Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Itse asun omakotitalossa ja voin sanoa että jos puutarhan pito ei olisi rakas harrastus niin en tuntisi mitään intoa asua tällein. Jatkuvasti on jotain huollettavana ja korjattavana, rännit puhdistettava, nuohous, milloin minnekin on tullut ampiaispesä kattorakenteisiin tai epäilyttävä halkeama sokkeliin jne. Rahankulun lisäksi vie jaksamista kun pitäisi tilata ammattilaisia hoitamaan huoltohommia tai painotella pystyykö itse tekemän ne jotenkin turvallisesti. Tiettyjä asioita ei saa hoitaa itse.
Kärpyn vaeltava käsi löytää Boitsusta kohteen!
https://i.pinimg.com/564x/ec/4c/9e/ec4c9e830630f5f2e677d6559a474e27.jpg
Vierailija kirjoitti:
Oi kun haukotuttaa.
Yksi kauneimpia NT:n Bojere kuvista! 💕
https://i.pinimg.com/736x/55/23/72/552372891fe68f253840500f61c449f6.jpg
Vierailija kirjoitti:
Itse asun omakotitalossa ja voin sanoa että jos puutarhan pito ei olisi rakas harrastus niin en tuntisi mitään intoa asua tällein. Jatkuvasti on jotain huollettavana ja korjattavana, rännit puhdistettava, nuohous, milloin minnekin on tullut ampiaispesä kattorakenteisiin tai epäilyttävä halkeama sokkeliin jne. Rahankulun lisäksi vie jaksamista kun pitäisi tilata ammattilaisia hoitamaan huoltohommia tai painotella pystyykö itse tekemän ne jotenkin turvallisesti. Tiettyjä asioita ei saa hoitaa itse.
Joo onhan se kamalaa soittaa nuohooja kerran vuodessa paikalle, putsata rännit kerran vuodessa.
Muistelaampas Turku liveä Best boyfriends Jan vain vastasi yes
Tää vois olla tulevan Bojere leffan tai dokkarin juliste!
https://i.pinimg.com/564x/53/da/e6/53dae6a496431b2bcc08851eb07836da.jpg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän pellemeikit aiankin joulukuu-tammikuuhun asti
Mihin liittyen? Että K on juuri nyt sloveniassa ja tää stoori on vaan etukäteen filmattua harhautusta?
Liittyen siihen, että colder months ovat vasta tulossa. Syyskuu harvemmin on kovin cold, vaikka se nyt tänä vuonna sattuikin jossakin päin Eurooppaa olemaan tavallista viileämpi.
No sit kannattaa pitää pellemeikit pidempään kuin vain tammikuuhun, koska helmikuu on statistisesti vuoden kylmin kuukausi. Joulukuussa ei aina ole edes lunta koko Suomessa.
Joulu- ja tammikuu ovat tilastollisesti kylmimmät. Ehkä vähän yllättäen.
Yllättäen, koska väittämäsi ei ole totta. Ilmatieteen laitoksen tilastot: https://www.ilmatieteenlaitos.fi/kuukausitilastot
Tamm- Helmikuun keskilämpötilat ovat -8,3 (Tammi) ja -8,5 (Helmi). Joulukuu on melkein yhtä lämmin kuin maaliskuu (-5,6 ja -4,4). Helmikuu on kylmin kuukausi mittaustilastojen mukaan siis, mutta jos löydät jonkun vaihtoehtoisen vastalähteen niin otan toki vastaan.
Tottakai K tykkäsi JO:n uusimmasta Instapostauksesta kun siellä on tarjolla mm. paidatonta B:tä 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi Kouvolassa? Oliko ne stoorit jotain vihjailua tähän muuttoon?
Vantaalla tuo on. Täällä vaan hämätään, kun ton Kn stoorin perusteella pystyy helposti löytämään kämpän, sen pohjapiirroksen, sijainnin, sekä kerrosten määrän.
Jep. Yhdessä stoorissa K kertoi että haluaa kämpän joko Vantaalta tai Sipoosta. Vantaa on aika iso alue maantieteellisesti.
Perhana sentään! Ei kuulu meille, missä päin tai missä kaupunginosassa Jere asuu. Hän kaipaa varmasti yksityisyyttä eikä sitä, että jälleen palstoilla levitellään kohtalaisen tarkat tiedot asumisesta. Etenkin kun sata prosenttisella varmuudella sellaiset stalkkaajat seuraa joka paikkaa imeäkseen kaiken olemassa olevan tiedon esille.
Vierailija kirjoitti:
Kärpyn vaeltava käsi löytää Boitsusta kohteen!
https://i.pinimg.com/564x/ec/4c/9e/ec4c9e830630f5f2e677d6559a474e27.jpg
Ei näyttänyt B hätkähtävän tai muuttavan käytöstä tuon jälkeen millään lailla. Ehkä ei ollut eka kerta, tai ei ainakaan vastenmielistä.
Ei kai kukaan Suomessa vakinaisesti asuva voi uskoa että joulukuu olisi kylmempi kuin helmikuu? Ellei sit vaan koskaan mene ulos talvella, eikä seuraa lämmityskustannuksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin asun okt:ssa eikä ole mitään tuollaista. 4H-kerholaiset käy ajamassa nurmikon ja that's it. Nuohous soitetaan paikalle puhelimella, samoin lokakaivon tyhjennys. Ja rännitkin voi putsata joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Perhana sentään! Ei kuulu meille, missä päin tai missä kaupunginosassa Jere asuu. Hän kaipaa varmasti yksityisyyttä eikä sitä, että jälleen palstoilla levitellään kohtalaisen tarkat tiedot asumisesta. Etenkin kun sata prosenttisella varmuudella sellaiset stalkkaajat seuraa joka paikkaa imeäkseen kaiken olemassa olevan tiedon esille.
Tämä! Olen yrittänyt tämän tänne jo muutaman kerran kirjoittaa, mutta viestit on aina poistettu.
Toi Bojanin pinkki paita oli ihana. Harmi kun ei ole kaivanut sitä kaapista enää esiin.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai K tykkäsi JO:n uusimmasta Instapostauksesta kun siellä on tarjolla mm. paidatonta B:tä 💚
Jep <3 Härtsäkin muuten tykänny siitä postauksesta, siitä ei tainnu olla vielä mainintaa :)
Vierailija kirjoitti:
Taas sinä. "Ei kuulu meille"-jankkaaja. Hohhoijaa. Älä sinä määräile muita, et sinä tätä palstaa pyöritä.
Ihanat Touhutontut ja ihanat Jokerit!
💛 💙 💜 💚💛 💙 💜 💚💛 💙 💜 💚💛 💙 💜 💚