Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Minä en oikein usko tähän juttuun.
Joo, sä näet unta.
Vierailija kirjoitti:
Mon,Thur, Sat
flight FR5866 ?
-LadySLO:)
Ok, I think I must have confused this place with one of the Greek islands or something then. :D Well, then they might be tied to leaving on certain days.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö missään ole vielä selvillä mikä toi niitten lomapaikka on? Kypros kai tässä vaiheessa on ilmiselvä, mutta yleensähän on hotellitkin jo tiedossa jostain kaiteen varjosta tulkittuna. Se joksujen thaimaan villakin löytyi tosi nopeasti.
Miksi se pitäisi tietää edes? Eikö pääasia ole, että saavat siellä nyt lomailla. Ei meidän sitä hotellin nimeä tarvi tietää elleivät itse paljasta sitä
Ei missään nimessä pidäkään! Sitä nimenomaan ihmettelin että onko näinkin pitkään kuitenkin selvittämättä, kun joku sen kuitenkin aina paljastaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en oikein usko tähän juttuun.
🤣 Vielä yksi sitkeä kiiskikin löytyy. Mäkään en vielä aamulla, mutta nyt on kyllä aika mahdotonta olla uskomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö missään ole vielä selvillä mikä toi niitten lomapaikka on? Kypros kai tässä vaiheessa on ilmiselvä, mutta yleensähän on hotellitkin jo tiedossa jostain kaiteen varjosta tulkittuna. Se joksujen thaimaan villakin löytyi tosi nopeasti.
Miksi se pitäisi tietää edes? Eikö pääasia ole, että saavat siellä nyt lomailla. Ei meidän sitä hotellin nimeä tarvi tietää elleivät itse paljasta sitä
Haluan tietää. Onko toi Agia Napa?
Ja onko se baari tunnistettu, ketä K alkoi seuraamaan?
Vtuuu!! Torstaina 7-16 ilman puhelinta. Varautukaa instaliveen, Boitsun ensiesiintymiseen OF:ssä, yhteiskuviin, stooreihin kymmenen minuutin välein, yhteisbiisin julkistukseen ja tietoon että Bojan muuttaa vuoden alussa Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Itse tosiaan ihmettelin eilen voivatko olla todella Kyproksella, kun jos en ihan sokea ole, suoria lentoja ei mene Slovenian lisäksi myöskään Zagrebiin tai Venetsiaan. Se tietysti tarkoittaa, etteivät ole sidottuja mihinkään tiettyyn lähtöpäivään, koska usein suoria lentoja menee vain pari kertaa viikossa ja vaihdolla pääsee luultavasti suunnilleen joka päivä.
Ihan minilomaan en usko, koska olisihan joku parin päivän pyrähdys varmaan ehditty tehdä aiemminkin ja haluttu odottaa edes vähän pidempää pätkää. :)
Mitä itse googlasin, niin suoria lentoja Zagrebin ja Kyproksen välillä tarjoavat ainakin Wizz Air Malta, Volotea, British Airways, Norwegian International, Turkish Airlines, easyJet sekä SAS.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä baaria se seuraa??
Joku viiden tähden hotellihan se on. The best thing that ever happened to me ansaitsee vain parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tosiaan ihmettelin eilen voivatko olla todella Kyproksella, kun jos en ihan sokea ole, suoria lentoja ei mene Slovenian lisäksi myöskään Zagrebiin tai Venetsiaan. Se tietysti tarkoittaa, etteivät ole sidottuja mihinkään tiettyyn lähtöpäivään, koska usein suoria lentoja menee vain pari kertaa viikossa ja vaihdolla pääsee luultavasti suunnilleen joka päivä.
Ihan minilomaan en usko, koska olisihan joku parin päivän pyrähdys varmaan ehditty tehdä aiemminkin ja haluttu odottaa edes vähän pidempää pätkää. :)
Mitä itse googlasin, niin suoria lentoja Zagrebin ja Kyproksen välillä tarjoavat ainakin Wizz Air Malta, Volotea, British Airways, Norwegian International, Turkish Airlines, easyJet sekä SAS.
Google löytää kyllä välillä myös olemattomia lentoja, eivät nuo kaikki firmat sitä väliä lennä. Sieltä tulee listauksia, että valtava määrä lentoyhtiöitä lentää jotain väliä, mitä oikeasti lentää max pari yhtiötä.
Käärijä jodelissa on jo pyydetty yhteistä OF:ia, ei sinne nyt enempää kannata spämmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä baaria se seuraa??
Se tanskalainen mies mikä yökerho?
mä olen vieläkin, että mitähän v'ttua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä baaria se seuraa??
Meinasitko ponkaista Kyprokselle stalkkaamaan vai miks näin kauhea hinku saada tietää?
Mua vähän pelottaa että se OF saattaa oikeasti tulla...
Jodelissa on siitä ollut keskustelua tänään ja Khan sieltä ottaa välillä "vinkkejä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä baaria se seuraa??
Ymmärrän että nyt on tosi kyseessä mutta sun viestit on kyllä vähän kryptisiä
Vierailija kirjoitti:
Visitor wrote:
Has anyone found out about flights Cyprus-Slovenia etc.:D that when B could come there (there)
My guess is he flew from Zagreb to Cyprus.
Ja moneltako ois kone ollut perillä? Joko CSI osastomme on sen selvittänyt? 🤓
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän pelottaa että se OF saattaa oikeasti tulla...
Jodelissa on siitä ollut keskustelua tänään ja Khan sieltä ottaa välillä "vinkkejä"
Luottokorttini on valmiina. 💳
https://www.instagram.com/reel/C_xT5oIt940/