Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
9781/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Itse olen yrittänyt päästä sisään, kun kuuntelen nykyään melkein pelkkää slovenialaista musiikkia, ja alun perin tarkoitus oli yrittää päästä Siddhartan Ljubljanan keikalle 22.10., jossa Jet Black Diamonds on lämppärinä, mutta en ole valitettavasti ainakaan vielä saanut toimimaan. :) Mikä sinusta on heidän paras biisinsä?"

Oon kuunnellut tosiaan vain uusinta levyä Sladki Problemi, ja aloin kuunnella sitä kuultuani levyltä biisin Vlak, joten sanon että se on se paras. Vaikka yhtä biisiä kysyitkin, sanon myös biisit V Oblakih ja Šah.

Kuuntelin tänään ekaa kertaa sitä levyä ja ite tykkäsin Belo Sonce biisistä kovasti, pääsi mun soittolistallekin

Kohta saadaan Urban bändeineen Suomeen keikalle, kun näkevät piikin kuuntelijaluvuissa. Finland WTF!?

Menin itsekin kuuntelemaan tämän innoittamana. :D

Vierailija
9782/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happy Tavastia 2.0! Nostetaan maljat rakkaat Naudat, Sonnit, Vasikat, Annaliisat, Bojanistit, Jokeri-fanit ja Bojeristit! We love together! 💙💚

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9783/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on thinkoffinland käyttäjältä pidempi pätkä liveä näköjään Tavastialta. Tämä kun mittasivat desibelejä. Nopealla vilaisulla näyttäisi löytävän edelleen keloista käyttäjältä 50 minuuttinen tallenne. Mulla toi on tallentunut 23:17. Muistan kun katsoin tätä ihan silmät pyöreinä ja harmitti etten päässyt jommalle kummalle Tavastia keikalle.

Vierailija
9784/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9785/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9786/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varoa slovenialaisen musiikin kanssa, se on aika lailla porttihuume. :) Reilun vuoden kuuntelin lähinnä erilaista slovenialaista musaa (ja Kärtsää), mutta viime aikoina kuvaan on alkanut eksyä ties mitä serbialaista, kroatialaista ja bulgarialaista hiphoppia, ja viimeksi innostuin kroatialaisesta folkpunkbändistä Ogenj. Heillä on välillä jännästi jopa CMX-tyylisiä viboja, ja tuore sinkkunsa Vojna on yhteisbiisi yhden legendaarisimmista sloveenimuusikoista Vlado Kreslinin kanssa.

Vierailija
9787/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä Kärppyä. :(

Vierailija
9788/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Itse olen yrittänyt päästä sisään, kun kuuntelen nykyään melkein pelkkää slovenialaista musiikkia, ja alun perin tarkoitus oli yrittää päästä Siddhartan Ljubljanan keikalle 22.10., jossa Jet Black Diamonds on lämppärinä, mutta en ole valitettavasti ainakaan vielä saanut toimimaan. :) Mikä sinusta on heidän paras biisinsä?"

Oon kuunnellut tosiaan vain uusinta levyä Sladki Problemi, ja aloin kuunnella sitä kuultuani levyltä biisin Vlak, joten sanon että se on se paras. Vaikka yhtä biisiä kysyitkin, sanon myös biisit V Oblakih ja Šah.

Kuuntelin tänään ekaa kertaa sitä levyä ja ite tykkäsin Belo Sonce biisistä kovasti, pääsi mun soittolistallekin

Kohta saadaan Urban bändeineen Suomeen keikalle, kun näkevät piikin kuuntelijaluvuissa. Finland WTF!?

Tätä oon joskus miettinyt 😄 Ois mahtavaa, jos ne vois lämpätä Joksuja niiden tulevilla Syomen-keikoilla, milloin ne sitten onkaan 🙏

Vierailija
9789/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Kärtsyllä on keikkataukoa niin ei kai hän varsinaisesti lomalla ole. Tai en itse koe että artistin duunissa keikkatauko tarkoittaa lomaa, koska varmasti studionjuttuja saattaa edelleen olla ja muuta hommaa kuten tulevia yhteistöitä, promokuvia levyä varten (jos ei vielä ole), mahdollisia haastatteluita ennakkoon, PA treenejä jne.

