Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
10221/31974 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Life is too short for nolostelu. 

Vierailija
10222/31974 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Olympia vuosipäivää kaikille 💚💙! Vuosi sitten koettiin maaginen keikka Tampereella ja saatiin villi raportti Ihkusta. Vieläkö jollain on tallessa tuo legendaarinen 007 raportti?

https://www.tumblr.com/korvessa/762295447562911744?source=share

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10223/31974 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menikö se Käärijän Slovenian matka hyvin ?

Ei, kone teki pakkolaskun ja trombi iski hotellihuoneeseen, kun oli parvekkeella. Tukka lähti ja ikuiset traumat.

Tukka lähti👀

Vierailija
10224/31974 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua mietityttää, tuleeko Jokereiden uudelle albumille vielä biisejä, joista voi vetää yhtäläisyysmerkkejä tunteista K:n suhteen. . . Kun katsoo Demoni-levyn biisien sanoituksia, näyttäisi, ettei Bojan ole sen teon aikoihin ollut rakastunut kehenkään. Toisin on voinut olla nyt. 

Vierailija
10225/31974 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa tässä nyt odotellaan? Odotellaanko edes mitään? 

Suosiitelisin kaikille hetkessä elämistä, ilman, että varsinaisesti tarvii odottaa mitään 😊.  On kivaa jos on jotai mitä odottaa, mutta jos ei, niin so? Fiilistellä voi milloin vaan 💚💙. 

Mä en ainakaan voi olla odottamatta, niin innoissani oon K&B. Tietenkään se ei tee hyvää itselleni, mutten osaisi olla tuollainen tylsä lehmä kun oon vieläkin niin mind blown tästä kaksikosta. 

Tää tylsä lehmä on myös mind blown tästä kaksikosta, mutta onneksi on myös elämä kuplan ulkopuolella niin on muutakin tekemistä. Ja ei putoa pohja elämältä kun ei tapahdukaan mitään "järisyttävää" kaksikon osalta. Joo mä oon fiilistelijä ja shippaaja forever, mutta sorry, tylsä realisti myös 😉😄. Mutta itselleni se ei ole ongelma 😊 .

We love together 💙💚

Vierailija
10226/31974 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nautadomiin kuuluu näin sunnuntaina? 

Mulla on ollut kiireinen viikonloppu, vaikka en ole missään käynyt. Eilen sairastin ja makasin sängynpohjalla, illalla piristyin ja leivoin ja nyt tein työjuttuja. Ulkona en ole kerennyt käymään, vaikka sää on kaunis. Oli kiva katsella eilisiä linkkejä vuoden takaisista asioista. Tulee mieleen, miten ihana voimavara tämä fanittaminen on ollut koko vuoden. Mulla on ollut yksi elämäni pahimmista vuosista, johon on sisältynyt läheisen vakava sairastuminen ja kuolema ja oma vakava sairastuminen, mutta selvisin ja pysyin järjissäni kaikkien ihanien hyväntuulisten kuvien, linkkien, viestien ja keikkaraporttien avulla. Kiitos ihanat naudat, sonnit ja vasikat

Tsemppiä vaikeuksien keskelle ja kiitos minunkin puolestani kaikille! Itselläni ollut myös tosi vaikea vuosi, joka efektiivisesti meni pilalle jo heti 1.1. aamulla, kun sain tosi nihkeitä uutisia. Huonoja uutisia ja ikäviä tapahtumia on sitten tullut tasaisena virtana - toiset aivan erityisen huonot tulivat Ruissi-päivänä. Tilanne on hieman kaksijakoinen, miten tämä fanitus on vaikuttanut asiaan. Tietysti siitä on ollut paljon iloa, etenkin kaiken muun (mitä ei hirveästi enää ollutkaan) mentyä pipariksi viimeisen vuoden aikana. Toisaalta en ole vieläkään esim. fyysisesti toennut melkein 2 kk sitten olleesta keikasta, niin vähän hullun hommaahan tämä myös on. Mutta toisaalta kiva, että elämässä on edes jotain jäljellä.

No, se siitä synkistelystä. :) Eilen nautin kauniista auringonpaisteesta, tein töitä ja sain siivottua vähän. Aloitin myös uuden ficin, joka tulee varmaan olemaan kaikista tämänastisista haastavin kirjoittaa, koska siinä on aikamatkailua, enkä tiedä mitä siitä tulee, jos mitään. Tänään nukuin harvinaisen pitkään ja ajattelin ehkä lähteä samaan puistoon, jossa olin tasan vuosi sitten NT:n aikaan, jos voimia riittää. Silloin oli peräti 33 astetta, joka täälläkin on tosi paljon tähän aikaan, sen muistan yhä. On myös tarkoitus ottaa videopuhelu ihmisen kanssa, joka viime vuonna oli kaikkein läheisin ystävä minulle, mutta hänen kanssaan usein kaikki on aivan hiton vaikeaa, ja nyt on ollut taas sellaista. Katsotaan mitä käy.

Vierailija
10227/31974 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin tässä takamatkalta noita eilisiä asumisjankkailuita ja vaikka siellä jankattiin ihan kyllästymiseen asti asiasta, joka ei muille kuulu, kannan minäkin korteni kekoon.

