Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
11622/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko se K nyt uudessa videossa yksin? Kyttään aurinkolaseista heijastuksia mut en saa selvää.

No ei näy heijastuksissa mutta tuskin se b sieltä nyt kokonaan on poistunut.

Näkyy oletettavasti B seisomassa: https://ibb.co/x2RLpQM

Tuolla linkissä ei oo mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11623/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alun perin oli tarkoitus kertoa tänään eräälle ihmiselle häneen kohdistuvista romanttisista tunteistani, kun sieltä suunnasta on tullut viime aikoina jänniä signaaleita, mutta käyn niin tolkuttoman ylikierroksilla, ettei tänään ole ehkä paras päivä siihen. 😅 Mutta ehkäpä joku muu innostuu puhumaan jollekulle omista tunteistaan tarpeeksi monen mojiton tai GT:n jälkeen...

Vierailija
11624/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauankohan meinaavat lomailla? Oliskohan tää viikko 🤔

B perjantaiksi Sloveniaan, koska Bluza? 

Tuskin on mennyt tonne parin päivän takia kun ei oo ees suoria lentoja Sloveniasta. Bluzan promot pystyy hoitamaan ilman B:tä. Tai B voi antaa pari haastattelua puhelimitse.

Ei ne promot välttämättä heti perjantaina ole

Vierailija
11625/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin huvittavaa. Äkkirikastunut K leikkii Croisosta lennellen ympäri maailmaa postailemassa kiiltokuvaelämää köyhälistöfaneilleen. 

Kaikkein huvittavinta on se, että sinä se vaan jaksat jauhaa tätä samaa kateellista kakkendaalia. 

Vierailija
11626/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku Jodelin omaava pk-seutulainen vois kirjoittaa sinne, että jos heillä on fiilistä OF:ään, niin tehkää leikillä yhteinen tanssivideo, jossa tanssivat yhdessä jollain tavalla! Se vois olla semmonen ei liian yli Blle, jos jotain tekisivät:P jos sattuisivat vilkaseen jodelia. Oon itse pk-seudun ulkopuolelta, joten en pääse kirjoittaan sinne.

Pääset jos vaihdat asetuksista kotikaupungiksi Helsinki. Aika moni tekee niin

Pääsee vain lukemaan, ei kirjoittamaan. Niin oon tehnyt tässä viimesen vuoden aikana:D tulis olla ko. alueella klikannut sen kotikaupungiksi tai yhdeksi niistä, jotta pääsisi kirjoittamaan. Joten pyydän, kirjoittakaa joku jooko, anonyymihan se on anygays. Esim  "OF idea Kyprokselle: tanssivideo Bojanin kanssa, millasta tahansa tanssia!"

Vierailija
11627/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku Jodelin omaava pk-seutulainen vois kirjoittaa sinne, että jos heillä on fiilistä OF:ään, niin tehkää leikillä yhteinen tanssivideo, jossa tanssivat yhdessä jollain tavalla! Se vois olla semmonen ei liian yli Blle, jos jotain tekisivät:P jos sattuisivat vilkaseen jodelia. Oon itse pk-seudun ulkopuolelta, joten en pääse kirjoittaan sinne.

Pääsee vain lukemaan, ei kirjoittamaan. Niin oon tehnyt tässä viimesen vuoden aikana:D tulis olla ko. alueella klikannut sen kotikaupungiksi tai yhdeksi niistä, jotta pääsisi kirjoittamaan. Joten pyydän, kirjoittakaa joku jooko, anonyymihan se on anygays. Esim  "OF idea Kyprokselle: tanssivideo Bojanin kanssa, millasta tahansa tanssia!"

Kyllä mä sinne jatkuvasti kirjoittelen, kun oon kotikaupungiksi valinnut Helsingin, vaikka asun Tampereella. Eikä ole edes jodel plussaa

Vierailija
11628/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pääsen kyllä kirjoittamaankin vaikken ole siellä päinkään.

Vierailija
11629/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua eniten huvitaa, että K jätti meidät päiväksi odottelemaan

Vierailija
11630/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun pitää joka kerta valita sieltä se helsinki vaikka se on siis asetuksiin laitettukin. Mutta jos jodel olettaa että olen muualla, en pääse kirjoittamaan, jos taas klikkaan sen home sweet homen, voin kirjoittaa.

