Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Bojanin pinkki paita oli ihana. Harmi kun ei ole kaivanut sitä kaapista enää esiin.
Se on Kärtsyn uniriepuna 😍
Mitähän kaikkea nää kaks on toisilleen antanut? On annettu nahkahanskaa, aurinkolaseja, pelipaitoja, alkkareita...
Persettä
Vierailija kirjoitti:
Ei oo todellista alkaako tässäkin ketjussa omakotitalo vs. kerrostalojankkaus. 😂
Toivottavasti loppuu jo. Nyt Annaliisat ja Naudat, Sonnit ja Kökkis sekä Vasikat vastarintaan. 😂
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalot kauhean meluisia, ei ikinä enää kiitos.
Kärppy ei taida olla semmoinen jota elämisen äänet ympärillä hirveästi häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo todellista alkaako tässäkin ketjussa omakotitalo vs. kerrostalojankkaus. 😂
Kyllähän menevän nuoren miehen pitää omakotitalo viinimarjapuskilla Sipoosta laittaa, kun Merja, 54 ja Irmeline, 49 on sen ainoaksi hyväksyttäväksi vaihtoehdoksi määrittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Bojanin pinkki paita oli ihana. Harmi kun ei ole kaivanut sitä kaapista enää esiin.
Se on Kärtsyn uniriepuna 😍
Ihana Kärtsy nukkuu paidan kanssa formulalakanoissa, Boitsu isona lusikkana selän takana nahkahanska kädessä 💙💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asun omakotitalossa ja voin sanoa että jos puutarhan pito ei olisi rakas harrastus niin en tuntisi mitään intoa asua tällein. Jatkuvasti on jotain huollettavana ja korjattavana, rännit puhdistettava, nuohous, milloin minnekin on tullut ampiaispesä kattorakenteisiin tai epäilyttävä halkeama sokkeliin jne. Rahankulun lisäksi vie jaksamista kun pitäisi tilata ammattilaisia hoitamaan huoltohommia tai painotella pystyykö itse tekemän ne jotenkin turvallisesti. Tiettyjä asioita ei saa hoitaa itse.
Joo onhan se kamalaa soittaa nuohooja kerran vuodessa paikalle, putsata rännit kerran vuodessa.
On sulla romanttinen käsitys omakotiasumisesta. 😆 Entäs ne viikottaiset nurmikon leikkuut ja talvella päivittäiset lumityöt? Turha menoerä, kun hommaat jonkun tekemään ne puolestasi, kun et itse ehdi.
Noihin voi palkata jonkun tekemään. Plus lumityöt eivät todellakaan ole päivittäisiä. Riippuu tietenkin vähän tontista, miten helppoa ne on tehdä ja miten isolta alalta tarvitsee tehdä, mutta jos ei ole ihan rapakunnossa tai omaa jotain vaivoja niin useimmiten niistä ei ole kohtuutonta vaivaa. Ainakin itse tykkäänkin lumitöistä. Mutta palkkaan tarvittaessa muita tekemään ne. Maalla ei edes maksa paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asun omakotitalossa ja voin sanoa että jos puutarhan pito ei olisi rakas harrastus niin en tuntisi mitään intoa asua tällein. Jatkuvasti on jotain huollettavana ja korjattavana, rännit puhdistettava, nuohous, milloin minnekin on tullut ampiaispesä kattorakenteisiin tai epäilyttävä halkeama sokkeliin jne. Rahankulun lisäksi vie jaksamista kun pitäisi tilata ammattilaisia hoitamaan huoltohommia tai painotella pystyykö itse tekemän ne jotenkin turvallisesti. Tiettyjä asioita ei saa hoitaa itse.
Mäkin asun okt:ssa eikä ole mitään tuollaista. 4H-kerholaiset käy ajamassa nurmikon ja that's it. Nuohous soitetaan paikalle puhelimella, samoin lokakaivon tyhjennys. Ja rännitkin voi putsata joku muu.
Teilläpäin ei sada lunta ollenkaan vai oletko ulkoistanut kaikki lumityötkin? Eikä sulla ole ilmeisesti mitään istutuksia koko pihalla, jos ei tarvitse ikinä haravoida, kitkeä rikkaruohoja, leikata pensaita tai hedelmäpuita tai lannoittaa mitään?
Kaminateltta metsässä paras asumismuoto. Ei häiritse naapurit ja luonto hoitaa "pihan" ihan itsestään. Helppo vaihtaa paikkaa myös jos jokin alkaa pänniä.
