Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Mikä pv K oli nähty lentokentällä tms? Se jokin vaitiolovelvollisuusjuttu. Oon ollut useamman päivän (hyvällä menestyksellä) poissa palstoilta ja tänään sorruin, hyvä aika saapua paikalle:D kiinnostaa vaan ajoitus, milloin K meni sinne!
Panostaapa ulkonäköön nyt. Eipä ole tukka pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Ottaakohan Bojan suikkiin Kärtsältä hotellihuoneessa..
Tietysti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onko se K nyt uudessa videossa yksin? Kyttään aurinkolaseista heijastuksia mut en saa selvää.
No ei näy heijastuksissa mutta tuskin se b sieltä nyt kokonaan on poistunut.
Näkyy oletettavasti B seisomassa: https://ibb.co/x2RLpQM
Ei kyllä ole B...
Vierailija kirjoitti:
Panostaapa ulkonäköön nyt. Eipä ole tukka pystyssä.
No nyt on kyllä, kynnet laitettu viimeisen päälle ja oikein fresh. No, ihmekös tuo.
Aitoko sielä ei taas osaa englantia. Bojan kertoo siinä mojiton olevan alkoholiton
Tuli mieleen et ehkä muutki jokerit on paikalla?😄 no se nähdään varmaan jossain vaiheessa näkyykö heitä julkaisuissa
Jotain miesten ääniä kuuluu taustalta yhteisessä videossa. Eivät kyllä kuulosta tutuilta yhtään
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen et ehkä muutki jokerit on paikalla?😄 no se nähdään varmaan jossain vaiheessa näkyykö heitä julkaisuissa
No mä salaa manifestoin yhteistä kiveä perjantaille ;D
Tästä tulee uusi perinne, sanokaa mun sanoneen. Näiden kahden lomareissuista siis. Tässä on aineksia vaikka mihin. 😅
Vierailija kirjoitti:
Jaa olin sit koulussa ja tapahtuu tää :D ja hyvinhän nää kaks ehtii tän viikon lomailla Bluza julkaistaan kuitenkin vasta perjantaina. Ensi viikolla saattaa olla promot, jos niitä edes on, joten Onhan tässä aikaa lomailla. Oliskohan muuten Joksujen levy ihan kohta valmis, kun lomaakin ehtii ottaa? Viikkokirjeessä ainakin lupailivat infoa siitä pian, joten voisin kuvitella :D
Taitaa nyt muut joutua hoitamaan Bluzan promon. Varmaan ne on perjantaina taas jossain radiossa ja B tuskin on vielä silloin takas Sloveniassa. Uskon että levy on nyt niin valmis, että studiolle ei tarvi enää mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onko se K nyt uudessa videossa yksin? Kyttään aurinkolaseista heijastuksia mut en saa selvää.
No ei näy heijastuksissa mutta tuskin se b sieltä nyt kokonaan on poistunut.
Ei kyllä ole B...
Ei niin vaan Kärpyn käsi kun kuvailee.
Vierailija kirjoitti:
Jotain miesten ääniä kuuluu taustalta yhteisessä videossa. Eivät kyllä kuulosta tutuilta yhtään
Oikein äänetkin tunnet
Joku Jodelin omaava pk-seutulainen vois kirjoittaa sinne, että jos heillä on fiilistä OF:ään, niin tehkää leikillä yhteinen tanssivideo, jossa tanssivat yhdessä jollain tavalla! Se vois olla semmonen ei liian yli Blle, jos jotain tekisivät:P jos sattuisivat vilkaseen jodelia. Oon itse pk-seudun ulkopuolelta, joten en pääse kirjoittaan sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa olin sit koulussa ja tapahtuu tää :D ja hyvinhän nää kaks ehtii tän viikon lomailla Bluza julkaistaan kuitenkin vasta perjantaina. Ensi viikolla saattaa olla promot, jos niitä edes on, joten Onhan tässä aikaa lomailla. Oliskohan muuten Joksujen levy ihan kohta valmis, kun lomaakin ehtii ottaa? Viikkokirjeessä ainakin lupailivat infoa siitä pian, joten voisin kuvitella :D
Taitaa nyt muut joutua hoitamaan Bluzan promon. Varmaan ne on perjantaina taas jossain radiossa ja B tuskin on vielä silloin takas Sloveniassa. Uskon että levy on nyt niin valmis, että studiolle ei tarvi enää mennä.
Voihan ne Bluzan promot olla ajoitettu ensi viikollekin? Tai sit eivät tee haastatteluja ollenkaan vaan tekevät sitten levyn yhteydessä. No selviää sitten ajallaan
Vierailija kirjoitti:
Sanoo kyllä non-alcoholic mojito, eli Kn juoma ilman alkoholia, jos sille oli. Toinen oli GT.
Sehän vaihtaa ne siinä?
Boitsu on kuskina ja ajeluttaa Broskia saarta ympäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauankohan meinaavat lomailla? Oliskohan tää viikko 🤔
B perjantaiksi Sloveniaan, koska Bluza?
Tuskin on mennyt tonne parin päivän takia kun ei oo ees suoria lentoja Sloveniasta. Bluzan promot pystyy hoitamaan ilman B:tä. Tai B voi antaa pari haastattelua puhelimitse.
Vierailija kirjoitti:
Joku Jodelin omaava pk-seutulainen vois kirjoittaa sinne, että jos heillä on fiilistä OF:ään, niin tehkää leikillä yhteinen tanssivideo, jossa tanssivat yhdessä jollain tavalla! Se vois olla semmonen ei liian yli Blle, jos jotain tekisivät:P jos sattuisivat vilkaseen jodelia. Oon itse pk-seudun ulkopuolelta, joten en pääse kirjoittaan sinne.
Pääset jos vaihdat asetuksista kotikaupungiksi Helsinki. Aika moni tekee niin