Vierailija
11631/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsee vain lukemaan, ei kirjoittamaan. Niin oon tehnyt tässä viimesen vuoden aikana:D tulis olla ko. alueella klikannut sen kotikaupungiksi tai yhdeksi niistä, jotta pääsisi kirjoittamaan. Joten pyydän, kirjoittakaa joku jooko, anonyymihan se on anygays. Esim  "OF idea Kyprokselle: tanssivideo Bojanin kans

Kotikaupunki pitää valita siellä ollessa, muuten on vaan seikkailutilassa lukemassa. Sitä voi testata, pystyykö lisäämään jonkin toisen kaupungin kotikaupungiksi, jos ei ole siellä, ei pysty. En oo käyny pk-seudulla tän saagan aikana Jodelin ollessa käytössä, joten siksi en pysty kirjoitteleen sinne. Tarjoan drinkit laivan baarissa, jos joku kirjoittaisi tän sinne! Minitodennäköisyys tietenikn, että sillä ois vaikutusta, mut who knows, jos he kaipaa "mild" aktiviteetteihin inspiraatiota OF:ään.

Vierailija
11632/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kotikaupunki pitää valita siellä ollessa, muuten on vaan seikkailutilassa lukemassa. Sitä voi testata, pystyykö lisäämään jonkin toisen kaupungin kotikaupungiksi, jos ei ole siellä, ei pysty. En oo käyny pk-seudulla tän saagan aikana Jodelin ollessa käytössä, joten siksi en pysty kirjoitteleen sinne. Tarjoan drinkit laivan baarissa, jos joku kirjoittaisi tän sinne! Minitodennäköisyys tietenikn, että sillä ois vaikutusta, mut who knows, jos he kaipaa "mild" aktiviteetteihin inspiraatiota OF:ään."

En oo kyllä ikinä valinnut kotikaupunkia Helsingiksi Helsingissä ja silti pystyn kyllä kirjoittamaan. Enkä ole edes seikkailutilassa

Vierailija
11633/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin huvittavaa. Äkkirikastunut K leikkii Croisosta lennellen ympäri maailmaa postailemassa kiiltokuvaelämää köyhälistöfaneilleen. 

Kaikkein huvittavinta on se, että sinä se vaan jaksat jauhaa tätä samaa kateellista kakkendaalia. 

Tottahan tuo on.

Vierailija
11634/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauankohan meinaavat lomailla? Oliskohan tää viikko 🤔

B perjantaiksi Sloveniaan, koska Bluza? 

Tuskin on mennyt tonne parin päivän takia kun ei oo ees suoria lentoja Sloveniasta. Bluzan promot pystyy hoitamaan ilman B:tä. Tai B voi antaa pari haastattelua puhelimitse.

Ei ne promot välttämättä heti perjantaina ole

Hitsi, että Joksuille olisi nyt pientä pelisilmää. Nyt olisi tuhannen taalan paikka mainostaa Bluzaa huumorilla ja heitoilla B:n suuntaan. Jan ja Kris, toimintaa ja mielikuvitus peliin nyt!!!

Vierailija
11635/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kyllä niin omia itsejään, toinen paidatta ja toinen kauluspaidassa. 😄💕

Vierailija
11636/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat kyllä niin omia itsejään, toinen paidatta ja toinen kauluspaidassa. 😄💕

Missä se yhteiskuva ?

Vierailija
11637/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä todella uskon, että Kris tulee nauttimaan tätä, että B ei ole paikalla

Vierailija
11638/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän voi olla vaikka eri paikassa 

Vierailija
11639/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visitor wrote:

Has anyone found out about flights Cyprus-Slovenia etc.:D that when B could come there (there)

My guess is he flew from Zagreb to Cyprus.

Vierailija
11640/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kotikaupunki pitää valita siellä ollessa, muuten on vaan seikkailutilassa lukemassa. Sitä voi testata, pystyykö lisäämään jonkin toisen kaupungin kotikaupungiksi, jos ei ole siellä, ei pysty. En oo käyny pk-seudulla tän saagan aikana Jodelin ollessa käytössä, joten siksi en pysty kirjoitteleen sinne. Tarjoan drinkit laivan baarissa, jos joku kirjoittaisi tän sinne! Minitodennäköisyys tietenikn, että sillä ois vaikutusta, mut who knows, jos he kaipaa "mild" aktiviteetteihin inspiraatiota OF:ään."

En oo kyllä ikinä valinnut kotikaupunkia Helsingiksi Helsingissä ja silti pystyn kyllä kirjoittamaan. Enkä ole edes seikkailutilassa

Ehkä oot asentanut Jodelin ekaa kertaa siellä ja se on siksi paikantanut sinne? 

"Mun pitää joka kerta valita sieltä se helsinki vaikka se on siis asetuksiin laitettukin. Mutta jos jodel olettaa että olen muualla, en pääse kirjoittamaan, jos taas klikkaan sen home sweet homen, voin kirjoittaa." 

Tän joku toinen kirjoitti ja sama juttu mulla. Home sweet homena toinen paikkakunta, ja nykyinen sijanti myös muu paikkakunta, joten kirjoittaminen ei onnistu. Voisko joku kirjoittaa sen sinne! Kiitollinen olisin! 

Ketju on lukittu.