Mä uskoisin ja toivoisinkin, että hän on nyt lomalla eikä kuulu siksi mitään. Koko kesä on ollut tosi hektinen, vapaita viikonloppuja oli yksi, muuten 2-4 keikkaa joka viikko ja siihen levyntekoa ja muita töitä päälle. Ja kahden viikon päästä alkaa Eurotour, joka on tosi rankka, 17 keikkaa vain vähän yli kolmessa viikossa ja matkustusta lähes joka päivä. Joten ei ihme, jos kaipaa sitä ennen vähän lomaa ihan ilman someakin (vaikka sitäkin tykkää yleensä tehdä). Ja nyt kun K:sta ei oo kuulunut mitään, ollaan saatu kuitenkin JO:lta kuvia ja videoita ja ens viikolla vielä Bluza. Ja sitten onkin jo melkein K:n Eurotourin aika.

Vierailija
9790/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No höpö höpö. Mihin sinä häntä tarvitset.

Vierailija
9791/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

NT oli minulla se viimeinen pisara jolloin rakastuin Joksujen musiikkiin. Harmittaa vieläkin ohuesti etten edes yrittänyt lippua mihinkään (ja ainakin Turkuun nyt olisi päässytkin), mutta en ollut vielä varma onko ne minun juttu ja kaiken matkustuksen ja hotelliöiden arvoinen. :D* Kiitos striimaajille ja toki myös kanssanaudoille ahkerasta Joksutuputuksesta, joka tähän johti. Nykyään tuntuisi niin oudolta elää ilman.

*Naurattaa nyt sanoa noin, kun vajaa vuotta myöhemmin matkani vei Ruissiin ja pelkällä lipun hinnalla olisi saanut 5 lippua Tavastialle.

Vierailija
9792/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Bojan. 💔

Vierailija
9793/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös.

Vierailija
9794/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Happy Tavastia 2.0! Nostetaan maljat rakkaat Naudat, Sonnit, Vasikat, Annaliisat, Bojanistit, Jokeri-fanit ja Bojeristit! We love together! 💙💚

Kiitos kanssaNaudat ja muut! Olette rakkaita! <33

Vierailija
9795/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojere on rakkautta 💚💙

Vierailija
9796/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

112 ei tainnut kuulla meidän kippistelykutsua. Maljannosto meni jo, mutta kai me otetaan toinenkin kierros, jos nyt menisi viesti eteenpäin. Kuuleeko 112?

Vierailija
9797/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9798/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

112 ei tainnut kuulla meidän kippistelykutsua. Maljannosto meni jo, mutta kai me otetaan toinenkin kierros, jos nyt menisi viesti eteenpäin. Kuuleeko 112?

Juu! Saisko vuosijuhlan kunniaksi jotain 112!

Malja meidän kanssa?

Vierailija
9799/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei anna lainata, mutta näissä pätkissä on tosiaan samankaltainen kuvaustyyli:

https://www.tumblr.com/stealthywing/761905315571744768/bojan-kris-and-m…

https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/762124240969515008/technically-t…

Kärppyy <3

Ja aika useastihan Boitsu on muulloinkin iskenyt Jerpalle silmää, niin sopisi tuo loppukin hyvin siihen.

Jerppa ei vaan vielä ole lähettänyt tuolta vahingossa viestiä kellekään fanille.

Vierailija
9800/31974 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NT oli minulla se viimeinen pisara jolloin rakastuin Joksujen musiikkiin. Harmittaa vieläkin ohuesti etten edes yrittänyt lippua mihinkään (ja ainakin Turkuun nyt olisi päässytkin), mutta en ollut vielä varma onko ne minun juttu ja kaiken matkustuksen ja hotelliöiden arvoinen. :D* Kiitos striimaajille ja toki myös kanssanaudoille ahkerasta Joksutuputuksesta, joka tähän johti. Nykyään tuntuisi niin oudolta elää ilman.

*Naurattaa nyt sanoa noin, kun vajaa vuotta myöhemmin matkani vei Ruissiin ja pelkällä lipun hinnalla olisi saanut 5 lippua Tavastialle.

Tämähän voisi olla mun kirjoittamani! Yhdellekään NT:n keikalle en mennyt, mutta seurasin kyllä tapahtumia herkeämättä. Ja viimeistään Olympian kiveä katsellessa tulin siihen lopputulemaan, että kyllä näiden sloveenien musa olisi laitettava aktiivisempaan kuunteluun 🥹 Kultsa 1:llä ja Ruississa olin, ja nyt alan olla niin epätoivoinen, että voisin lähteä Joksujen perässä jopa Balkanille loppuvuodesta 😅 (Mutta todennäköisemmin mun seuraava Joksujen keikka on ensi vuonna täällä koto-Suomessa.)

Ketju on lukittu.