Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Bojanin pinkki paita oli ihana. Harmi kun ei ole kaivanut sitä kaapista enää esiin.
Se on Kärtsyn uniriepuna 😍
Ihana Kärtsy nukkuu paidan kanssa formulalakanoissa, Boitsu isona lusikkana selän takana nahkahanska kädessä 💙💚
Boitsu kietoo nahkahanskan peittämän käden Kärtsän vatsan ympärille ja vetää tätä lähemmäs...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana Tour Wife! Löytyykö joltain linkkiä videoon, mista tämä kuva on? Kiitos!
https://i.pinimg.com/564x/cd/ba/fc/cdbafc20724ea969a90b91d211191d85.jpg
Kiitos <3
Vaikka Kärppy ei tällä hetkellä mitään omakotitaloa halunnut, niin näköjään hänen olisi pitänyt silti sellainen ostaa joidenkin mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Kärppy ei tällä hetkellä mitään omakotitaloa halunnut, niin näköjään hänen olisi pitänyt silti sellainen ostaa joidenkin mielestä.
Joo ei sit osannut edes kunnon kämppää valita itselleen, oivoi.
Tää tämänpäiväinen Kärtsyn stoori on kyllä niin yltiösöpö!
https://www.tumblr.com/duekko/762234216175042560/paidatonriehuja-via-ti…
Vierailija kirjoitti:
Mäkin oon asunu 20 vuotta kerrostalossa. Pääosin rauhallista, mutta joskus on ollut yksittäisiä naapureita jotka aiheuttaa meteliä. Uskoisin että omistusasunnoissa on pääosin rauhaisempaa kuin esim vuokrataloissa.
Ei ole tae siitä, omistuskerrostaloihinkin otetaan vuokralaisia, jotka voi olla ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin oon asunu 20 vuotta kerrostalossa. Pääosin rauhallista, mutta joskus on ollut yksittäisiä naapureita jotka aiheuttaa meteliä. Uskoisin että omistusasunnoissa on pääosin rauhaisempaa kuin esim vuokrataloissa.
Ei ole tae siitä, omistuskerrostaloihinkin otetaan vuokralaisia, jotka voi olla ongelma.
Omakotitalossa todella isoja ongelmia voi tulla naapurien kanssa vaikka ne olisivat näennäisesti kunnollisia, mutta riitaisia. Mikään ei ole täydellistä.
Jestas. Kukin asukoon miten tahtoo ja pystyy. Mitä väliä?
Kärpän loft KERROSTALOkämppä meni tunteisiin.
Onko täällä joku epätoivoinen upotus-invaasio taas menossa? Koitetaan jankkaamalla tms. ajaa ihmisiä pois paatilta.
Mutta eihän se edelleenkään onnistu.
Long Live MS Bojere!
Ei tainnut soida PC:n studioversio Kärtsän uudessa stoorissa vaan joku muu uusi biisi. Uusi sinkku? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asun omakotitalossa ja voin sanoa että jos puutarhan pito ei olisi rakas harrastus niin en tuntisi mitään intoa asua tällein. Jatkuvasti on jotain huollettavana ja korjattavana, rännit puhdistettava, nuohous, milloin minnekin on tullut ampiaispesä kattorakenteisiin tai epäilyttävä halkeama sokkeliin jne. Rahankulun lisäksi vie jaksamista kun pitäisi tilata ammattilaisia hoitamaan huoltohommia tai painotella pystyykö itse tekemän ne jotenkin turvallisesti. Tiettyjä asioita ei saa hoitaa itse.
Joo onhan se kamalaa soittaa nuohooja kerran vuodessa paikalle, putsata rännit kerran vuodessa.
On sulla romanttinen käsitys omakotiasumisesta. 😆 Entäs ne viikottaiset nurmikon leikkuut ja talvella päivittäiset lumityöt? Turha menoerä, kun hommaat jonkun tekemään ne puolestasi, kun et itse ehdi.
Asun pienkerrostalossa Vantaalla eikä meillä mitään viikottaisia nurmikon leikkuita ole . Ehkä kerran kuukaudessa ja hyvä niin.
Nurmikko ehtii kasvaa vihreäksi matoksi eikä ole kuin millimetrin sänki perunapellolla niinkuin nämä mainitsemasi viikottaiset nurmikon leikkuut tekevät.
Pidemmässä nurmikossa viihtyvät myös pölyttäjät, perhoset ja siilit.
Ja eiköhän jatketa!
Boitsu ja Kärppy ihanina!
https://i.pinimg.com/564x/78/9d/00/789d00918824a15007b4abdc76966d3e.jpg
Voisko toi uusi biisi olla se Basshunter collab tai se toinen Kuumaan tuottajan kanssa, josta tuli stoori kesällä?
Vierailija kirjoitti:
Voisko toi uusi biisi olla se Basshunter collab tai se toinen Kuumaan tuottajan kanssa, josta tuli stoori kesällä?
Täh, mistä oikein puhut?
Vierailija kirjoitti:
Stoorissa uusi biisi??
Taitaa tulla uusi sinkku piakkoin, kun TikTokissa oli tägi new music. Varmaan droppaa ennen eutotouria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh, mistä oikein puhut?
Kärtsän uuden stoorin taustalla on pätkä biisiä, jota ei ole instan kautta laitettu vaan se kuuluu hänen kotonaan.
No se oiskin, mutta meillä sattui tuuri kun muutettiin maalle, että talo on kiinni kylän tiessä, vaikkei se ollut ainakaan itsellä laskuissa ollenkaan. Mutta ei tartte juuri mitään kolata, että saa auton tielle.