierailija
11650/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Independent Finnish Project" 🤭

https://x.com/LittleLoin95797/status/1838536318059515956?t=i4i5AMH5C7qs…

Että semmonen projekti...Kärtsän Holiday Husband <33

Vierailija
11651/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on home sweet homena Hki, jossa en asu ja silti pystyn kirjoittamaan, mut se vaatii että oon kyseiselle kanavalle liittynyt. 

Jep kanavalle tosiaan pitää olla liittynyt! Oottehan tehneet sen ketkä ette pysty kirjoittamaan. Pystyy liittymään siitä plus merkistä

Vierailija
11652/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö missään ole vielä selvillä mikä toi niitten lomapaikka on? Kypros kai tässä vaiheessa on ilmiselvä, mutta yleensähän on hotellitkin jo tiedossa jostain kaiteen varjosta tulkittuna. Se joksujen thaimaan villakin löytyi tosi nopeasti.

Vierailija
11653/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tosiaan ihmettelin eilen voivatko olla todella Kyproksella, kun jos en ihan sokea ole, suoria lentoja ei mene Slovenian lisäksi myöskään Zagrebiin tai Venetsiaan. Se tietysti tarkoittaa, etteivät ole sidottuja mihinkään tiettyyn lähtöpäivään, koska usein suoria lentoja menee vain pari kertaa viikossa ja vaihdolla pääsee luultavasti suunnilleen joka päivä.

Ihan minilomaan en usko, koska olisihan joku parin päivän pyrähdys varmaan ehditty tehdä aiemminkin ja haluttu odottaa edes vähän pidempää pätkää. :)

Vierailija
11654/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli vielä mieleen, että pitäiskö olla kuitenkin riittävästi karmaa että pystyy kirjoittaan?

Vierailija
11655/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö missään ole vielä selvillä mikä toi niitten lomapaikka on? Kypros kai tässä vaiheessa on ilmiselvä, mutta yleensähän on hotellitkin jo tiedossa jostain kaiteen varjosta tulkittuna. Se joksujen thaimaan villakin löytyi tosi nopeasti.

Miksi se pitäisi tietää edes? Eikö pääasia ole, että saavat siellä nyt lomailla. Ei meidän sitä hotellin nimeä tarvi tietää elleivät itse paljasta sitä

Vierailija
11656/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aitoko sielä ei taas osaa englantia. Bojan kertoo siinä mojiton olevan alkoholiton 

Kun yrität väkisin (ja turhaan) saada ihan intona olevaa palstalaista ikävien kirjoihin 😂

Vierailija
11657/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se pitäisi tietää edes? Eikö pääasia ole, että saavat siellä nyt lomailla. Ei meidän sitä hotellin nimeä tarvi tietää elleivät itse paljasta sitä

Haluan tietää. Onko toi Agia Napa?

Vierailija
11658/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mon,Thur, Sat

flight FR5866 ?

-LadySLO:)

Vierailija
11659/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa olin sit koulussa ja tapahtuu tää :D ja hyvinhän nää kaks ehtii tän viikon lomailla Bluza julkaistaan kuitenkin vasta perjantaina. Ensi viikolla saattaa olla promot, jos niitä edes on, joten Onhan tässä aikaa lomailla. Oliskohan muuten Joksujen levy ihan kohta valmis, kun lomaakin ehtii ottaa? Viikkokirjeessä ainakin lupailivat infoa siitä pian, joten voisin kuvitella :D 

Taitaa nyt muut joutua hoitamaan Bluzan promon. Varmaan ne on perjantaina taas jossain radiossa ja B tuskin on vielä silloin takas Sloveniassa. Uskon että levy on nyt niin valmis, että studiolle ei tarvi enää mennä.

Awww, kualen. Sit Kris vois taas möläyttää jonkun paljastuksen Bluzan tarinasta 😜

Jooh, siellähän ne on nyt, tää kappale siis kertoo, Bojan ei päässyt paikalle kun. . . 

Vierailija
11660/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oikein usko tähän juttuun.

Ketju on lukittu.