Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Perhana sentään! Ei kuulu meille, missä päin tai missä kaupunginosassa Jere asuu. Hän kaipaa varmasti yksityisyyttä eikä sitä, että jälleen palstoilla levitellään kohtalaisen tarkat tiedot asumisesta. Etenkin kun sata prosenttisella varmuudella sellaiset stalkkaajat seuraa joka paikkaa imeäkseen kaiken olemassa olevan tiedon esille.
Vois Kkin miettiä mitä jakaa. Ensin paljasti mistä firmasta kämppänsä ostaa ja vielä ton stoorin perusteella oli helppo löytää loput tiedot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asun omakotitalossa ja voin sanoa että jos puutarhan pito ei olisi rakas harrastus niin en tuntisi mitään intoa asua tällein. Jatkuvasti on jotain huollettavana ja korjattavana, rännit puhdistettava, nuohous, milloin minnekin on tullut ampiaispesä kattorakenteisiin tai epäilyttävä halkeama sokkeliin jne. Rahankulun lisäksi vie jaksamista kun pitäisi tilata ammattilaisia hoitamaan huoltohommia tai painotella pystyykö itse tekemän ne jotenkin turvallisesti. Tiettyjä asioita ei saa hoitaa itse.
Mäkin asun okt:ssa eikä ole mitään tuollaista. 4H-kerholaiset käy ajamassa nurmikon ja that's it. Nuohous soitetaan paikalle puhelimella, samoin lokakaivon tyhjennys. Ja rännitkin voi putsata joku muu.
K ei tule muuttamaan omakotitaloon. :)
Vierailija kirjoitti:
Toi Bojanin pinkki paita oli ihana. Harmi kun ei ole kaivanut sitä kaapista enää esiin.
Hirveän neitimäinen. Parani kun revittiin hihat irti.
Siis täällä on joku omakotihullu jonka mielestä kaikkien on pakko asua omakotitalossa? Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perhana sentään! Ei kuulu meille, missä päin tai missä kaupunginosassa Jere asuu. Hän kaipaa varmasti yksityisyyttä eikä sitä, että jälleen palstoilla levitellään kohtalaisen tarkat tiedot asumisesta. Etenkin kun sata prosenttisella varmuudella sellaiset stalkkaajat seuraa joka paikkaa imeäkseen kaiken olemassa olevan tiedon esille.
Taas sinä. "Ei kuulu meille"-jankkaaja. Hohhoijaa. Älä sinä määräile muita, et sinä tätä palstaa pyöritä.
Olen eri, mutta nämä asiat eivät kyllä tosiaankaan kuulu meille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vois Kkin miettiä mitä jakaa. Ensin paljasti mistä firmasta kämppänsä ostaa ja vielä ton stoorin perusteella oli helppo löytää loput tiedot.
Miks on yleensäkään pitäny mennä ettimään ne tiedot?
Vierailija kirjoitti:
Muistelaampas Turku liveä Best boyfriends Jan vain vastasi yes
Ja Jan tietää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asun omakotitalossa ja voin sanoa että jos puutarhan pito ei olisi rakas harrastus niin en tuntisi mitään intoa asua tällein. Jatkuvasti on jotain huollettavana ja korjattavana, rännit puhdistettava, nuohous, milloin minnekin on tullut ampiaispesä kattorakenteisiin tai epäilyttävä halkeama sokkeliin jne. Rahankulun lisäksi vie jaksamista kun pitäisi tilata ammattilaisia hoitamaan huoltohommia tai painotella pystyykö itse tekemän ne jotenkin turvallisesti. Tiettyjä asioita ei saa hoitaa itse.
Joo onhan se kamalaa soittaa nuohooja kerran vuodessa paikalle, putsata rännit kerran vuodessa.
On sulla romanttinen käsitys omakotiasumisesta. 😆 Entäs ne viikottaiset nurmikon leikkuut ja talvella päivittäiset lumityöt? Turha menoerä, kun hommaat jonkun tekemään ne puolestasi, kun et itse ehdi.
Muakaan ei hiukkaakaan kiinnosta omakotitalossa asuminen, kaupungin keskustassa kerrostalossa kaikkein houkuttelevin.
T. Urbaani citynauta
Vierailija kirjoitti:
Jan ja muut Jokrut tietää niin paljon! Ja mitähän aarteita niiden puhelimista löytyy Boitsusta ja Kärtsystä 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas sinä. "Ei kuulu meille"-jankkaaja. Hohhoijaa. Älä sinä määräile muita, et sinä tätä palstaa pyöritä.
Olen eri, mutta nämä asiat eivät kyllä tosiaankaan kuulu meille!
Sama sinä olet. Naurattaa tää hokeminen kuin olisit muiden yläpuolella ja parempi kuin muut. Opetat miten pitää ajatella ja toimia. Kun muut ei tajua. Todellisuudessa olet luultavasti kaikista pahin.
Kerrostalot kauhean meluisia, ei ikinä enää kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Toi Bojanin pinkki paita oli ihana. Harmi kun ei ole kaivanut sitä kaapista enää esiin.
Se on Kärtsyn uniriepuna 😍
Vierailija kirjoitti:
Tämä just. En tajua miten kukaan haluaisi levitellä vihjeitä K:n asuinpaikasta yhtään missään kun tiedetään, että hänellä on stalkkereita, jotka on valmiita tekemään kaikkensa, jotta saisi sen selville ja sitten yrittämään törmätä häneen muka vahingossa siellä päin.
Ei se haittaa jos joku etsii tiedot ja pitää itsellään eikä tee sille mitään, mutta jos keskustelupalstoille levitellään niin ei mitenkään ok.
Ei oo todellista alkaako tässäkin ketjussa omakotitalo vs. kerrostalojankkaus. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on melkein 31-vuotias mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jan ja muut Jokrut tietää niin paljon! Ja mitähän aarteita niiden puhelimista löytyy Boitsusta ja Kärtsystä 😉
No niinpä! Pelkästään NT:n keikkamatkoilla nää kaks on touhunnut vaikka mitä! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän kaikkea nää kaks on toisilleen antanut? On annettu nahkahanskaa, aurinkolaseja, pelipaitoja, alkkareita...
Vierailija kirjoitti:
Siis täällä on joku omakotihullu jonka mielestä kaikkien on pakko asua omakotitalossa? Ei kiitos.
Ja kyseinen hullu ei selkeästi ole koskaan edes asunut itse omistamassaan omakotitalossa, kun käsitys sen hoitamisesta on että kerran vuodessa joku tulee vähän putsaamaan jotain. Romanttiset muistot vanhempien omakotitalosta kun ei itse tarvinnut tehdä mitään...
Mitä iloa joillain sanoilla? Teot ne asian määrittelee.