Vierailija kirjoitti:
Missä oikein olet asunut? Itse asuin elämäni ekat 38 vuotta kerrostaloissa, ikinä ei mitään melua. 60-luvulla rakennetut talot, ylin kerros.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo onhan se kamalaa soittaa nuohooja kerran vuodessa paikalle, putsata rännit kerran vuodessa.
On sulla romanttinen käsitys omakotiasumisesta. 😆 Entäs ne viikottaiset nurmikon leikkuut ja talvella päivittäiset lumityöt? Turha menoerä, kun hommaat jonkun teke
Noihin voi palkata jonkun tekemään. Plus lumityöt eivät todellakaan ole päivittäisiä. Riippuu tietenkin vähän tontista, miten helppoa ne on tehdä ja miten isolta alalta tarvitsee tehdä, mutta jos ei ole ihan rapakunnossa tai omaa jotain vaivoja niin useimmiten niistä ei ole kohtuutonta vaivaa. Ainakin itse tykkäänkin lumitöistä. Mutta palkkaan tarvittaessa muita tekemään ne. Maalla ei edes maksa paljoa.
On se aika tympeää tehdä lumityöt aamulla klo 6, jotta saa auton ja ajotien esiin että pääsee töihin. Riippuu toki tontin koosta ja sijainnista paljonko on kolattavaa. Jos on pieni tontti ja talo kiinni ajotien reunassa niin eihän siinä paljoa lumitöitä tartte tehdäkään.
Ihana Tour Wife! Löytyykö joltain linkkiä videoon, mista tämä kuva on? Kiitos!
https://i.pinimg.com/564x/cd/ba/fc/cdbafc20724ea969a90b91d211191d85.jpg
Vierailija kirjoitti:
Ihana Tour Wife! Löytyykö joltain linkkiä videoon, mista tämä kuva on? Kiitos!
https://i.pinimg.com/564x/cd/ba/fc/cdbafc20724ea969a90b91d211191d85.jpg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärppy ei taida olla semmoinen jota elämisen äänet ympärillä hirveästi häiritsee.
Noissa uudemmissa toki luulisi olevan parempi äänieristys, eikä ehkä ongelmanaapureita, jos kalliit asunnot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistelaampas Turku liveä Best boyfriends Jan vain vastasi yes
Jan ja muut Jokrut tietää niin paljon! Ja mitähän aarteita niiden puhelimista löytyy Boitsusta ja Kärtsystä 😉
No niinpä! Pelkästään NT:n keikkamatkoilla nää kaks on touhunnut vaikka mitä! 😂
Tuijotellut toisiaan, kikatellut ja höpötellyt söpöjä toisilleen 😍
"Ok-kerros-rivi-luhtitalo fiilistelyketju.
Täällä voidaan fiilistellä eri asumismuotoja."
Mäkin oon asunu 20 vuotta kerrostalossa. Pääosin rauhallista, mutta joskus on ollut yksittäisiä naapureita jotka aiheuttaa meteliä. Uskoisin että omistusasunnoissa on pääosin rauhaisempaa kuin esim vuokrataloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin asun okt:ssa eikä ole mitään tuollaista. 4H-kerholaiset käy ajamassa nurmikon ja that's it. Nuohous soitetaan paikalle puhelimella, samoin lokakaivon tyhjennys. Ja rännitkin voi putsata joku muu.
Teilläpäin ei sada lunta ollenkaan vai oletko ulkoistanut kaikki lumityötkin? Eikä sulla ole ilmeisesti mitään istutuksia koko pihalla, jos ei tarvitse ikinä haravoida, kitkeä rikkaruohoja, leikata pensaita tai hedelmäpuita tai lannoittaa mitään?
En haravoi. Kun ruoho keväällä puskee tai 4H ajaa nurmikon ekaa kertaa, sinne ne lehdet katoavat. syksylläkin osan voi ajaa silpuksi. Pensaita en leikkaa, kadulle päin oleva lakkasi laajenemasta kun sen antoi olla. En kitke rikkaruohoja, minulla on pari perennaistutusta mutta ei niistä ole tarvinnut. Vanha piha, vanhoja omenapuita ja nurmikkoa, se pysyy oikeasti tosi kauniina kun vain ajaa nurmikon.
En jaksa myöskään lannoittaa, kyllä noi kasvit kasvaa ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teilläpäin ei sada lunta ollenkaan vai oletko ulkoistanut kaikki lumityötkin? Eikä sulla ole ilmeisesti mitä
Rahalla saa, jotkut ulkoistaa nuo kaikki.
Team luhtitalo