Minusta Kn asuntovalinta on tähän hetkeen loistava, onnea vain uuteen kotiin! Hän on paljon reissussa, eikä tarvitse kotona ollessaan huolehtia asunnon kunnossapidosta, eikä istua verhot ikkunoiden edessä odottamassa milloin joku stalkkeri työntää nenänsä ruutuun. Ja kun elämäntilanne muuttuu, asunnon voi vaihtaa helposti toiseen, myydä tai vuokrata.

Mä en lähtis yhtään uskomaan noita eilisiä. Ties mitä kerrosta yms ja ei todellakaan ole ylpeyden aihe, jos joku tosiaan on mennyt stalkkaamaan kämpän.

Vierailija
10228/31974 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa Olympia vuosipäivää kaikille 💚💙! Vuosi sitten koettiin maaginen keikka Tampereella ja saatiin villi raportti Ihkusta. Vieläkö jollain on tallessa tuo legendaarinen 007 raportti?

Raporttia en nyt löytänyt, mutta tämä karaoke pätkä

https://twitter.com/enderrbooo/status/1741636602307162403?t=BKSDoGTwSco…

Vierailija
10229/31974 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raporttia en nyt löytänyt, mutta tämä karaoke pätkä

https://twitter.com/enderrbooo/status/1741636602307162403?t=BKSDoGTwSco…

Sillähän se on Puutarhassa, kiinnostuneet varmaan osaavat etsiä päivämäärien perusteella. 

Vierailija
10230/31974 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin tässä takamatkalta noita eilisiä asumisjankkailuita ja vaikka siellä jankattiin ihan kyllästymiseen asti asiasta, joka ei muille kuulu, kannan minäkin korteni kekoon.

Minusta Kn asuntovalinta on tähän hetkeen loistava, onnea vain uuteen kotiin! Hän on paljon reissussa, eikä tarvitse kotona ollessaan huolehtia asunnon kunnossapidosta, eikä istua verhot ikkunoiden edessä odottamassa milloin joku stalkkeri työntää nenänsä ruutuun. Ja kun elämäntilanne muuttuu, asunnon voi vaihtaa helposti toiseen, myydä tai vuokrata.

Mä en lähtis yhtään uskomaan noita eilisiä. Ties mitä kerrosta yms ja ei todellakaan ole ylpeyden aihe, jos joku tosiaan on mennyt stalkkaamaan kämpän.

Älä esitä mitään hyvesignaloijaa kun oot puoltoista vuotta jauhanut tääl

Sori mut en oo. Ja lopeta se ihmisten stalkkaaminen!

No olethan. Ja mä en ole etsinyt tavuakaan minkään Jeren kämpästä. Ei kiinnosta se heebo yksinään. 

Vierailija
10231/31974 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa tässä nyt odotellaan? Odotellaanko edes mitään? 

Suosiitelisin kaikille hetkessä elämistä, ilman, että varsinaisesti tarvii odottaa mitään 😊.  On kivaa jos on jotai mitä odottaa, mutta jos ei, niin so? Fiilistellä voi milloin vaan 💚💙. 

Mä en ainakaan voi olla odottamatta, niin innoissani oon K&B. Tietenkään se ei tee hyvää itselleni, mutten osaisi olla tuollainen tylsä lehmä kun oon vieläkin niin mind blown tästä kaksikosta. 

Tää tylsä lehmä on myös mind blown tästä kaksikosta, mutta onneksi on myös elämä kuplan ulkopuolella niin on muutakin tekemistä. Ja ei putoa pohja elämältä kun ei tapahdukaan mitään "järisyttävää" kaksikon osalta. Joo mä oon fiilistelijä ja shipp

Ihan samat fiilikset täälläkin, fiilistelen realistisesti ja shippaan lähinnä ficcien lukemisen muodossa 💚

Vierailija
10232/31974 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 007 rapsa tallessa, se löytyy nyt puutarhalta uusimmista viesteistä. :)

Vierailija
10233/31974 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä esitä mitään hyves

Älä valehtele ja lopeta se stalkkaus. Mua ei mikään shippaus kiinnosta, lurkannut täällä vaan eilisestä Kärtsärin takia.

Vierailija
10234/31974 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hienoa käydä Jokereiden keikalla kesäkuussa lähes heidän kutsumanaan. Ptujssa siis. Se hetki kun tajusin, että osasin ladata täältä Suomesta käsin ne sähköpostiin tulleet liput, ja aloin oivaltaa, että nää on nyt oikeat liput.

Vierailija
10235/31974 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli 007 rapsa tallessa, se löytyy nyt puutarhalta uusimmista viesteistä. :)

Miksi talletit sen, sehän on edelleen Puutarhalla. 

Vierailija
10236/31974 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos 💙💚😘!

Vierailija
10237/31974 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli hienoa käydä Jokereiden keikalla kesäkuussa lähes heidän kutsumanaan. Ptujssa siis. Se hetki kun tajusin, että osasin ladata täältä Suomesta käsin ne sähköpostiin tulleet liput, ja aloin oivaltaa, että nää on nyt oikeat liput.

Wau tosi hienosti.

Vierailija
10238/31974 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et osannut sit kappalejakoja tallentaa? 

Vierailija
10239/31974 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lehmänkantturat nousseet poteroistaan jälleen odottamaan uutta nousukautta.

Äläs nyt, syyssateiden kestävät pellemeikit naamalla kuljetaan koko ajan 😊💙💚

Vierailija
10240/31974 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Kökkiksellä vielä hytti paatilla? Ettet ole meitä hylännyt. Oot tärkeä meille <3

Ketju on lukittu.