Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
10101/31974 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä joku voi luulla, että muita kiinnostaa, miten täällä kirjoittajat tykkää asua tai miten kuvittelisivat K:lle olevan paras asua? Narsistien kokoontumisajotko täällä on? 

Jos täällä on joku muu kuin tuo yksi skitsofrenikko, joka väittelee itsensä kanssa, niin voidaanko jutella jostain muusta? 

Kertokaa vaikka, mikä oli paras NT-hetki teille?

Molempien Boitsun ja Kärtsyn vaeltavat kädet, Kostopitsin hiplailut ja Olympian kaulasuukko!

Vierailija
10102/31974 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanasti ja rakkaudella sisustettu uusi koti 💝

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10103/31974 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häärijän julkaisut huomioiden kaikista järkeenkäyvin olisi PC koska viisumusiikkia, mutta toi Kärtsän joulumusat sotki pakan. Eikä pätkäkään kai kuulosta edes PC:ltä?

Vierailija
10104/31974 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käsinukkeshowssa ei olis näkynyt tota blondia hiustupsua, olisin melkein ajatellut et piilottelu instassa liittyy osittain ulkonäkömuutokseen... Mut olen iloinen & onnellinen et edelleen näkyi blondi Jere 💚

Vierailija
10105/31974 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häärijän julkaisut huomioiden kaikista järkeenkäyvin olisi PC koska viisumusiikkia, mutta toi Kärtsän joulumusat sotki pakan. Eikä pätkäkään kai kuulosta edes PC:ltä?

Jos olisi PC:tä tiisannut niin olisi soittanut sitä taustalla eikä mikään random viisumixiä. Ei se sitä noilla stooreillaan promonnut.

Vierailija
10106/31974 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollista että taas osuu julkaisu joksujen kanssa päällekkäin 😄 ihanaa jos joku ihan uusi biisi!

Vierailija
10107/31974 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tainnut soida PC:n studioversio Kärtsän uudessa stoorissa vaan joku muu uusi biisi. Uusi sinkku? :D

Jos toi on K:n uusi biisi, niin onkohan julkaisu taas viikon sisään JO:n biisistä? Varmaan jos uusi biisi tulee, niin sitä halutaan soittaa kaikilla Eurotourin keikoilla eikä K yleensä muutenkaan yli paria viikkoa ennen julkaisua ala promota. Paitsi Trafikia. Vaikka tietty julkaisemattomanakin voitais ekoilla keikoilla esittää niinkuin HHH:ta viime vuonna.

Vierailija
10108/31974 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko toi uusi biisi olla se Basshunter collab tai se toinen Kuumaan tuottajan kanssa, josta tuli stoori kesällä?

Täh, mistä oikein puhut?

Kärtsän uuden stoorin taustalla on pätkä biisiä, jota ei ole instan kautta laitettu vaan se kuuluu hänen kotonaan.

Kuulostaa aika paljon konemusalta ja kuuluuko siellä enkun kielistä laulua?

Vierailija
10109/31974 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä joku voi luulla, että muita kiinnostaa, miten täällä kirjoittajat tykkää asua tai miten kuvittelisivat K:lle olevan paras asua? Narsistien kokoontumisajotko täällä on? 

Jos täällä on joku muu kuin tuo yksi skitsofrenikko, joka väittelee itsensä kanssa, niin voidaanko jutella jostain muusta? 

Mulle oli se jälkijunassa tullut päivä, kun K oli pyykännyt Bojanin kostopitsiä. Sori vaan N tour! Mutta itse tourilta kyllä se kun näki bändin livenä elävinä ja lavalla ekaa kertaa. Olihan se hienoa. Ja vähän epätodellista. Kun se heistä jauhamisen määrä oli ollut niin isoa, ja yks kaks ne kaikki olivat siinä edessä ihka elävinä!

Vierailija
10110/31974 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kuulen englanninkielistä laulua 🤡

Vierailija
10111/31974 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NT = menneen talven lumia. Paras hetki on kun se on takanapäin.

Vierailija
10112/31974 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madame Cykan ig & ihana Kris 🧡

Vierailija
10113/31974 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Käärijällä ei ole Genelecin kaiuttimia, koska minulla on ja se on ainoa oikea valinta, koska minä sanon? 😌

Vierailija
10114/31974 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsän stoori! Uutta musaa???

Vierailija
10115/31974 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Käärijällä ei ole Genelecin kaiuttimia, koska minulla on ja se on ainoa oikea valinta, koska minä sanon? 😌

Genelecit, hyi. Koitin kerran ostaa niitä, se soundi oli tosi kova, eikä ollenkaan sellainen muhkea, normaali. Ne sopii kuulemma paremmin (äänittämisen?) ammattilaisille, joiden pitää kuulla musiikista eri osien "erottuvan", mutta kuluttaja, joka haluaa nauttia täyteläisemmästä soundista, saattaa kokea jotkin muut sopivampina kyllä. 

Vierailija
10116/31974 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en heijastuksia kauheesti katso mutta tässä näyttää kuin K:lla olisi tumma tukka mutta ehkä sillä on vaan joku lippis päässä :D

Vierailija
10117/31974 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha Härtsältäkin kellon tikitystä ja soonia... 🤔

Vierailija
10118/31974 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, no onko toi Härtsä nyt sit äänessä uudella biisillä? Sen stoori kun tiisaa jotain

Vierailija
10119/31974 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha Härtsältäkin kellon tikitystä ja soonia... 🤔

Jos uusi biisi onkin feat Härtsä xD

Vierailija
10120/31974 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soon... inhoan sanaa :D